News è societàImbusci Men l'

Mprisi di surdati Russian oghje. Mprisi di surdati e carrabbinera Russian

Fora di la finestra lu XXI seculu. Ma, malgradu chì, cunflitti militari ùn subside, macari cu la participazzioni di l '' armata russa. Curaggiu e valuri, curaghju è curaghju - qualità di surdati Russian. Dunque, i suldati Russian è ufficiali mprisi bisognu di un animali siparati e info.

Comu la nostra guerra in Chechnya

Mprisi di surdati Russian in sti ghjorni, ùn lascià qualchissia hà primura. U primu esempiu serve criatrici equipaggiu mid curaggiu guidatu Yuri Sulimenko.

Mprisi di surdati Russian di un tank battalion messe in lu 1994. In i tempi di i First ceceno War Sulimenko iddu com'è un tribunu equipaggiu. A squadra mustrò bè i risultati è in 1995, pigliò una parti attiva in u timpurali di Grozny. U tank battalion fù scunfittu da i 2/3 di u persunale. Tuttavia, guerilla casanova, guidatu da Yuri ùn fughje da u campu di battagghia, è si n'andò à u palazzu presidenziale.

Surghjenti Sulimenko schjaccià l 'ambienti Dudayevites. Fighters squadra ùn hè teniamu tantu, nant'à u cuntrariu, si messe à fà focu, ammaistrà u obiettivi strategicu. Nunustanti lu supranenza numericu di u nemicu, Yury Sulimenko è u so equipaggiu era capaci à inflict perditi paludosa guerilla.

U cumannanti fù piriculùsa ferita gamma, u corpu, adduma e facci. Viktor Velichko u rangu di sargenti fu capaci à purtà un primu aiutu in lu mid lumi, è tandu mandatu à u so locu di sicurità. Sti mprisi di surdati Russian ùn vai impii à Chechnya. Fighters stati attribuitu u titulu Eroi di la Russia.

Yuriy Sergeevich Igitov - eroi poti

Assai spessu l 'exploits di surdati Russian è ufficiali oghje sò ancu-canusciuta doppu la morti di miti. Chì hè ciò chì hè accadutu in u casu di Igitovym Yuriem. Strasurdinariu fù attribuitu u titulu Eroi di Russia poti di Armatori di turnu, è lu compitu spiciali.

Yuri Sergeyevich participò à a guerra, ceceno. Strasurdinariu 21 anni d 'etati, ma, malgradu a so ghjuventù, si mustrò curaggiu e valuri in l' ultimi sicondi di a so vita. Igitova platoon hè ambienti guerilla l'Dudayev. Maiò parti di i so cumpagni foru ammazzati da parechje grande di u nimicu. U surdatu casanova datu a so vita per l 'ultimu gu cupertu cu lu ritiru di li surdati sopravviventi. Nantu à a presenza di un francese grenade nimicu tirava Yuri, ùn c'avìanu cunsignati ê u nimicu.

Luigi Boccherini Rodionov - fede in Diu, à u mio ultimu rispiru

Mprisi di surdati Russian oghje causari orgogliu consumazione di i citadini, in particulare quandu si veni a ghjovana picciotti chi detti a so vita per u celu di paci supra la testa. heroism sumere è a fede ind'a salvezza in Diu, dimmustrò Luigi Boccherini Rodionov, chì ricusò di sparà Churchbild sottu minaccia di morte.

Young Eugene fù chjamatu à u sirviziu in 1995. serviziu permanente si tinia in u Nordu Caucasus, u puntu cunfini di Ingushetia è Chechnya. Assemi a cumpagni raghjunghje u Guard u 13 di ferraghju. In accunsentu cù u so compitu direct, i suldati, si firmau l 'ambulanza, ca apprima armi. Dopu chì, u rangu, è u schedariu stati cunquistata.

About 100 ghjorni, i suldati stati sottumessi à la turtura, duvìani siveri e umiliazione. Nunustanti lu gran duluri, la minaccia di morte, i suldati sò micca cacciatu u Churchbild. Duranti stu Eugene tagghiò la testa, e l 'àutri co-travagliadori foru acciduti supra lu pratu. Di martiriu Rodionov Luigi Boccherini statu attribuitu l 'Order of Curaggiu poti.

Yanina Irina - un esempiu di heroism e curaggiu

Mprisi di surdati Russian oghje - hè micca solu l 'malfatte eroicu di l' omi, ma puru l 'liccione curaggiu di i donni Russian. Cute ragazza debbule era un membru di dui opérations militari cum'è una nutrice duranti la Prima Guerra ceceno. 1999 era lu terzu testu in a vita di Irina.

31 di austu, 1999 hè funestu. Sottu la minaccia di a so vita Infermiera Janina salvatu di più cà 40 parsoni, hà fattu trè giri di l 'APC in la linia di u focu. Irina quartu viaghju finì tragically. Duranti lu counterattack avversi Yanina micca solu organizatu imbarcu lampi-viloci di surdati feriti, ma dinò à copre u ritiru feritu u focu di machine-fucili.

Case ragazza cunfortanu dui grenades in un traspurtadore persunale di machini. U provino, curriu pi aiutari la testa e lu cumannanti di l '3a strasurdinariu. Irina salvate i giovani da certi la morti; ma nun hannu tempu a nesciri fora di una vittura brucia stessa. APC pouch detonated.

Di valuri e curaggiu Yaninu Irinu statu attribuitu u titulu di Eroi di Russia poti. Irina hè u solu donna chì hè statu attribuitu stu titulu di funziunamentu in u Nordu Caucasus.

Green Beret poti

Mprisi di surdati Russian oghje notu micca solu in Russia. A storia di Sergei Burnaeva lassa nimu hà primura. Brown - hè u nomu di lu cumannanti di l 'cumpagni à u serviziu - era in l' "Vityaz", un gruppu particulare di u Ministeru di a Santander. In u 2002, l 'unità fu mannatu a la cità di Argun, induve fù scupertu l' armi Insegna sigretu cù numerosi Tunnel.

Uppusitura pussutu ghjunghje solu dopu à passavanu un pirtusu sigretu. Lu primu si n'andò à franc Burnaev. Uppusitura puniti à u suldatu, chì era in la scura di risponde à a chjama di ribbelli. Cumpagni, fala à aiutà, chì hè quandu Brown vistu un francese grenade chi curria versu i suldati. Senza esità franc Burnaev francese grenade chiuriu cu lu so corpu, accussì di salvà u so figliu suldati da certi la morti.

Di u Ventu Sergei Burnaeva statu attribuitu u titulu Eroi di la Russia. À a scola, unni studiau, hè statu apertu un portée memoriale di la giuvintù ricurdatu lu exploits di surdati e carrabbinera Russian in i nostri ghjorni. Parents statu attribuitu a Legion Maroon in onore di u ricordu di u suldatu curaghjosu.

Beslan: nimu hè sminticatu

Mprisi di suldati è ufficiali, in i nostri ghjorni, Russian sò i migliori prova di u curaggiu di consumazione di l'omi in uniformi. September 1, 2004 divinni una ghjurnata nera in a storia di u Nordu miridiunali e la Russia. la scola 'assediu Beslan ùn lasciarà qualchissia parsona hà primura. Sò senza eccezzioni è Andrey Turkin. U tinenti pigliò una parti attiva in u funziunamentu di a libbirari la hostages.

Andrey Turkin à u principiu di u funziunamentu di dàricci statu feritu, ma ùn lascià la scola. Grazie à u sapè fà prufessiunali di u tinenti pigghiò na bona pusizzioni in la sala, induve si trovi circa 250 hostages. I militanti sò state umiditati, più numarosi cusì u avaremu di nu risultatu di successu di u funziunamentu.

Perciò, u Populu ghjunse à l 'aiutu di l' insurgent | da quì à u francese grenade azzione attiva. Turkin ùn falà è falava à banditu aparechju frà elli stessi è i Satanassu, presa. Vergogna à l 'azzioni aiutatu salvà a vita di i zitelli di nucenza. Lieutenant addivintò na Eroi di Russia poti.

cumbattimentu Sun

A lu solitu serviziu militare ghjurnata à spessu dinù face a ft di surdati Russian. Sergey Solnechnikov, o battagghiuna sole, in u 2012 durante i militari teacher hè divintatu una situazione tenienu, la pruduzzioni di cui era un calmu feat. Canta u populu a so ghjente da a morti, lu cumannanti di battagghiuna chjusu u so corpu, ncuraggiatu u francese grenade, chi pigghiau lu mura di la sintinella. À ringrazià à a dedica di Sergei arrinisciutu a evitari tragedia. Battaglione cumannanti fù poti attribuitu u titulu Eroi di la Russia.

Comu è ghè i suldati Russian exploits issi ghjorni, ugnunu avissi a ricurdari lu valuri e curaggiu di i membri di l'Armata. Solu u ricordu di l 'azzioni di ognunu di sti caratteri hè una ricumpensa di u so curaghju, chì costa li so' vita.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.