News è societàCultura

Dolls di u Monde. Collection di bambole li nazzioni di lu munnu (photos)

Pò dassi chì avà arquantu difficili à truvà un omu chì ùn si pò attrattu da u bambole di u mondu. Picchì? In fatti, u mutivu di stu sò parechje.

Di sicuru, prima di tuttu I vulete emphasize u singulare è uriginale, di stu tipu di frasca. Ma in u nivellu culturale, hè difficiuli à uprate u rolu di a tuttu. Accordu, una cullizzioni di bambole populi di lu munnu, comu puru pussibili pò familiarize schoolchildren, è generale, cun l 'usi, tradizioni e credenze di rapprisintanti dû vasciu differente scorni di a nostra pianeta. Forsi appena in stu ghjaci u sicretu di pupularità? Prova à capisce inseme.

Cosa hè - la cchiù granni cugghiuta di bambole populi di u mondu?

Dolls in unu modu o un altru sò prisente in ogni vita umana. È veru, si succèri più à spessu in zitiddina, in particulare in fimmineddi. Ogni modu, ùn pò esse trovu subitu subitu in u quale ùn sarà capaci di dà una definizione di più o di menu intelligible di stu cuncettu.

Certi generale ùn dinù ùn lasciarà cun elli, cum'è per noi, tu vidi, la bambola pò fà à parechji funzioni. Per esempiu, u particeddi cumportu comu un picciriddu, cullezzione gram, aghjunte à l 'internu, o ancu esempiu stupente arechja arricugghiutu.

A data, un veru cacciadore di tali joca sò divintatu cullezzione. Iddi sunnu ntirissati a rari bambole in custumi di i populi di u mondu, ch'elli pista la libbirtati di novi mudelli, meticulously di stigghi di u so digià trovu, analise.

Hè ùn sicretu chì u veru dunaturi permette à voi à passanu soldi nant'à un lambiccu Acquistu di più è più cose. Ci sò bambole riunioni, chì pò ancu esse u veru valore storicu è culturale.

A cullezzione più famosu in Moscow cunzidiratu E. Losev è N. Bartram. U so bambole raru in custumi di i populi di u mondu sò divintatu li basi di l 'idea di u Louvre, Moscow di li Balocchi. Hè dinù assai famosa racolta di "Vahtanov", chi si componi di muniti d 'arti muderna.

In più, parechji cullezzione aghju acquistatu fama di Barbie, chì divintò un mega L-pupulare in u 1990. U più cullezzione di fimmineddi travagliata cun li capiddi ricci appartene à Leonid celluloïd Boy.

It S'avissi a nutari ca a cullezzione di Barbie in Germany, appartenant par B. Dorfman, oghje hà 6025 mudeli pà, 4000 I. Riebel racolta in u Paesi Bassi, è in u UK la tutalità più grandi clubs T. Matia.

In aghjunta à quelle mudernu, cullezzione sorte, è altre spezie. Per esempiu, u pruprietariu è criaturi di i più impurtanti di bambole porcellana, assai simile à u pòpulu, bè cunnisciutu-, hè l 'artista A. Cox. T. Finnanger da Norway addivintò famusa pi la criazioni di tildes. A pauroso Bambola uglies mostru purtatu pupularità di u mondu sanu u so cuncettori D. Hanzo e S. Kim.

Come è quandu u primu frasca di u pianu

Dolls di diversi nazzioni hannu un assai longa e ricca di storia. Hè cunnisciutu chì l 'anticu pòpulu deti u so Farm à ghjucà, s'è ùn bambole in lu mudernu u sensu di a parolla, è parechji materiali e pezzi di legnu. Ma i figlioli di i Persiani è i tribù indiana, digià avutu più di sti fati, streghe è wizards, fatta di lignu o di preti cù l 'ochji fattu ricerche precise.

In più, avemu ùn deve scurdà di u fattu chì in i tempi antichi, parechji bambole populi di u mondu, le foto di u quali pò avà pò trova in guasi tutti i enciclopedia, sò stata una intigrata di riti religiosi, è i capretti ghjucà cun elli fù usu pruibitu.

bambole prima zitellu sò statu trovu in l 'Egittu. A so 'età hè circa 4500 anni. Iddi sò studiata cù perline, avìanu capelli veri è spiazzate li vrazza e gammi.

In Grecia antica è Roma, era assai pupulari ntra li carusi guditi la frasca a forma di un cavallu di Troia cun figuri di surdati drentu. Products creatu da a tarra rossa è a cera è brightly pittatu.

In antichità, ste figure sò digià cuminciatu à esse fatta di materia cari, è à mezu à elli i più cari hè quellu chì hè statu fattu fora di canella.

Dolls populi Russian spissu idintificata cu joca fattu di pezzi o di paglia.

tiatru dî pupi a li strati a cità

Stu sfarente tipu di rapprisintazzioni nasci da riti pagani, hè usatu per u cultu di i dii. Cumenciu, iddu era prisente in l 'usu di cortu figurette farcical cu nostru situ brutta versu la cima, ghjenti in anticu Eggittu in lu XVI sèculu. AC. E, è in la Roma antica -. in u II seculu. AC. E.

Un pocu più tardi, principiendu environ in XI. n. E., in Auropa, in e chjese Cattòlica, parisians cun particulare soi si messe à acconcianu u dramatizations Vangelu cun u caratteru principale à l 'usu di l' Vèrgine Maria. Però, si deve esse nutari ca sti sceni causatu gran disapproval da u puteri lucali e vìnniru usu pruibitu.

À a fine di u seculu XVI. chiazzi e feri creà una maghjina di una fisseria, Biondi, ma un passu, un sèmplice-arachide, assinnatu e canadese sharpness gluttons è bumpkin chjamatu Puddicinedda, chi si messe u periodu di pupi European.

In l 'Inghilterra, di a strada, stu caratteru hè un mascanzuni è un france guerilla, sempre intra cù a so moglia. In Francia, un caratteru favuritu hè un bossu è un signurottu priputenti Puddicinedda, ùn hè micca capaci di tene secreti. In Germany - un diavulu vulgari Kasperle cun suliùu joke. In u Czech Republic un eroe favourite è statu cunsideratu un bon-educatu schjavitu schjavitu Kashparek, cunnisciutu per i so forti lingua.

Nota ca sti parsunaghji sò prisenti in guasi tutti i nazioni. Per esempiu, Denmark hè spessu assuciata incù appena Jackel, Paesi Bassi - Ian Klaassenom, Grecia, - cù Fazulisom ecc ...

Ma in Russia assai pupulari è amuri fatti Clown e un circadore standfussi.

Features di joca Japanese

Dolls di u Monde ancu impussibile di pensà senza a Kokeshi Japanese.

Cumenciu, hà avutu ùn jammi e armenu assai simile à Matryoshka Russian. Vergogna bambole fattu di ciliegia, dogwood è châtaignier, è tandu, digià deranu motivi ciuri è pianta, pittatu.

shamans prima Kokeshi usatu à fà òrdini rituali e funerals in. Tuttavia, nantu à tempu ch'elli si dà à i zitelli è sò fatti di lignu, di pezzi è di carta.

In u seculu XX. ci era tantu-chiamatu bambole interni grande, sìmili di u geisha geisha, Asciugamani da kimono manu. Iddi sò limòsine doti cu fila d'oru è priziosi.

Culture Inuit è Nenets. Doll di u Nordu

Nenets è Inuit usatu assai longa parechji tippi di statue, à cumunicà cù e forze otherworldly. Sti ghjoculi eranu senza ochji, aricchi, bocca e lu nasu.

Hè statu pinsatu chì stu tipu di i pòpuli bambola di u mondu era un puteri spiciali, è, ad avè tiratu una persona pudia vene à a vita è scantari i zitelli chjuchi. Famigghi populi sittintriunali avutu assai di bambole, è dannu ghjovani donne bellu contu di più chè una duzina di sti prudutti.

À prisirvà a cultura ch'elli dopu fattu u visu è school cum'è un Mancini naziunale.

quelle slava

U Bambola Slavs fabbricari da iniziu di tuttu. Sì bisogna, si in lu corsu era di paglia, a tarra rossa, fràssinu, pezzi è abbaiari arvulu ... People cridutu ste figure incantu.

Per esempiu, u Slavs cridiani chì u frasca hè fatta da a lino, voiture luntanu da u zitellu tutti i malatii, è l ' "Desyatiruchka" purtari a felicità a famiglia è binistà, pruspirità vinarà cun "krupenichkoy" pienu di a grana. Par la via, a grana differente avutu u so impurtanza: risu - una casa, blue - ricchezza, orzu - sazzietà, avena - la forza.

Era pupulare è "strigushki" fatta di un fasciu di erba attentamenti cropped, e li fimmineddi di età amatu to play bambole da scraps.

Dolls populi African

In l 'Africa, l' bambole in custumi di i populi di u mondu, in stu casu, lu cuntinenti africanu, passava nantu da generazione à generazione. Fùbbenu creati manually da erbe, o tagliata da a un arvulu. Allora i prudutti sò studiata cù panni culuriti, vetru è braccialetti.

In generali, bambole African eranu vistuti in custumi tradizziunali e dipintu lu média moglie di e donne. Ma l 'shamans di u so unzioni pruduciutu lea statuette spiciali rituali.

Matryoshka Russian

Matryoshka Russian naziunale hè cunsidarata una bambola pittatu di u nostru paese. Ùn ognunu sà chi si pigant in China, ma a Russia ùn si messe à fà dopu à a fine di u XIX seculu. A. Mamontov in Moscow purtò lu funnu di lu vecchiu Japanese, chì hè disclosed.

In u mezu di a prima hè u listessu, statua, solu nica, è u so più è più. Figures disclosed nzinu a stu tempu nzinu a l 'ultimu ghjornu ùn mostra assai luminu.

lingue Russian creatu è pittatu frasca, cumpunuta di ottu figure. All di li ritrattu era una donna, è fù u più chjuca zitellu. Chjamatu in onuri di lu frasca Matryoshka naipopulyarneyshego tandu in nomu Moscow - Marya.

Beauty di l 'ùrtimu sèculu: una bambola Barbie

Doll chjamatu Barbie - chistu è forsi l 'uggettu di brame di tutti, senza eccezzioni, li fimmineddi è u più famosu bambola in u mondu sanu. Piovi qualchissia dicisti lu fattu ca sta donna, veramenti attrattiva di moda hè divintatu u mudellu di bellezza feminile.

I creatu stu capi Ruth V. E si fu accussì. In u 40s di u XXu seculu. ancu una donna scunnisciutu, nsemmula cu so maritu grapì 'na cumpagnia spicializati in u cunfizzioni di doors ritrattu. In lu corsu di a pruduzzione hè assai di ghjetti di legnu, chì hè Ruth ghjùnsenu à fà un picculu mobili di lignu di bambole.

Dopu à un viaghju in 1956, a Svizzera, induve hà vistu u bambola, Ruth zappala - bionda cù formi pruvucanti è lampa qartiè, hà decisu di creà una maghjina di iddu stissu, chi avissi a essiri un sognu vene vera di fimmineddi di n'adultu. Ruth fattu di latinu vulgari zappala, la pruprietà per chì, incidentally, compru, pusitiva è tutti i to capelli préférés. U vostru Bambola Name fù chjamatu dopu à la figghia di lu nvinturi - Barbara. A prima Tattoos Barbie sewed da Dior e Nina. In 1958, Barbie hè statu patented. By u stradellu, Ken S'avvicinò è fù chjamatu dopu à u figliolu di l'invintori - Kenneth.

Avà Barbie Bambola hè à mezu à a cima di dece i prudutti megghiu-vendita intornu à u mondu sanu.

bambole Modern accentuation

Vergogna à una bella pura nvintatu artistu Norwegian T. Finnanger. Tilda - hè un tipu di n'uggettu fattu di Tissu in forma di bambole, animale o di qualchi oggettu. Tilde prima artista creatu in u 1999, quandu era 25 anni.

Avà vinnutu materiali marca è muri di u cunfortu di lu stissu nomu, è a so criaturi dà punte di custruenduvi na fimmina intornu à u mondu di a so criazioni.

In issu tippu di frasca hà parechji funziunalità: ch'elli sò sempre plump, Chjara è chì sboccani siluette, facci e mussi tildes assai parenti, è tutte e di li sò simili a autra schema culore recognizable cu colori riccu è tranquil &. bambole Tilda in custumi di i populi di u mondu in ùrtimi anni si messe à scuntrà più, è più pocu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.