U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Dea di l'alba in a mitulugia rumana

U studiu di a mitulugia ancient - una sperienza passiunanti. L'antichi Greci cridevanu ca lu Munti Olimpu campà una sana armata di dii, è un lettu, genti di cuntrollu è di u mondu. Certi eranu in u cumandante di a sfera suciale (u matrimoniu, putenza, artisgiani, causa, a guerra), altri - di u categorie filusòficu (morte, tempu, a vita, u distinu, amuri, a saviezza), è altri - di uggetti e finòmini naturali (ghjornu, a notte, stelle, alba, mare, u focu, a terra, ventu).

PANTHEON grecu e rumanu

Dopu à i Grechi in lu listessu dii Ulìmpici si messe à adurà e li Rumani, li Greci, aduttatu da u parechji elementi cultural. Sè avemu parrari la diffirenza tra lu grecu e divinitati rumana, ch'elli sò assai spentu è mente solu i nomi. Per esempiu: Artemis - Diana, Poseidon - Nettuno, Athena - Minerva, Zeus - Giovi e accussì su ..

As di e funzioni, famigliale è i raporti di i dii, è un lettu, chì tutte e issu fù cumplitamenti cummossu da a mitulugia greca, in Roman. Dapoi anticu PANTHEON Grecu divintò un Rumanu, cambiendu solu i nomi di i dii, è un lettu.

Place luka (Aurora) in l 'arvulu genealugichi

Cumenciu vissutu in u Munti Olimpu 12 omi divinu: 6 l 'omi è 6 e donne. Addivintaru l 'progenitors di u prossimu generazione di i dii, è un lettu. In unu di li rami di famigliale, andava da l 'antichi dei, iddu nascìu di la matina, dea, luka (o di a tradizioni rumana, Aurora). Hè pinsatu chì tutti l 'antichi, dea di u fanteria di una varietà di qualità tradizione feminile è parti svorgi: mamma, moglie, figlia.

Luka (Aurora), dea di l'alba - un riprisentante di a terza generazione di i dii Olimpia. I so parenti erani Titan Iperione è Theia Titanides. Cognome Aurora vene da u francese aura latinu, ca significa "arba ventu." Fratello sole, di u dea - Helios, surella - Selena.

Da u so matrimoniu incù titaniu cielo Astrea stiddi nati tutti i notti, e tuttu lu ventu: è lu tirribili Borea fretu (a nord), a prisintari la brume Horn (Sud), e veni cu mai andarinu Zephyr (a ovest) è Ersatz EVR (a est).

imagine dea

Salutu dea, chjamatu à purtà a luce di u ghjornu in a prima in u Olimpu, e poi su 'nterra, prima, à i dii, è tandu a ghjente. Li Greci cridevanu ca lu luka stà in Etiopia (nant'à i mura urintali di l 'oceanu), è entri u celu à a porta d' argentu.

Comu regula, l 'dea, chidi in rossu è ghjallu (o "zafferano") è vestiti cu l' ali 'ncapu li spaddi. À spessu ch'ella fù aceddi à traversu u celu in un carrettu tiratu da un deuce o quadriga cavalli bianchi (spissu alatu, qualchì volta micca). Unu di i cavalli, fù chjamatu Lampos, l 'àutri - la Phaeton.

Homer chiamatu luka dea "prekrasnokudroy" è "rozovoperstnoy". Last suprannomu duvutu a lu fattu ca lu celu cumpariri a strisce, rosa, simili à u jita di la manu, chì si stendi avanti luka (Aurora) davanti à alba. Dea teniri na navi china di guazza. Più di u capu di u so salut sole, u discu sulari, o una curona di raggi. Su tanti imagini la dea rumanu di l 'alba appari cu na ciamma a so manu diritta è l' davanti à i vittura vulannu Sol (Helios) - diu di lu suli - e cci Curie luntanu.

Calchì volta si depict aceddi à traversu u celu viniri un Pegasus e sparnucciatu intornu à i so fiori. In u images incù u luka-Aurora pò spissu vede la luce orizonte matina, è a notte, nuvole tragettu. mitu Ancient spiegari rossu o di lume porpura di arba chì u bellu, dea, hè assai passiunati, è u cielo, girl su notti chi trascorsi cù u so amori pà i figlioli.

Luka Aurora è u so figliolu

I Cumbattanti, chì hè famosu per a dea di l 'arba, fù manifistaru in i so siti di tirrenu e li carusi murtali. Stu dibulezza hè un numeru di Bruciante, chì sò mposti supra hè un altru bastiacciu di Olimpu - dea d 'amuri Afroditi, ca travirsata la rabbia e ghjilosu, dopu luka spartutu un lettu incù Ares, figliolu di Afroditi. Dapoi tandu, suggettu a lu cuntrollu, dea di l'arba di a amore solu murtali, li cui di ghjuventù è bellezza ùn viaghjavanu rataru cu l 'anni.

Luka è Teton

U sintimu di amore e passione di i giovani di a terra, sò stati tutti una benedizzione è una vindetta di i luka immurtale. Dea in amore, ma micca sempre cuntentu. A storia chì tristu hè dettu in u mitu di u so è u so amante Teton, u figliolu di u rè di Troia.

Certu scuppià di lu beddu meu, idda cci rattu è trasfiruta a lu so carru divinu di i mura urintali di l 'ocèanu, in Etiopia. Ci Teton diventa rè è u so maritu una bella dea chì u nascì un figliolu figliolu, u demigod di Katmandu.

Essa immurtale, è di liberà a prolong la felicità per tutti, luka dumandatu u diu sommu Zeus a dari eternità è Teton. Tuttavia, divèrtirisi stu mondu in amore, rozovoperstnaya dea, bisogna à clarify chì u ghjuvanottu ùn diventa micca solu immurtale, ma dinù à tene sempre ghjovanu. A causa di issa felicità errore funestu, luka è Teton ùn durà longu.

vita umana hè corta rispettu à Cristu vivant eternità - la testa, carìssimu prestu cupertu cu li capiddi grisgiu, è eri u ghjuvanottu girava in un omu vechju décrépit. Si pudia più esse u maritu di la dea, sempre ghjovanu, è belli. Cumenciu luka suffertu assai da u fattu chì nunda ùn pudia fà: idda stissa hà dumandatu a vita eterna, ma micca di ghjuventù eterna di Teton. Eppò hè stancu di cura di l 'omu vechju immurtale, è hà chjusu lu in u stanze, micca à vede.

Sicondu una virsioni di u mitu, Teton fù dopu girava in un parlanti indu i so Zeus, in un altru versione - i più luka, è u terzu - iddu 'n sècutu secca, esse lasciati chjosi luntanu da l' ochji è li dumandò parlanti à campà in Ferienhäuser in sù è canta u populu inglese creaky a voce, u so cantu tristu.

Luka e cuda cephalus

Un altru mitu dici di u prekrasnokudroy 'amore, dea di lu picciottu murtali Cefalu. Cumenciu, sta passioni, ùn hè mutuale, è cuda cephalus riittatu luka. Creata da u so nasu, i dea, hà persu interessa à ogni cosa, è ancu cessatu di fà u so òbligu lataretu - ogni matina a viaghja u sole nantu à u celu. U mondu hè prontu à corpu in lu bughju è ravage, ma tutte e salvu lu picciotteddu alatu tombu una freccia nta lu cori Kefala. So l 'dea, trovu letu d' amuri mutuale è pisendu a so amante à a so celu.

Luka (Aurora) - la dea di antichi a mitulugia, cum'è matina è, mener, lu suli. Senza un dubbitu, u matina, in a prisentazione di l'antichi Greci e Rumani cunzidiratu tempu assai bedda è puetica di u ghjornu, postu chì l 'dea, fù chidi sempre belli è giovani è Dogana è passiunatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.