U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Church St. Nicholas in Voronezh, è a so storia

À mezu à i ghjesgi Cità, chi duranti li tempi difficiuli di u atheistic salvu nna la disgrazii, chì sò capitò la maggiuranza di tèmpii Orthodox in u nostru paese, e cuntinuava a upirari in u periodu più difficiuli di a storia di u XX seculu, ci hè una circa chi lu dialugu vi vai in la nostra articulu. Stu tempiu Voronezh cunsacrata in onuri di San Nikolaya Chudotvortsa.

udiatu di lignu, église, petra

Ancu nanzu lu statu custruitu di petra, église, Nicholas in Voronezh, è fattu stu casu, sicunnu i ducumenti sopravviventi, in u 1720, una cresia di lignu, c'era in u so locu. Hè stata cunsacrata in onuri di San Dimitriya Uglitskogo ─ vittimi di nucenza figghiu Ivana Groznogo. U so principale tèmpii era un 'antica croce altare è l' icona di Santu Nicola, da poi nuddu cchiù lu menzu di lu XVII seculu.

In 1703, la cresia, unni si ferà, fù brusgiatu, è fora di u focu, hè in gradu di salvà solu dui di sti anticu arabu. Roma in chì èbbica eranu invitati rigularità di i cità Russian, custruitu suprattuttu di i più induve materie ─ furesta. Allora u populu Pious di a cità pieni cù a brama di custruisce nant'à u situ di u burette chiesa, petra, chiesa, è l 'allungamentu 9 anni didicatu a la tutalità di i doni.

Criazioni di una chiesa, petra

U so custruzzioni si messe in 1712 (tistimunià i ducumenti pacchettu sarvata), è si compie in 8 anni. Da u so architettura, ch'ellu hè vicinu à u bè cunnisciutu-Moscow Chiesa di San Giuvanni la spartiate. A nova cresia fu misa na vota hè salvata da a cruci di focu altare è l 'icona di Santu Nicola, ca ha divintatu un' occasioni di la dedica di spazii didicata à Santa Maria Nikolaya Chudotvortsa. Sti valori sò trove cullucate ci sinu à u principiu di u XXu seculu, u evenimenti Ribellu, dopu ch'elli sò persi, è apparentemente campanu.

In 1748 Santa Maria Church Nicholas in Voronezh ricevutu danni impurtante in un focu chì s'hè lampatu fora à i lampi un colpu si. Fire distrutte da u tettu di a sala, è una grande parte di a cupola. Influinzatu dinù l 'internu. Pi rimettiri la custruzzioni nicissarii risorsi impurtante, ma sta vota si piglia à ringrazià à a la ginirusità di dunatori vuluntaria.

A crescita di u tèmpiu, in lu XVIII e XIX seculu,

Un annu dopu, u travagliu hè compiu, incù u vechju bastimentu intigrà u limitu di Saint Dimitriya Solunskogo, fù cunsacratu vescu Feofilakt (Gubanov). Più di l 'anni lu tèmpiu fu curputu di rinuvà è ornate.

In u 1768, attornu a lu muru petra fù custruita, è più tardi Amended u iconostasis è pittatu internu. Over u prossimu Church Nicholas St. XIX seculu in Voronezh fu unu di li cchiù famusi centri riliggiusi di la Russia.

Stu in ùn piccula misura, hà cuntribuitu à l 'miraculi manifistaru pi menzu si ferà in u icona miraculu-travagliu di Nostra Signora di Tolga, chi, comu veni cumunimenti cridutu, salvatu a cità da a na nuttata ipidimii pesti in 1831 annata. A bellezza esterni di a ghjesgia fù largamente obligatu alerte di marcanti lucali, tra i quali sò fora spiciarmenti dui famigghi ─ Meshcheryakov è Lyapina.

Anni di i tempi difficiuli atheistic

Cuntrariu di tanti tèmpii Orthodox Russian, chiusu, o distrutte da u bulscèvica, accussì tristi, furtuna, ea chiesa, Santu Nicola. In Voronezh, in i tempi era u solu locu, è u so storia di a ddi anni, hè SANGUIFICASSE cù e pagine amara.

In u twenties, l 'auturitati spustatu lu tempiu à dispusizioni di tantu-chiamatu renovators ─ raprisintanti di u muvimentu secessionist in la chiesa ortodossa Russian, à dichjarà u so sustegnu di u novu funziunamentu è pruvà à fà mudìfiche in u cursu di adurà. Un annu nanzu u scoppiu di a guerra u puteri ancu chjusu falà, ma in u 1942, a situazione oghjinca hè parti furzatu a reconsider a so strana à la chiesa ortodossa, riaperta.

À u listessu tempu a decisione di u puteri Diocesan di Church St. Nicholas in Voronezh fu datu lu statutu d 'una cattedrale. In lu periodu dopu fù chjusu solu per un cortu tempu, quandu in lu 1943, nantu à a riva di punta di u fiume, Voronezh, ca detti lu nomu di la cità, eranu feroci battagghi cu l 'nazzisti, è u tempiu era in la zona di u focu di artiglieria nimicu.

A nova la vita di l 'antica tèmpiu

Dopu à a guerra, ma dinù tuttu u tempiu pirìudu cumunista ristau attivu è ricaricà periodically. Ma grande-scala u travagliu risturazione pudia esse avvistu solu in lu 1988, quandu u paese hè digià esse si 'ntisi nfruenzi avvene ristrutturazioni. U so novu dicurazioni arriciviu di l 'festa di u Millennium di u battesimu di Kiev.

In u statu di novu fattu una parte significativa di a pittura, interno, ma in u stessu tempu di mantene e afréschi cunsirvatu pittatu da lingue di i seculi passati. abbillimentu luminosu di u facciata di u tempiu era dui mosaicu suciale, fatta in 1966 è 2005. artiste K. D. Yasinym è u so cumpagnu A. Cheryumovym.

Oghje, St. Church Nicholas (indirizzu in Voronezh -. Str Taranchenko, 19 a), com'è in anni, prima, friquintau micca solu da l 'abitanti di a cità, ma hè dinò un locu di pilligrinaggiu di i cridenti da tanti parti di la Russia. Ch'elli occupanu arrivare in ordine per venerate u suciale santu e relìqui di i pilastri di Orthodoxy cum'è St Nikolay Chudotvorets, Feofan Zatvornik, Euphrosyne di Suzdal e tanti àutri Santi di Diu, da u inceneritore nanzu lu tronu di l 'Patri di la pruspirità di u pòpulu, li ferà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.