EribaCulture

Piscaturi da Murmansk accolta un calmu cullezzione di mostri mari profunnu

Mentri l 'umanità hè a ricerca di a vita UFO, lu piscaturi strasurdinariu da Murmansk Roman Fedortsov noi turnà di u cusì sfarenti spezie chì càmpanu in a prufundità di u nostru pianeta, tanti di cui avemu sempri sapi quasi nenti.

Roman Fedortsov travaglià nant'à un vasu, pesca in u portu di Murmansk e cogghiri ritrova da acqui friddi di lu mari di Barents. È mentre noi Patrunu premura Riflettu quanti pisci pigliatu in una Fedortsova riti è a so squadra di a prufundità di u mare, incù una grande tremenda di a so cullezzione stranu pò esse una grande occasione à scopra di più di sti criaturi sfarente.

lochi Roman una foto pigliatu pesci in u so "Twitter" è "Instagrame". À mezu à elli ci sò tali e razze spechju-mer, cume shark, chiss, o Juannusai. Chimera circà assai intimidating. Iddi campà à una media di circa 2600 metri, è acchiappatu issi omi orribili ùn sò cusì semplici.

lume shark Eulalia su 'occhi virdi, è in l' autri di lu mari - hè neru nfinitu. In fatti, parechji pisci spechju-mare culore scuru: cusì si ponu riuniri u minimu li raggi di luci si lampò in l'acqua, è palori undetected.

In più, unni luci rosse nun Italiana spechju in l 'acqua, tantu pirsuni ca hannu Libra russu pò ammucciari dinù facili in u mare. Stu focu Schnapper - proof Sognu.

È stu stranu Grenadier cerca hà un culuri russu

Tra li cchiù tirribili casi di cullezzione - anu frilled ...

... è u temuti neri pisci-spada

È u pescatore ùn hè ancu identificata

In u mari profunnu ùn ci sò solu pisci.

Stu Paul Armagnac a taglia di una palma, troppu, pigliatu in rete Pesca

A cullezzione hè assai di castità terribili e stranu. Quì sò qualchi d 'iddi.

Quessi sò i bestii vivant à l 'prufundità di u mari di Barents.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.