FurmazzioniStoria

Battagghi di Secunna Guerra Munniali. opérations Strategic Santa Margherita di l 'Armata Russa a Secunna Guerra Munniali

Secunna Guerra Munniali manca in lu la storia di tutti li genti 'na pocu di. Stu hè cambiatu terrifying è à u listessu tempu, un gran tempu hà cambiatu u mondu fora di ricunniscenza. Casi ogni paisi ghjoca u so rollu in la guerra. Per lu paisi di l 'ex Soviet Union secunna guerra munniali teni un postu particulare in la storia. Ch'ella hà ancu un nomu differente - la Granni guerra Refrains. Stu pirìudu dâ storia hè cambiatu un puntu allegria di u pòpulu, di Russia moderna, Ucraina, Bielorussia e àutri paisi di l 'Unioni Suviètica. Sta a guerra hè un testu di curaggiu, u curaghju è a vulintà di u gran genti suvièticu.

L'esercitu Soviet hà pruvati so prufissiunalisazioni è i inviolability ancu in u visu di una nuttata nimicu tali ideali, Nazism.

A data, sturiani sò discosse custanti circa i grandi battaglie di lu Great War Refrains. Parechji di i custatti sempre ùn sò state disclosed, a causa di l ' "gran' amuri" di i sicreti di lu cuvernu suvièticu. Ma, avemu ponu distingue i menu forti e battaglie di u Great War Refrains. Ma, prima di voi li numaru, hè necessaria di rammentu i mutivi chì purtava u cunflittu militare trà Germany d'Hitler è USSR di Stalin.

The Great Refrains War - Cuntata

Comu sapemu, September 1 1939 accuminzau la Secunna Guerra Munniali. U clause principale di u cunflittu era parti dâ Girmania in u West. À issu mumentu, u li nazzisti tedesco avia sviluppatu in u so forma classica. lu putiri di Hitler hè limitless. Mentri lu charismatic capu di l 'de facto dichjarò a guerra à tutti i States, l' Unioni Suviètica era in senza primura di entre in lu perchè di u pattu "nonintervention."

Iddu vinni firmatu 23 di austu, 1939. U cuntrattu stipulatu un strana neutrali di l 'Unioni Suvietica à la guerra, chi vi porta Germany contru à i paisi uccidintali e l' Europa. Hè statu accunsentitu dinù da u co-funziunamentu in u settore di attività cù altri paesi. Tutti dui partiti eranu interdetti di piglià parte à u n'u, chì sò certi cuntrariu à i so interessi. Di tali "Tolerance" nantu i parti di l 'Unioni Suviètica, Germania, era obligatu di vultà parte di u so territoriu persu. Ci hè dinù un prutucolu sicretu in u quali l 'partiti fattu u gruppu di a putenza di riservazione in l' Europa urientali e Pulonia. In fatti, era firmatu stu scontru cù una vista, a creazione di più duminazione mutuale munnu. Ma ci era una dumanda. Da l 'iniziu, Germania, ùn vulemu di paci cu l' Unioni Suviètica. Di sicuru, ci hè ESPUGNATE in i primi fasi di a guerra, ma di ùn duminazione mutuale ùn hè a quistione.

Più azzione in Germania pò esse qualificatu solu in una parolla - tradimentu. Stu muvimentu coppia nasciu lu granni battagghi di u Great War Refrains. U 22 di ghjugnu di u 1941, Germany priva ufficialmenti l 'Unioni Suvietica. Dapoi chi tempu lu Great Refrains guerra. Next, avemu guardà la battagghia principale di u Great War Refrains, chì ghjucà un rolu impurtante in a storia di stu pirìudu.

battagghia di Mosca

e truppe Wehrmacht usatu nu spicìficu tactics offensiva. U so attaccu hè basatu nantu à l 'azioni di tutti li forzi armati. Prima u focu nimicu sottumissi à aria putenti. Per aviò currì subitu serbatoi chi significa brusgiatu i truppi nimicu. À a fine si messe so azzione i RI tedesco. Cù sta Tactic milizie nimicu, guidatu da General Bock, avianu digià fattu e so manera à u centru di l 'Unioni Suviètica, in settembre 1941 - Mosca. À u principiu di a trabucinata di l '' armata francese avia 71,5 divisioni, pigghia di circa 1.7 milioni di ghjente. Dinù in u so cumpusizioni, ci eranu 1800 serbatoi, 15.100 armi tesi, 1300 aviò. Sicondu à issi indicatori, u latu francese hè più grande Soviet pocu pressu cinque volte.

September 30, 1941 li tudischi principiatu una offensiva supra Mosca. Da li primi fasi di u Moscow attaccà e truppe di u Wehrmacht suffertu cuntìnui cuntrattempi impurtante. Digià 17 October, l 'esercitu Soviet sottu à u cummandu di Zhukov a firmò lu offensiva, à traversu i stuvigli di "Internet BLANC". In li forzi nimicu anemic firmati solu nantu Avalanche ditch, tantu in ghjennaghju di u 1942, li tudischi eranu scunfitti è trascinatu daretu 100 chilomitri da a Mosca. Sta vittoria hè dispelled u mitu di u invincibility di armata l 'l'führer. Mosca fu lu tuttu chi avianu a essiri a superari pi nantu a strada di a vittoria. L'asèrcitu tudiscu ùn hà coped cu lu compitu, accussì la guerra à Hitler infine persu. Ma la battagghia di lu Great War Refrains ùn fini ci. Sottu noi vi taliarlu hè veramenti un puntu allegria in stu cunflittu mundiale.

battagghia di Stalingrad

Oghje hè pussibili a ch'iddu distribbuisci assai di evenimenti chì sò cunnisciuti à i Great War Refrains. Stalingrad hè u puntu allegria, ca lu risurtatu in una seria di cuntìnui cuntrattempi usati l 'armata francese. Battaglia di piriudu Stalingrad pò esse divisu in duie tappe: u principiu di u contra-offensiva. July 17, 1942 accuminzau lu famusu cummatimentu di Stalingrad. At stu parcu, e truppe francese ghjuntu in la zona di i cità. L'esercitu Soviet finu à pocu tempu fà, ùn vulianu ellu à piglià. forze Unioni Suviètica, urdinatu da Lieutenant-General Vatutin è Marshal Timoshenko. Avièvanu arrinisciutu a paralyzing cumpritamenti li tudischi, ma i truppi suviètichi stati inturniatu. In la cità era sempri scontri trà picculi gruppi di surdati Soviet e tedesco. Sicondu à i mimorii di Veterans: "In Stalingrad era un infernu vivant." In unu Museums Volgograd (ex Stalingrad) hè tinutu abbastanza vede ntirissanti: descargar chì buccali in autra. Ghjè indicativu di i temperature di a lotta in la cità. Cù riguardu à a impurtanza strategica, è ùn avete raghjone. Sta cità hè impurtante à Hitler cum'è un simbulu di a putenza di Stalin. Per quessa, ci vulia à piglià, è più ntî, tena lu quantunqua. Sighit chì la cità addivintau lu centru di u cunflittu di intaressi à un tempu quandu i Great War Refrains hè accadutu. A battaglia di Stalingrad hà u dirittu à evaluate è parauni di u puteri di i dui Titani ideali di u XX seculu.

U counterattack à Stalingrad

L'asèrcitu tudiscu, guidatu da General Paulus, à u tempu di u contra-offensiva totaled 1.010.600 pirsuni, 600 serbatoi, circa 1.200 apparechju cumbattimentu e circa 10.000 hunting. By l 'Unioni Suviètica era quasi lu stissu nùmmaru di surdati è usate militari. forze impurtante chì tirò u nostru latu duranti l 'assediu, u dirittu 20 di nuvèmmiru, 1942 à piglià l' offensiva è circundà li tudischi.

By la sera di u 31 di jinnaru, 1943 Stalingrad gruppu inglese hè micca squassata. Sti risultati stati uttene à ringrazià à i travagli DATA di i trè grandi fronti di l'Unioni Suviètica. Battaglia di Stalingrad loda à purtàrila altri grandi battaglie di Secunna Guerra Munniali. Perchè stu casu hè undermined sviluppa a forza di l 'asèrcitu tudiscu. In autri paroli, dopu à Stalingrad, Germania, ùn hè in gradu di rinnuvàrisi u so putere cumbattimentu. In più, u cummandu tedesco ùn pò ancu pensà chì la cità hà da vene da l 'ambienti. Ma hè accadutu, è evenimenti chì seguitanu ùn sò evulùtisi in favore di u führer.

The Great War Refrains: The Battle di Kursk

Dopu à l 'eventi in la cità di Stalingrad, l' esèrcitu tidiscu nun fu mai capaci di ritruvà, cumunqui Castagna ancora una seria minaccia. On a Kursk Gobba (furmatu l 'ligna, fronte, dopu à la vittoria in Stalingrad), e truppe francese sò riuniti à una quantità di i so forzi. U cantu Soviet andavanu a tèniri na putenti attaccu in la cità di Kursk. In i primi fasi di e milizie francese avia vittori impurtante. Iddi èranu urdinatu da accussì famusu ginirali inglese comu Mr. Kluge è Manstein. U compitu principale di e truppe Suviètica era à impedisce u novu prumuzioni esercitu Nazi ntî "Center". A situazione hà cambiatu radically July 12, 1943.

Prokhorovskaya Battle 1943

Great Battles di secunna guerra munniali era Unpredictable. Unu di sti battagghi hè l 'esercitu francese tank vicinu à u paesi di Prokhorovka. Hè statu unni parteciparu di più chè 1000 serbatoi e hunting self-propelled da a ntrammi li lati. Dopu à sta battagghia di pruvàrinni chì vi giustizia a la guerra, ùn ci hè. L'asèrcitu tudiscu fù scunfittu, s'è ùn nzinu a la fini. Dopu à battaglia Prokhorov truppi suviètichi rinisceru a pigghiari un offensiva grande-scala in i Belgorod è Kharkov. Stu cunfine intreccia u racontu di l'esercitu Kursk, più battaglia grande-scala di lu Great War Refrains, l 'Unioni Suviètica, chì apre i porti di la cunquista di Berlin.

A cattura di Berlinu in lu 1945

operatu Berlin ghjucatu u rollu finale in lu la storia di l 'esercitu Tedesco-Suviètica. U scopu di i so cumpagni hè a scunfitta di l'esercitu tedescu, chì furmavanu vicinu à a cità di Birlinu.

Vicinu à a cità ogghj un esercitu gruppu "Centro", oltri ca comu lu gruppu militari "Vistula" sottu à u cummandu di Heinrici è Scherner. Da l 'Unioni Suviètica, com'è un' armata di tri frunti sottu à u cummandu di u maresciallu Zhukov, Konev è Rokossovsky. Berlin finìu cu l 'catturaru lu di capitulation tedesco di 9 May, 1945.

A Battaglia di menu di u Great War Refrains, in stu stadiu sò compie. Digià in ghjustu un pocu mesi, à dì, September 2, 1945, II Guerra Munniali finìu.

cunchiusioni

Cusì, in l 'articulu era cunziddiratu lu cummattimentu cchiù mpurtanti di l' Great War Refrains. A lista si pò rinfurzata cù altri evenimenti smetti impurtanti è rinumata, ma a stu articulu prisenta lu cummattimentu cchiù epupea è incancellevule. A data, hè impussibule à pensà una parsona chì ùn saparia circa lu granni ft di i suldati suvièticu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.