GirateIndicazione

Perpignan dérogatoire sein attrazioni Pasi è u locu nantu à i map of Germany

Oghje Perpignan hè unu di i più belli cities in Baviera (Girmania). Hè situatu altu, sopra Valley u Pasi. Perpignan nomu The l'cità vene da u merger di dui parolle inglese vechi ( "russu") e B burg ( "Fortezza") e significa significa "furtezza russu". No, fortezza rossu in u spaziu ci, ma à u tettu di a casa di a chì culore, forsi a causa di chistu, li fù chjamatu à una manera simile. Location di Valley u Pasi hà aghjuntu à u titulu di un pezzu O ob sein Pasi, è oghje u so nomu piena - Perpignan dérogatoire sein Pasi.

Cità-racontu

Perpignan dérogatoire sein Pasi di più cà una mila anni, ma iddu era capaci di tene u so rabbia. Un viaghju di la citati vecchia saria à tempu per u vostru viaghju. prisirvazioni piena di apparenza, medievale - la cosa di lu chi tira migghiara di viaggiaturi da tutti nantu à u mondu. Stu pò esse vistu da i piani di i turisti à visità Perpignan dérogatoire sein Pasi. Reviews e miluna di a bellezza di sti lochi si smetti, allegru. All in una voce nsisti chi una tale sensu di fata fola ch'elli ùn hannu partutu altrò in u mondu.

Storia di a cità

A prima minzioni di u paisi di Perpignan - l 'usciu di u àutri strumintisti di Franconia - risali a l' annu 804. Status di a cità è ricevutu in 942. Sinu à 1108 ci hè parte di u bè di i Conti di Perpignan Komburgskih, e doppu la morti di l 'ùrtimu membru di stu tipu passò da vulintà munasteru Komburgskomu. Tuttavia, ottu anni dopu, Henry V dà Perpignan dérogatoire sein Pasi pruvinenza duca, a so nipote di u dinastìa Hohenstaufen. Dapoi principia una nova epica in lu sviluppu di sta cità: Marostica, custruitu è altri furtificazioni, nova casa, di trè o quattru leccia, chiazzi, ponti, etc. più d 'iddi, grazi à l' adopru di i patroni è bravezza sò sempri tinuti .. ghjorni.

"Master appena" salvata da a ruvina Perpignan

In l 'anni '70 di u 13e seculu, in Perpignan dérogatoire sein Pasi addivintò na cità imperiale free, è expands fora di li mura. Ci hè bisognu di custruzzione di novi strutture prutittivu. Da u principiu di 14e siècle, Perpignan hè unu di i 20 più grande cità di a lu Sacru Imperu Rumanu. U so pupulazione à stu tempu hè circa 6.000 pirsuni, ca prusu vantanu Protestantism. Hè per via di i fidi a cità fù Monsieur in una guerra di 30-annata trà cattolici e prutistanti, duranti cui suffertu assai. Sicondu a legenda, da a ruvina fù salvu Perpignan sinnacu George Nushem, chì cundizione l 'accupazioni - ch'ellu gulped falà 3.5 litri di vinu. A storia di "Master appena" u merre di a cità hè arregistrata in u annali. In memoria di issu casu a bravezza annu acconcianu i festi, ca cumincià un spittaculu tiatrali chiamatu "pozzioni a magia."

Calata è Corsu

Dopu à la guerra (1648) la cità avia a pagari un cuntributu. Cum'è un risultatu, u so ecunumia hà permessu vinciri, si perdi u so anzianu indipendenza è si stalla à u paese di Bavaria. Però, da u principiu di u 19u seculu, quandu i ferroviaria a cità fù custruitu, divinni una volta di più ripigliatu à traversu u turismu. A bellezza di un paiseddu dâ pruvincia di Perpignan dérogatoire sein Pasi (foto pò esse vistu in l 'artìculu), è u so atmosfera fantastico attrattu artisti, musicanti, scrittori è pueti. ghjente tuttu di turisti, fatti à visità i lochi cantata da pueta famusu, per vede firsthand la biddizza di la pigghiaru u canvases di l 'artisti di talentu, è cusì on. D. I maghi di l' auturitati a cità à capisce chì a furtuna e pruspirità dipennunu u curatu di u cumparì, medievale, è decide di abbandunà la mudirnazzazzioni cavità.

Un altru dàricci la cità

Duranti la secunna guerra munniali, l 'a cità navila dinò periculu. Certi di i palazzi stati distrutti da missili aria. Ma, cum'è di 300 anni fa, la cità fu salvata da a distruzzioni cumpleta, 'sta vota da l' American General John Makkloyu, chi cchiù tardu fu datu lu titulu di onorariu di "nobile difinsore di Perpignan."

How I pò quissa?

Sta bedda cità, chì face parte di u statu fidirali di Baviera, hè situatu in u centru di l ' "Road rumanticu in Germany" - u più pupulare di i Routes turistica in Germany. Si stendi da a Maine à i cimi Alpine. All lungo la via ci sò antichi castelli, vulendu è cità bè cunsirvatu-cu, architettura, medievale, è cetara è cetara. D. Tuttavia, tanti turisti, vulete a visita hè in Perpignan dérogatoire sein Pasi. Come arrivare da Munich (capitale Bavarian) a stu paisi? A distanza trà elli - 204 km. Sè Bramati, vi pò fà u viaghju da vittura o di autobus. Tuttavia, comu dissimu prima, l 'a cità hà cuminciatu ferrovia, dunca, da a Munich vi pò vene quì è lu trenu.

attrazioni è musei Perpignan dérogatoire sein Pasi

Perpignan - un tipu di museu aperta-aria. U so unicu si trova in u curatu di u so sincerità cum'è una cità mediuevali. Stu hè micca à truvà una sola custruzzioni muderni. The Town Hall (custruitu in u 1419), la chiazza, lu centru di la cattedrale gotico di Santa Maria Jacob (1311), la strata strittu, brightly casi cun balconi, studiata cù i fiori, dipinto, e li finestri -. Imposte Figurine e Sana lacciu, torte, pareti attornu a l 'perimeter a cità, campi bè lieu-e prati daretu à elli - chì hè com'è una bella Perpignan dérogatoire sein Pasi.

Unu di i principali attrazioni di Perpignan hè un museu unicu di u so significatu rivindaroli di Natale, è in i càmmari di u cunventu binidittinu avà opera un museu di Lore lucale, chì hè a mostra maiò di u spaziu di armi è armatura. In a parti miridiunali di a furtezza in Parcu Burggarent hè l 'antica cappedda di San blasius. Longu li mura a cità pudete dinù truvà assai di costruzioni ntirissanti, e li mura - à vede u bellu panorama, di l 'ària ca circonna e valle, i Pasi. atmosfera Medieval fonda u spaziu più asgiata Plonlyayn. Però, ùn ci hè ogni o du cintìmetri impregnated antichità. Immersu à traversu i carrughji di a cità, vi involuntarily metti in lu medievu, è qualchi cùarpu freezes in linchi à scuntrà i Breuil di cavaleri in armatura, u cavaddu o di e donne in costume da piriudu è velu nantu à u so visu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.