U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Cosa hè u lode di Jericho

Calchì volta vi ponu sente da a ghjente di sta sprissioni: "You chianciri comu 'na trummetta di Jericho!" In issu articulu noi vi arrinesci a clarify lu significatu di stu frasa. A Canzona di scummigghiari chi l ' "lode di Jericho" - lu significatu di lu tèrmini. Si vi hannu a fari un viaghju in u passatu. E si cunta circa l 'eventi invariant l' esprissioni, semu interested in a Bibbia.

Ellu stessu, sopra i surghjente di a cunniscenza à u nostru tempu ci hè in guasi tutti i ncasa. I patroni di u Bible pussutu crede in Diu, o à dubbità, ma hè prubabile chì u evenimenti assuciata incù u termine "lode di Jericho", hè accadutu in a rialità. Discritta da u racontu biblica in u Libru di Joshua. Stu generale-cunquistaturi, chì hè dinù u aggiuntu è discipulu di u prufeta, Mosè.

Prubbabbirmenti ugnunu sà u racontu biblica di Mosè, di 40 anni, si purtau la figlioli à traversu u disertu, è ghjente sò sempri murmutulàvanu: chì ùn hè abbastanza food, l 'acqua, u vitellu d'oru stissa fatta in piazza di Diu. Issi evenimenti sò m'insignò a siguenti manera: u populu di Israel vinni fora di a scrittura rumanzesca Egyptian, ma solu rumanzesca ùn esce di core l'omi. Iddi but, comu schiavi, arranciari arricchisci spills contru à u prufeta Mosè, ripurtava so displeasure à u minimu pruvucazione. Ùn dura à criu ca chistu cu lu Voti di "guerrieru" cunquista di u paese chì Diu, prumisi a Abraham hè stata impussibile.

Più di tempu, genti cu u spiritu di un servu, addivintau estinta in u disertu, è i so figlioli - i paisoli generazione, crisciuta abbastanza per entre in u Mimoria Populu. Iddu murìu e lu prufeta, Moses, bequeathing à Joshua di esse forti è curaggiu, è purtà persone in Cananu. Avà, Joshua addivintau lu capu di u pòpulu, è Diu ca addicchiàranu di u so putere da parechji miraculi. Certi di i ditagli avemu à lintà a causa di a so grande numari. Ma Joshua è i novi generazioni di esercitu dicisi à già p'accupari lu paese di Cananu, sottu à u vuluntà di Diu, è à Mosè.

È avà, dopu à mandà esploratori, un gran generale ghjunse à i cità chjamati Jericho. Appena noi vi sapè ciò chì i "lode di Jericho", o piuttostu u tubu, ma per avà - un pocu pacenzia. Sta cità fù assai bè furtificatu è inturniatu da pareti matinu. In fatti, ci era una furtezza rocca di paludosa grannizza.

Diu leghjendu à Joshua è assicurati lu cumannanti chì senza dùbbitu ch'ellu hà da vince un brillanti vittoria. A strategia pruposta hè u Signore, fate l 'assediu hè assai sfarente. populu sacrificadori è capaci deve arrivare sette ghjorni di a cità. Anticipu asèrcitu era tutarmenti Priparati, è dopu à sette veschi finu, ognunu hà un tubo. Cumincia a smachjera la sprissioni "a lode di Jericho," ma sta ùn hè micca tutta a storia ntirissanti. Daretu à e sette parrini seguita l 'àutri ca purtò lu Boumerdès di lu pattu, e hannu li tuttu u restu di a pupulazioni hè masciu.

Cusì, in li parrini livau i so sette lode, ma u restu di a ghjente ùn sò zitti. Più pricisamenti, lu statu usu pruibitu à dà un votu à l 'ora quandu Joshua darà un caratteru spiciali. "Lettara!" - I vuciau u capu nantu à u ghjornu sèttimu tantà Jericho. People scarsu e forti sclamò, è u muru a cità cascò. L'esercitu spizzò, in e vinciu lu. Hè sta vera? Aime à ghjudicà, ma stu racontu biblica assai di li nimici, oltri a àutri discrivia in l 'eventi Bibbia.

Ma, un certu Dr. Brayen Vud, comu un membru di l 'Università di Toronto, publicata ùn ci i risultati di i scavi fatti pricisamenti in lu locu di l' antica cità di Jericho. Iddu è u so associa cunnucieru una analisi impurtante di radiuattivu. Applied è altre pratiche di ricerca. Cum'è un risultatu, divinni chjaru chì a cità veru fù circundatu da pareti altu è assai forti, chi vìnniru distruduti quasi simultaneously. So assai di u "lode di Jericho."

Supponi, na granni assai pirsuni ca fineru in amano, pussutu crià onde sonu, chi resonate incù u ultrahigh di muri furtificatu. Chì hè a manera, è hà fattu a so distruzzioni. Bè, l 'assai spressione "u lode di Jericho" in u nostru tempu hè tantu impurtante: voce, flauto, a voce assai forti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.