U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Cuscenza hè cum'è una riligione.

Sì tù pràticu cù a situazioni? la matina Average ghjornu dopu. Preoccupa, comu, a bocca piena è mancanu i tempi di granciu e tèma lirica. Cum'è tutte e comu toujours e parenti nun s'aspittava innuvà da voi è poi, di colpu, vi ostaeshsya sulu cu te, è di colpu, ... l 'idia. Picchì sugnu I quì? In sta sala, ufficiu, cità, paese? À tutte e sta? Quale dicisi chì I esse, induve è quandu? Perchè aghju dicisu sta pi mmia? È I mmia puru decide di elli? Si pigghia, comu si ju nun ci ghjocanu à circà in i so ochji u listessu drentu. Socu di falli a esse appena e schiavi. Ci saria preziosi nant'à u cuntrariu, chiddu è accenda la manera.

No, nun vi chì u to passi amatu, ùn graputi una meraviglia mpruvisa, ùn vi andà in i boschi, in una setta o quarchi cosa comu chidda. Ma ju vogghiu a dicidiri di sè stessu induve andà. Ghjè in l 'ochji di u to passi amatu è esse onestu cun elli. I Ùn pò dicidiri chi mi seguitarà perchè quì hè a cuincidenza di interessi, è chì d'induve I - chistu è me dumanna. I nun lu sacciu unni issi pinsamenti in u mio capu, forsi stu sèculu. Più prubabile à tutti cusì, prima o poi.

Avè sunari-leghje u vostru articulu circa à Diu, aghju capitu induve erred. Ùn ci spiega chì ci hè un Diu, per mè, è per quessa à scrive u so nome in u futuru, I ntènninu lu incù una lettera capitale.

Dinò, I nun crede in Diu. I crergu micca in idoli, cumpresi Ghjesù, Allah, Krishna è altri sveh "santi." Religione hè u cultu di idoli, è cuntinuava u so viaghju, cecu, o cuscienti, basatu nantu à cuntrollu ghjudiziariu, ùn hà valore. Per mè, ùn. Religion, cum'è un ghjocu di principi murali, leghji suciale, sistemi di cumpurtamentu umanu in a sucità, ci hè accumulate è naturale per parechji seculi u veru sapè - chì hè impurtanti. I Ùn pò risistiri stu una sperienza spinu chì. Ma perchè ùn aghju cridutu!?

Per mè, Vicenda - hè Diu. Cuscenza hè sempre cun mè, hè in ogni locu, è indocu, si vede tuttu, ancu à u scuru, sottu à u copre, ch'ella hè a cunuscenza di a mio sicreti circa tuttu lu malu malfatte e los illegale. Idda lu sapi circa mio pari, è hà micca à mè ùn dà avà a trasfiriri la scanzari di a mo virtù. È perchè tuttu nni pirduna, ma hè dinù lu valuri dicu solu di tuttu, è chì chì scuntu.

In ognunu di noi, cum'è unu di i pueti oghjinchi, hà u cuncettu di unestità è cuscenza, ancu in u muvimentu di propane su cullezzione prisente.

Sapianu una fiertà, centu, zerga, tristezza, avarice, franchigia e lussuria (7 bolle sempre), sapennu attraversu la menti di male à elli è elli accittà comu parti di i so I pudia spustà a la verità. Sta lotta di equilibriu pò esse u sensu di a vita. L 'àutri nun truvà.

Credu chì a cuscenza, à a fine ci hè una volume, chì mostra à mè digià freccia pesi à quelli chì sò i nostri animi. Sente à ella, è a priscinniri di religione, vi Mulateri Di L'ottene una bona avvene.

Diu I chjamate cuscenza. Ùn ci hè locu voi. Ma u puteri si dipende solu nantu à a vostra fede.

Avà, cosa like this. Unu quì ùn capisce tantu I andatu à a reta. Sè lettori hannu nuddu pinzeri e emozioni, mandate sparta in lu missaghji.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.