News è societàCultura

Culture di presto Renaissance in Italy in nomi è creazioni

Ognunu sà chì fù u core di tutta l 'Italia di lu pirìudu Rinascimentu. U gran maestri di a parolla, spazzola è lu pinzeru filusòficu sò affaccatu in ognunu di u periodu di u Rinascimentu. Culture di presto Renaissance in Italy dimostra a nascita di tradizioni chì hà da sviluppà in u seguenti seculi, stu piriudu addivintau lu puntu chi principianu, u principiu di una gran 'èbbica di l' arti d 'Europa.

Tempu di i principali

L'arte di u principiu di Renaissance in Italy, vasari lu piriudu da circa lu 1420 a lu 1500, prima di l 'High Renaissance e finisci Protorenessans. As incù ogni passaggiu, per sti ottanta anni, carattarizatu da un mischiu di stili e idei chì sò venuti nanzu, è u novu, chì parò, sò pigliati da u passatu, da u clàssici. Falsi aiutannu di a criatura di li cuncetti, medievale, si vultò, u so attinzioni à l 'antica arti.

Comunqui, nunustanti lu fattu ca di li cchiù parti, si circava à vultà à u ideali di una sì scurdatu in generale, è privati ancora antichi tradizzioni iunciuti cu novi, ma à un liveddi assai minuri.

Architettura Italy duranti la Renaissance Ghjuvantù

Lu nomu di lu in u architittura di stu piriudu - hè, di sicuru, Filippo Brunelleschi. Iddu addivinìu lu cumpendiu di architittura Renaissance, bisannuelle vinonu i so idei, riniscìu a girari u prughjettu in qualcosa passiunente, è, a propositu, hà sempre a so caputravagghi arechja cunsirvatu durante parechje generazione. Unu di i so principali uttinuti criativu hè cunsideratu à esse custruzzioni, situata in lu cori di Florence, li cchiù famusi di chì hè una cupola - cattedrale, Florence, Santa Maria del Fiore e Pitti Palace, ca addivintau lu puntu di partenza di architittura italiana di u principiu di Renaissance.

Altri punti cchiù mpurtanti di lu Rinascimentu Talianu includendu Palace l'Doge, chì si trova vicinu à piazza principale di Venezia, palazzi in Rome mani Bernardo Di Lorenzo è altri. Duranti stu pirìudu, lu 'architittura di l' Italia tenni bisannuelle valdi features, musica, medievale, e classicu, pà a prezzu lòggica. Un Sognu esempiu di sta frasi, si pò chjama a Basilica di San Lorenzo, torna a manu di Filippo Brunelleschi. In altri paesi European, presto Renaissance ha lassatu una esempi smetti canusciuta.

Artists di lu Rinascimentu, presto

cultura artistica di l 'èbbica carattarizatu da a brama di criatura, si parrava di la scene classici, li recreating cun Ardu naturalisme, offra li un caratteru più realistu. Unu di li primi e più geniale rapprisintanti di stu pirìudu eni cunzidiratu à esse Santa Maria Novella, si sirviva di Santi, lu scopu piena, purtannu a lu so travagghiu vicinu a la natura, si circava à pòrtanu l 'emozioni è pinsamenti di u caratteri. In seguitu Michelangelo Masaccio avissi a pigghiari lu so maestru.

Lucca mpurtanti rapprisintanti di stu pirìudu addivintò Sandro Botticelli, nsemi a Leonardo da Vinci, Michelangelo è i giuvani. U più famosu opere of "Naissance di Vèniri" l'Botticelli è "Spring" apparisce passaggiu liscia, ma chi da seculari di i naturali è simplicità. Certi altri travagghi di l 'artisti Renaissance cume Raphael e Donatello, pò dinù esse stata attribuita à stu piriudu, puru siddu si cuntinuava pi criari hè digià in u High Renaissance.

scultura

Culture di presto Renaissance in Italy direttamente assuciata incù u sculpture, in stu periodu, si sarà fattu u listessu livellu incù l 'architittura e pittura, si messe à ghjucà un rolu di cunnannari impurtante. A primi d 'architittura di stu pirìudu fu Francesco Guicciardini, chì, malgradu a so cunniscenza di a storia di l' arti e talentu di pittura, cunsacra à succorsu.
Iddu aspired à l 'armunia di tutti l' elementi di i so opari è fu capaci di farimi in u so percorsu. U uttinuti principale di legno azzaru Guicciardini nantu i porti di u baptistère Florentine. Ten cumpunimenti micca menu precisa e cumpleta di lu mudellu Cím, fusioni ghjunse à esse chjamatu "Gates di Paradisu".

Eleva di Guicciardini, Donatello, ricunnisciute rifurmaturi di scultura in Renaissance. Riiscì à mudificà a so demucrazia u travagliu Florentine è novu san andà daretu à l 'antichitati, addivintannu un esempiu mudellu puru di parechji artisti, renaissance, è micca solu u sculara.

Culture di presto Renaissance in Italy hè TERTULLIANUS senza Jacopo signoria Ascea, u udiatu di i prima dui sculara. Nunustanti lu fattu ca li facìani parte di l 'èbbica di Quattrocento, u so travagliu hè strikingly differente da u classicu Guicciardini e Donatello, ma u so effettu nant'à u periodu principiu di u Renaissance ùn pò esse underestimated. N particulari tene à mente u so travagliu nantu à u portali di chiesa di San Petronio chjamatu "The Création di Adam", chì avia un impattu nant'à u travagliu di Michelangelo.

risultati

Culture di presto Renaissance in Italy però, e tenni a unu e lu stissu - una mostra classicu à traversu l 'abbé di naturali, ma la criatura jemu manere sfarente, lascendu u so nomi à a cultura Renaissance. Assai assai nomi, caputravagghi giniali è cumpleta SUPRABRANCHIAL di micca solu a cultura artistica, ma dinù filusòficu - tuttu stu ci hà purtatu un piriudu presaged àutri fasi di lu Rinascimentu, ca prumovi ideali anu cuntinuatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.