U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Jerusalem Theophilos III (Ilia Giannopoulos): biografia

Cuntrariu di la Chiesa Cattòlica, induve tutte e lu dipinnenti ghjesia di u papa, u patriarchates Orthodox sò Local, chì hè, nnipinnenza di l 'àutri. Ma ùn si pò ricusà u rollu di Ghjerusaleme - la cità santu di tutti i cristiani. Dopu à a prima, église, storico, fu funnata ci. Per quessa, u putere di i primavera di u patriarcatu si pò nigà. Quale hè oghji à u capu di u Orthodox Church Ierualimskoy? Oghje avemu dicu avvinta. Dapoi u so tronu in Ghjerusalemme,, è hà ghjuridizione più Syria, Palistina, Israel è Arabia (a ghjesgia si hè à spessu chjamatu sole), ùn si pò esse piattaforma. Di l 'elezzione di u novu capu di u clerics è ministri di lucca patriarchates Orthodox search attentamenti mittia. Jerusalem affirmazioni primavera spessu causari resonance nel ambienti pulitichi.

Meaning patriarcatu Cristianesimu

Jerusalem ùn hè micca per nunda hè cunsacratu à trè riligione munnu, a cità. Soprattuttu zealously so revered cristiani di tutti i siguenti, parchì quì vissutu è annunziatu u Figliolu di Diu. In Ghjerusalemme, à Ghjesù fù crucifissu. Quì si hè pisatu. In sta cità nantu à u ghjornu di e Penticoste da a falata di u Spìritu Santu, furmò lu primu Chiesa di Diu. Successivamenti, i apóstuli n'andò in differente scorni di u paese, annunziendu a bona nova di tutte e nazioni. Per quessa, u chiesa ortodossa di Ghjerusalemme hè cunsideratu à esse a mamma di l'altri patriarchates ortodossa. Lu primu viscuvu fu James u Just, ca pigghiò la curuna di martiriu da i mani di u rè Erodu,. Dapoi Jerusalem hè sempri attaccatu è fù cunquistata, u duminiu di a so patriarchy statu persu è ripresu da u francese primate di Custantinopuli. À stu puntu di a chjese Barbarini hè usata in u quartu di valori (dopu à Tsargrad, Alexandria è Antiochia). titulu pienu di a primavera - la All-Santu, è u so Patriarca Beatitude di u City Santa Maria di Ghjerusalemme, a tutta la Palistina, Arabia, Syria, obonpol (dui rivi), Giurdanu, lu Sacru sole e Cana in Galilea.

aparechju Modern di la cresia lucali

Jerusalem hè spessu u vittima di invasione. Prutezzione di i siti santu da a distruzzioni e desecration - sta vistu a so cridenza ribumbarà tutti i testi di la cresia lucali. À sta fine, ch'elli eranu custritti a jog trot fora tutte e mio cumpetenze diplomaticu. U puntu allegria successa in u 16u seculu, quandu lu Patriarca di Gerusalemmi, secunnu tedesco truvatu da l 'auturitati uttumani di un decretu chì tutti i tèmpii Christian di Palestina vi da avà esse nantu à i mani di a Cità. In u listessu seculu hè statu creatu munàstici cunfraternita di i Santa Severa. moines abitanti solu abbitata ghjuntu da a Grecia. A pusizioni aduttatu in a mità di-19u seculu, a Santa Severa statu lanciatu da u Orthodox, mentri la Chiesa Betleeme di u dì era spustatu à cattolici. Sinu à u night di u 19u seculu, lu Patriarca di Gerusalemmi numinatu da u francese primate di la Chiesa di Custantinopuli. Avà si vota, cattedrale synod |. Ma la speranza di u rangu di Patriarca di Gerusalemmi trè autorità prufani: Palestina, Jordan è Israele. Over la longa storia dâ cresia lucali si fù sustituitu da centu è quaranta primates. À u mumentu, ùn hè guidatu da lu 141 XX in un Patriarca fila di Ghjerusalemme, Theophilos terzu.

biografia

A realità francese primate di la chiesa, in u mondu fù chjamatu Iliya Yannopulos. Iddu nascìu d'aprile 4, 1952. naziunalità Grecu. Stu sula servi un bon puntu di partenza di una carriera in u patriarchy di Ghjerusalemme. Most parrini parrocchia è i cridenti in sta terra - àrabbi. Ma a storia, chì tutti i viscuvi eletti solu di i membri di a fratellanza munàstici di i Santa Severa. È stu stava hè abitata da migranti da a Grecia. Nati cum'è I. Giannopoulos Gargaliani in i paesi, chì si trova in l 'prefettura di Messinia (Grecia). Mentri ancora un zitellone, a l 'età di dodeci, Ghjunse à Ghjerusalemme, è vissutu nuvizziu e puru in u fratellanza di i Santa Severa. Da u 1964 à 1970, Elias era in l 'a scola patriarcali. Tonsured ghjuvanottu pigliò da u patriarca di Ghjerusalemme, I. Benedict in ghjugnu di u 1970, As hies un monacu, iddu pigghiau un novu nomu - Teòfalu, chì significheghja "amanti di Diu."

A carriera in a ghjesgia

Ancu in i scoli patriarcali, u ghjovanu apprinnista mustrò assai capacità è un spechju esigenza di a cunniscenza. So dopu à ripiglià voti autorità chiesa decisu chì u ghjovanu monacu deve cuntinuà educazione Bulgakov. In u 1975 fù mandatu à u so ceppu Grecia, à entre in lu mùsculu Fert di l 'Università d' Ateni. Dopu à graduation in u 1978, u futuru Patriarca di Gerusalemmi Theophilos fù elevatu à u rangu di Archimandrite monacu. Ma quì, i ghjovani luna decisu chì a so educazione tiulòggicu ùn hè micca cumpletu. In u 1981, trasiu l'Università di Durham (UK), chì completes u studiu in u 1986. Dopu à vultà à Ierusalim Feofil sirvuta comu mprinnituri di l 'Relations Foreign à l' patriarchy dui anni. Più tardi ch'ellu feci com'è un riprisentante di a so ghjesgia in un numeru di urganisazione. In 2001-2003. Si ancu servi ammasciaturi a lu Moscow patriarchy, puru siddu Russia ghjunse infrequently. In i primi anni 2000 fù numinatu à a pusizioni onorariu di sacristanu anziani di u Santa Severa.

Previous Patriarca Ierusalimskiy Iriney

In l 'istati di lu 2001 a lu Cunzigghiu di la cresia lucali eni ilettu diputatu francese primate di l' Esarcatu in Atene (so rispunsabilità per i diffusioni di lu Sacru Fire), arciviscuvu di Hierapolis, è un membru di lu Sacru synod |, chi purtava lu nomu a lu munnu, Emmanuel Skopelitis. As patriarca, Irinej assai prima prumove a carriera ladder sò succissuri, Teòfalu. Ma in u 2005, a ghjesgia rumpiu u scandalu. U Santu synod | di u Jerusalem Patriarca Irenaeus accusatu chi cci detti la cumpagnia Israeli in u Location pruprietà-longu andà in u Cità Vechja. Primavera sè stessu ch'ellu ricusò di piglià parte à a corte. Sottu la dicisioni di u synod |, è tandu Vseprovoslavnogo Cunsigliu, chì scontra in u Phanar, u patriarca fù figghiu, spugliata di i sacrificadori, demoted di monacu e cunnannati a prighjò in a so cellula. Ci era sette anni, finu a iddu fu furzatu a ritirava per ragioni di salute, a fari la chirurgia.

I Patriarca di Gerusalemmi Theophilos è i so udiatu

Cacciati di Irenaeus scattu cullate prisente-ghjornu francese primate di la chiesa, in altu rangu. Stu lingue permessu chiacchiri truvava circa lu sintimentu di l 'ùrtimi a l' accusa, ùn n'era. Ma Teòfalu III firmati in u termini sorta cù u udiatu figghiu. Cusì, in u 2015 Irenaeus scattu affaccatu à u ritu di a falata di u Santu Fire, chì hè statu accoltu è benedettu u prisente patriarca apertura. By u stradellu, undi isitesi la ghjesgia di Custantinopuli Bartulumeu.

affirmazioni pulitica di Patriarca di Gerusalemmi

At Isola di u 2008, u cleru è fidu di u Russie hà scuzzulata hà criticatu da Teòfalu III infurmazione Porfiriya Uspenskogo, u fundatore di a missione spirituali Russian in la Cità Santa Lucia. Disse chì u noms de Bane di i fideli, "l 'poche di nazziunalismu". Deacon Andrei KURA è capu di scrittore di a rivista "Church Bulletin" vistu in stu manifestu segni di Russophobia. In u passatu dui anni, Patriarca di Gerusalemmi Theophilos curputu scontra incù u presidente di Ukraine Petro Poroshenko, pricava per a pace in u paese è discutitu u prublema di unificazzioni di i cridenti in una sola cresia lucali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.