News è societàCultura

Dii Ulìmpici. Quale hè statu timendu in Grecia antica?

Ancient cultura greca - u viculu di a civilisazione di u mondu. À u so Core - una varietà di interweaving cumplessu di l 'arti, guerri, a coups, è più ntî, cunvinzioni riliggiusi, embodied in miti e liggenni. U principale i caratteri di anticu liggenni - i dii Olimpia, forti e putenti, ma a lu stissu tempu lu donu cun l 'aspettu e caratteru di mera murtali. Iddi sunnu li prutittura di i più impurtanti zoni di la vita di la genti, ma ùn portanu i valori spirituali è murali di u pòpulu. Per elli ùn ci sò micca li cuncetti di "peccatu" e "l 'averebbi" celestials iddi spissu prufananu li règuli esistenti. Total in Grecia antica, ci era circa cinquanta divinitati vivant à u cima di Munti Olimpu.

À u cori di u Pantheon sò 12 dii paisi, la storia di l 'Board è chì trova' esprissioni in anticu mitu è canzoni. Sti incrudunu: Zeus, Dante, Apollo, Ares, Artemis, Afroditi, Athena, Hermes, Fonte, Hera, HESTIA, Demetra.

U diu principale hè cunsideratu à esse i trona di Zeus. Iddu era cunzidiratu lu santu patronu di lu celu, lampi e trona. Era un simbulu di l 'aquila - un acellu Ch'era è fieru. Zeus hè micca fàciule u modu u rialzamentu di lu putiri. A so mamma - dea, Rhea - u piattu da un babbu, duru nantu i costi di l 'isula di Creta. À ghjunghje o amichi, ch'ellu avia à rimbarscià u male ch'ellu era in gradu di fà stu solu dopu à tanti anni di lotta. A vittoria si n'andò à Zeus prezzu pesante nant'à u so cantu era la divinitati paisi, li Titani, li Ciclopi. na dicina d 'esercitu hè u risultatu di l'armata di abissi hellish l'tend di Tartaru. Power in u mondu fù spartutu trà u celu è i so dui fratelli, li morti e Poseidon.

A quessu ùn hè micca nfiriuri a la m'avvampa in putenza, però, e appi a prupone à u so putere. Poseidon hè l 'autri patronu di lu mari e la pisca. U so simbulu hè u tridenti.

À mezu à la Riggina undoubted di u lettu Hera hè l 'soru e moglie di Zeus. Sicondu a mitulugia, era assai invidia. Era statu cunziddiratu l 'patrona di u matrimoniu hè permessu, a maternità è tutte e donne. I so figlioli più revered era Ares è Hermes.

A prima fù cunsidaratu u diu di la guerra e battaglie di sangu. À spessu dipintu com'è un 'omu forti, è beddu, ellu fù donu cun i qualità basest spessu mette nant'à u latu di li forzi maligni è diffirìanu meanness esigenza.

Lu secunnu figghiu di Hera - Hermes - era incinta, senza l 'participazione di Zeus. Ô cuntrariu di autri divinità, u so aspettu hè repulsively ladiu, chì ùn impediscenu micca ellu vince a gloria e onore à l ' antichi Greci. In aghjunta à l 'apparenza ladiu, si dinù avianu gravi fisicu. Sicondu a legenda, a so mamma u scaccionu da Olimpu, è Fonte hè zoppu. Iddu fu fattu a timite cum'è un diu-paoli, u patronu di artisgiani. Moglie di Efestu hè u viulinu di u lettu - la masse d 'amuri Afroditi.

Hè statu creatu da a schiuma di u mare, è, cum'è ella, era Ersatz è littura. Prufundezza è passiunati, hà difesu piacere, amuri e biddizza. Olympic dii di la Grecia antica eranu tutti, comu unu m'incantava da ella.

Micca tutti i figlioli di Zeus stati dati à u Locu. Parechje di li stati allivati ninfi e àutri rèttili miticu. Quessi, di sicuru, unu di li cchiù granni cuncerna di prutizzioni Ancient Greece - un saggiu Athena - dea guerrieru patronizing lotta onestu e giustu. Putente, dii Olimpia - hè dinù un duru-spéciale gemelli Apollo e Artemis. A prima hè cunsidaratu u fundatore di a cultura, è arti, hè à spessu chidi cù un liutu o di frecce in e so mani. Patron Apollo u sole, è View. A so surella, Artemis, rignò sopra la luna. Idda hè a dea di a caccia, fertili è animali.

U diu di Hermes ntilligenti e trickery - u figliolu di Zeus è a ninfa. Iddu era cunzidiratu lu santu patronu di tutti i viaggiaturi. HESTIA - la dea, arancia di u campàgna.L'è è famigliali. Demetra - surella Zeus 'e figlia di Crown - piglià cura di a natura è lu nascìri.

A lista di anticu dii Grecu pò esse usata per un bellu pezzu. Di sicuru, élève i dii Olimpia - lu cchiù famusu di nasci in a storia munnu. A fama di li micca firmatu solu in miti e liggenni, ma ancu trovu sprissioni in a cultura d'oghje.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.