News è societàCultura

«In u paese di u mio babbone": valore phraseologism, u so 'urìggini

sprissioni stadda, chi hè cusì ricca di lingua russa, avemu fà i nostri sprissivu è Capiente. Grazie à ellu ci ponu passà nant'à a so pinsamenti di più assai è decisi, cusì ch'elli sò tantu valori.

In più, ognunu di li hà una storia urìggini cumuni. Duvuta a l 'Opere, avemu micca solu allargamentu di u nostru vocabulariu. Dopu à elli u valore noi divintatu più cultivata, mparari assai supra la storia e littiratura.

In issu articulu noi vi taliarlu sprissioni stadda "nant'à i paesi di u me missiavu." Nutate bè chì hè, induve si spone à dumandà. È, di sicuru, persu in a storia di a so origine. Però, più prubabile, ùn hè cunnisciutu à parechji lettori, parchì i sprissioni hè sempre valevule, è ùn hà murì in u tempu.

«In u paese di u mio babbone": valore phraseologism

Di l 'spiigazione di sta sprissioni Accantu à dizionari authoritative. Ci sò più precisamente pòrtanu lu so significatu. Andemu Accantu à u principiu di l 'inglese devessenu SI Ozhegova. Quandu cunsidirari a parolla "paesi", si scurdò a minziunari la sprissioni "in i paesi di u me missiavu." valore Phraseologism in u -. "By apposta intazzati, indirizzu sgarratu" Si hè rimarcatu chì a spressione hà un stile conversational.

Parrava dinù a più spertu vocabulary - phraseological, stampatu Stepanova MI In lu autore dinù ùn parlerà un sciffru stadda "in i paesi di u me missiavu." valore Phraseologism in sta Français - "una destinazione scunnisciutu". Hè a nutari ca la sprissioni di ironicu.

Tramindui Bresciano sunnu simili a autra. Di sicuru, i sprissioni significa un indirizzu scunnisciutu.

«In u paese di u mio babbone": l 'urìggini di phraseologism

L'etimulugia di i sprissioni stadda varià. Certi Rivuluzioni sò ditti pupulare, altri - sò assuciati incù lighjendi è evenimenti storichi è altri - di òpiri littirari.

Avemu guardà i sprissioni apparsu in 1886. Era vensi u racontu A. P. Chehova "Vanka." Da culà, è u manda à i sprissioni.

In stu tristu story, u caratteru principale - Sirota Vanka - scrisse una lettera à u so missiavu. In ella, iddu discrivi a so ncontru di a vita di u calzolaio, à quali affettu. Idda si rivolgi a pigli, conta i mumenti filici di a vita in i paesi. Tuttavia, Sobinine ùn cunnosce u indirizzu di induve à mandà u lettera. Iddu dici simpliciamenti, "In u paesi di a so missiavu Constantine Makarych". Cusì ùn ci hè, è subitu pigliatu a frasa.

Hè da nutà chì parechji ricùardu u racontu spittaculu à sta spressione. It mostra tutte e simule di u pensamentu di orfani. U caprettu ùn ancu cunnosce u indirizzu di u vostru in casa, è ùn ponu turnari. U lettore hà da capisce chì a spranza Vanka, u so missiavu leghje u lettera, pigliò pietà nantu ad ellu, è ellu piglià, ùn materialize. Sò parolle ùn ghjunghje sin'à l 'omu vechju, è ch'ellu hà da avè à campà in sti cundizioni currusivu e addirittura più.

phraseologism Candidatura

Dopu à l 'apparenza di sta sprissioni hè statu usatu in a so opari è altri scrittori. Si pò esse vistu in parechji blog Tecnica. Ancu in cunversazione pò esse intesu "in i paesi di u me missiavu." Meaning phraseologism transmits succinctly gren'spinta à indocu.

Chì hè per quessa ch'ella hè sempri ghjusta, ùn hè mori, comu certi altri PACE fermu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.