EribaCulture

Doll da u passatu di u presente

bambole esiste sò sempre stata i centu e lussuria micca solu unipochi di spirienza, ma dinù ghjente urdinaria. Dopu à una Doll in la casa - un segnu di affluence, respectability è un certu elezzione. So guardà perchè stu Bambola hè prubabilmente u solu unu di i tippi esistenti di bambole chì scopu cusì ambiguu. On a unu a manu, una Doll era una volta frasca d'un zitellu. Ma più di tempu ch'ella oi persu stu so funzione è pocu à pocu versu a l 'Antiquari purtata, Italy e Accessori internu. Oghje porcellana évier - hè dinù un "ariupranu", ma in più casi solu per adulti.

Induve è quandu u primu bambole apparsu

Doll, quale stòria cumentzat a lu menzu di lu XVIII sèculu, fu pruduttu prima nta l 'Europa, lu sitturi in i paesi cum'è Italia, la Francia e Girmania. A prima quelle èranu nati in u 1730. U 2 seculi seguenti era un 'epica di prosperità è si sparse in u mondu di moda a tali joca. pruduzzione Peak (s'ellu ti pò dì cusì, parchì i primi Bambola fatta da a manu) successa in u periodu da 1750 à 1930. Esiste Bambola sti anni, hè oghje cunsideratu priziosu Antiquari.

Sparghjera di u mondu di bambole porcellana

U più primura prumessa bambole lingue francese e inglese. Ognunu di li cumenciu fatta solu da e mani è era cusì chjosa. Ma tandu, à scuntrà u mondu, u Bambola messe à fà la manera industriale. Ma puru sta micca privà sti biddizzi addilettu stu mondu. Sti bambole sò divintatu una frasca per i zitelli da parechje nazioni, è u generale li stati accattu di a so cullezzione. Francese è bambole tedesco guditi gran mondu, è eranu canusciuti luntanu cavallieri i cunfini di a so patria. patruni dî pupi da a Francia: schjaccià u so criazioni, li prisenta in una mubiglia di lusso cari. culleghi tedesco pò hannu in stu riguardu era più Retenu, ma la forza, reliability è bonu a qualità di i so bambole amata da i clienti di più cà superbia lussu Francese.

A storia di a bambole

Cù bambole porcellana, hè accadutu nant'à a popularization di panni di moda e Accessori dans la pupulazzioni generali. Ci era tali casi, chì, fora di una dicurazioni, fà ancu di più falconet, oltri a cicculata è altri rivindaroli. bambole particularmenti qartiè è pupulare era, armati cu tutta l "dota": bundled cun elli hè una évier cù mubiglia, piatti, lampa removable, piante, parapluies, sacchi, ecc altrondi, sti muri erani guasi veru, solu un picculu taglia .. . A padrona da u lampa di usu conform a moda di quiddi anni. In più, Tattoos Bambola era assai differente: per i tori, per a merenda è cena, è ancu di l 'accuglienza - in cortu, per tutti i volti. Iddu stissu "hostess" anatomically hè cum'è una vera Lady: porcellana Fin voi creà funziunalità facciale sanu naturali, è ornate la materia nun era difficiule. L'effettu fu Chjami Aghjalesi à traversu l 'ochji di bambole: iddi eranu fatti di vetro. È tutti i ghjovani first ch'elli èranu diversi, comu lu culore di l 'Iris ùn hè ripetutu.

Dolls in Russian

Dolls era dota joca micca solu per i zitelli di famigghi ricchi. À spessu a giuvanotta, o ghjente senza accatta casa di Bambola per elli stessi. In lu tardu seculu XIX seculu è principiu di stu finominu hè diventatu assai qartiè in Russia. Chi vi servinu cum'è un currieru di u fattu chì bambole porcellana in Moscow era assai rapprisintanti bè cunnisciutu-di a nubiltà, marcanti è intellettuali. È si era principalmenti 'omini. Oghje, u mondu di ritornu Doll. Cum'è nanzu, i tinti è naturalisme di l 'imagine prizziusa. Vergogna casi sunnu spissu migghiara di euru. Ma ci sò dinù bambole menu cari. A priscinniri di l 'price, ch'elli vi sempre esse u donu parfettu, o abbillimentu di l' internu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.