FurmazzioniStoria

A lotta di u Great War Refrains in l 'ordine storicu: titulu, tavulinu

A cumpunenti mpurtanti di la Secunna Guerra Munniali, War The Great War Refrains, svurgìu nu rolu mpurtanti e dicisiva a lu puntu cchiù àutu di unu di i cicluna cunflittu internaziunale di u XX seculu.

BOB periodization

U standoff cincu-annata, chì hè accadutu nant'à u territoriu di l 'ex republics di l' Unioni Suviètica, li stòrici sunnu spartuti nta tri pirìudi.

  1. Epoca I (22.06.1941-18.11.1942) cumprenni lu passaggiu di l 'Unioni Suvietica nant'à un para di guerra, fallimentu "a guerra li lampi" di u pianu previstu di Hitler, oltri à crià i cundizioni di crepacori lu cursu d' azzioni militari in favore di u paesi Coalition.
  2. Epoca II (19.11.1942 - fini di lu 1943) hè assuciata incù un cambiamentu trimendu in lu cunflittu militare.
  3. Pirìudu III (ghjennaghju di u 1944 - 9 May, 1945) - na dura scunfitta di e milizie nazzista è a so cacciata da i territori suviètica, li palummi di lu paisi di San-orientali è l 'Europa urientali di l' Armata Russa.

Comu si tuttu si messe

Major battagghi di Secunna Guerra Munniali e macari detailing di più cà una volta. Su li sarà discutitu in stu articulu.

L'attaccu di issu e chi tedesco su Poland, è po in altri paesi European hà purtatu à u fattu chì da 1941, l 'nazzisti e li sò alliati pigliatu offre territori. Poland fù scunfittu, mentri Norway, Denmark, i Paesi Bassi, Lussemburgo e Belgium - sò occupati. France rinisciu a risistiri solu 40 ghjorni dopu chì a surgente fù cunquistata. Nazzisti nfriggìu na granni scunfitta e spedizione l 'armata British, e poi trasiu lu tirritoriu di la Pinìsula balcànica. L'ostaculu maiò in u modu di Germany addivintò l 'Armata Russa, è lu cchiù granni battagghia di lu Great War Refrains ammustrò ca lu putiri è spiritu unbroken di u populu Suviètica, difenda a libertà di a so patria - chistu è unu di l' elementi dicisivu a l 'lotta successu contru à u nimicu.

"Plan Barbarossa"

U prughjettu di u cummandu tedesco di u USSR hè ghjustu un pidina, chì ponu esse facirmenti è veru micca squassata da u chjassu, à traversu l 'accussì-chiamatu blitzkrieg, i principii cum'è partì in "Plan Barbarossa".

U so sviluppu fù purtatu da General Fridriha Paulyusa. Sutta stu pianu, i truppi suviètichi avutu à esse distrutta in un curtu piriudu di Germania, è u so alliati, è la parti europea di l 'Unioni Suviètica - hè cunquistata. Hè più vinìa scunfitta cumpleta è distruzzioni di l 'Unioni Suvietica.

A lotta di u Great War Refrains, in ordine storica presentati, quì chjaramente u quali latu appi lu vantaggiu ca a lu nizziu di l 'esercitu, e comu a lu fini si finìu.

U pianu ambiziosu di li tudischi assuntu chi durante i cinque mesi ch'elli seranu capaci à impatrunissi di li cità cchiù mpurtanti di l 'Unioni Suvietica e se rendre à la linia di Arkhangelsk-volga à Astrakhan. A guerra contru à l 'Unioni Suviètica, hè esse compie da l' autunnu dô 1941. I conti nant'à ella, Adolf Hitler. Nantu a so ordini, a direzzione livanti fighjendu munumenti e forze di Germania, è i paesi alliati. Cosa sò i grandi battagghia di secunna guerra munniali ch'elli avianu à suppurtà in ordine per esse cunvintu di l'impussibilità di fissà duminazione mondu di Germany?

Hè statu pensa chì l 'affettu vi sarà dumandatu in trè modi a scunfiggiri subitu u nemicu si tense in u modu di duminazione mondu:

  • Central (ligna Minsk-Moscow);
  • Lingua (Ukraine è u Mari Neru);
  • A nord ovest (Léningrad è i paesi mari Balticu).

A lotta di u Great War Refrains: la lutta pi l 'capitale

U funziunamentu di a catturari Moscow, codenamed "BLANC". Ha avutu u so principiu in u settembre di u 1941.

Matematiche di u pianu di a pigghiari la capitali di l 'Unioni Suvietica tuccava à un gruppu di asèrciti francisi "Centro", hè statu purtatu da Field Marshal Fedor av Bock. Avversi superiore Armata micca solu da u numaru di suldati (à 1,2 volti), ma dinù per armaments (più di 2-volte). Eppuru Major battagghia di secunna guerra munniali prestu pà chì più ùn hè micca più forte.

La lutta contra la Girmania in sta direzzione era u e truppe di u fronti miridiunali, nordica, Western è Reserve. In più, una parti attiva in la difesa di pigliò guerrillas e milizie.

U principiu di l 'esercitu

In October, a direzzione centrale vinni rumputu varianti principali di difesa Soviet: l 'nazzisti pigliatu Vyazma è Bryansk. A seconda ligna, chi ci hè statu vicinu Mozhaisk, arriniscìu a sùbitu a trabucinata di longu. In October 1941, u capu di u Front Western addivintò Georgy Zhukov, chì dichjarò a un statu d 'assediu a Mosca.

By la fini di uttùviru, u cumbattu hè accadutu sulu 100 chilòmitri di lu capitali.

Tuttavia, in numerosi opérations militari e battaglia grande-scala di secunna guerra munniali, facianu in u cursu di difesa di i cità l', micca chì i tedeschi a catturari Mosca.

U puntu allegria in la battaglia

Digià in nuvembre di u 1941, eranu défendu passatu prove nazzisti cunchista de Mosca. Benefiziu era in l 'armata Suviètica, pensa si stabilisci thereby un suviètica.

I causi cumannu tudiscu d fiaschi uccurrenza nant'à un tintu camping vaghjimu è e strade mala. A lotta di u Great War Refrains sò scuzzulata i stessi di i tedeschi in u so invincibility. fallimentu noto führer urdinò à impatrunissi di u capilocu di l 'imbernu è 15 di nuvembre di li tudischi pruvatu torna à andà nant'à u offensiva. Nunustanti lu perditi tempurale, e truppe francese arrinisciutu a rumpiri pi menzu di la cità.

Perciò, i so più prugressu fù défendu da u nazzisti, è l 'ùrtimu tintativu di entra in a Mosca finì in fallimentu.

A fine di u 1941 fù assai diticata a dichjarazione di l 'Armata Russa nant'à i truppi nimicu. In principiu di ghjennaghju di u 1942, hè cupartu u web prima lìnea. The e truppe di u invasori vìnniru jittati daretu à 200-250 chilomitri. Cum'è un risultatu di funziunamentu di successu, e truppe Soviet libbirata la Ryazan, Tula, la riggiuni Moscow, oltri ca comu certi quartieri di i rigioni Orel, Smolensk, Kalinin. Duranti l 'esercitu, Germany persu una grande quantità di vagliatura, frà qualchi 2.500 training e 1300 serbatoi.

A lotta di u Great War Refrains, in particulare, a battaglia di Mosca, pà chi a vittoria hè pussibili, malgradu u so militari e supranenza tecnicu.

facts, Interesting circa la Battagghia di Mosca

Unu di li cchiù 'mpurtanti battagghi di l' a guerra contru à i paesi suvietichi di u Triple Alliance - la battagghia di Mosca, hè u cumpendiu di un pianu di brillanti di disrupting u blitzkrieg. nè resorted suldati Soviet Chì solu modu à impedisce u catturaru di capitale di u nimicu.

So, duranti l 'esercitu di l' 'armata Armata corse in u celu grannissimi, 35-metre, palloncini. U scopu di sti azzione hè à accurtà i pricisioni internu di bombers tedesco. Sti colossus rosula à una altezza di 3-4 chilòmitri, e, mentri ci, complicates assai lu travagghiu di l'apparechju nimicu.

In una battaglia di più cà setti miliuni pigghiò parti di lu capitali. Pirciò, si eni cunzidiratu unu di i più grandi.

rolu mpurtanti nta la Battagghia di Moscow ghjucatu Marshal Chjami Rokossovsky, chi purtau l '16-XX esercitu. In l 'autunnu dû 1941 lu sô asèrcitu bluccatu u autostrada Volokolamsk è Léningrad, micca di falli u nimicu à entra in a cità. A difesa fù dui settimane à stu situ: floodgates stati agitata riserva Istra, è estratti u avvicinamenti di i capitali.

Un altru fattu bellu, in lu la storia di la battagghia ligginnariu: in u mezu di ottobre di u 1941 fù chjusu u metro, Moscow. Era u solu ghjornu in a storia di u metro, Moscow, quandu ùn hà travagliu. A lu panicu causatu da stu casu cundottu à una cusì-chiamatu esodu - la cità fù rapidamenti, si messe à parà REBLANCHISSENT. A situazione hè salvatu u Pà ntellettuali duru contr'à ciàuru e malfattura, sicondu a quali ancu verità trasgrissura pocu. Stu fattu hà firmatu una esodu di ghjente da a Mosca è à firmavanu panicu.

Battaglia di Stalingrad

A più grande battaglia di secunna guerra munniali hè accadutu nant'à a periferia di a cità cchiù mpurtanti di lu paisi. Unu di l 'esercitu più impurtanti hè la Battagghia di Stalingrad, chì hà pigghiaru un cantu da 17 di giugnettu, 1942 a February 2, 1943.

U scopu di i tedeschi in issu spaziu hè una avanzà à u sudu di l 'Unioni Suvietica, induve ci sò numarosi mprisi di industri métallurgique e difese, oltri riserve pastu di basi.

Education Stalingrad Front

Duranti l 'offensiva dî nazzisti e li sò alliati, i truppi suviètichi campa una perdita impurtante in la battaglia di Kharkov; I fù scafazzati fronte miridiunali; divisioni è cull'elmu di l 'Armata Russa eranu stati, è a mancanza di pusizzioni furtificatu è francese steppe aprire la detti a li tudischi un uccasioni di vai guasi unanimità in i Caucasus.

un tali situazzioni pari hopeless di l 'Unioni Suvietica hà datu canusciri di Hitler in u vicinu à a riescita avvene. Nantu a so ordini, l '' armata "Sud" hè statu spartutu in 2 banni - lu scopu di u "A" hè u catturaru lu Caucasus Northern, comu parti di u "B" - Stalingrad, induve scurria Volga - la vina, acqua principali di u paese.

Dentru una corta piriudu fu pigghiatu Rostov-u-Don, e li tudischi avanzata su Stalingrad. Duvuta à u fattu chì in issu spaziu era una volta 2 Army, furmatu un tempurale traffic jam. Cum'è un risultatu, unu di l 'asèrciti francisi detti lu ordine di vultà à u Caucasus. Stu farisi vosi lu offensiva di un inseme settimana.

In di lugliu 1942, hè statu furmatu da una sola Stalingrad, fronte, u scopu di u quali fu pi pruteggiri la cità da l 'organizzazzioni nimicu è di difisa. Tutti l 'cumplessità di u prublema hè chì a parte appena furmata ùn hà avutu sperienza di cuuperazione, ùn ci hè nudda munizioni, è ùn ci era nimu di difisa.

truppi suviètichi era Marital da u numaru di ghjente tedesco, ma nfiriuri a li da mità in usato è arme chì mancava.

A lotta dispirata di l 'Armata Russa capivoltu entrée nimicu à Stalingrad, ma in September, u cumbattu si da i varii ntra a la cità. In fini di austu, li tudischi eranu sottumessi à distruzioni dâ Stalingrad, prima arranciari u bumbardamentu, e poi facia lu bombe high-splusivi è incendiary.

Internet "Ring"

Residenti luttò per ogni metre di tarra. U risultatu di parechji mesi di esercitu hè divintatu un puntu allegria in a battaglia, in ghjennaghju di u 1943 lancia u funziunamentu "Ring", chi durau 23 ghjorni.

U so risultatu hè a scunfitta di u nemicu, distruzzione di a so armata è rinnuta su February 2 truppe sopravviventi. Stu successu hè un avanzà in u cursu di funziunamentu militare, hè scuzzulata la pusizioni di Germania, è dumanda u so impattu nant'à àutri stati. Rese à u pòpulu Soviet spiranza di lu futuru vittoria.

A battaglia di Kursk

Vìnciri e forze francese è i so alliati à Stalingrad addivintò la forza di lu fattu ca Hitler, in ordine per francà u omusessuali centrifugal ind'a l 'Unioni di i Pact pact, dicideru di purtari a fora una grandi quessu u offensiva contra l' Armata Russa, ca ricevutu u nomu corsu "Citadella Da". A battaglia si messe à lugliu 5 di lu stissu annu. I tedeschi sò lanciau un novu serbatoi chì ùn hà scantari i truppi suviètichi, di dà li cù resistenza vere. By 7 lugliu, i dui armati sò persi una grossa quantità di pirsuni e vagliatura, è di battaglia mid sottu Ponyri purtatu à a perdita di una grande quantità di vacuni e ghjente. Stu hà dimustratu un fattore impurtante di attenuate nazzisti Kursky protrusion su linìa sittintriunali.

battaglia francese tank Pronuncia

8 di lugliu a Prokhorovka fù fissendiddu la lotta mid di Secunna Guerra Munniali. Participazione à u cungressu statu unni parteciparu circa 1.200 vehicule cumbattimentu. U standoff durò parechji ghjorni. U puntu cchiù àutu ghjunse in u 12 di lugliu, quannu l 'Prokhorovka hè accadutu à u listessu tempu duie battagghia mid tantu in un casciuni. Nunustanti lu fattu ca mancunu di i partiti hà pigghiaru un 'iniziativa dicisivu, u offensiva tedesco fù firmatu, e si trasfirìu a la parti offensiva di u July 17 fase di difesa di a battaglia. U so risultatu hè chì li tudischi eranu cacciati daretu à u sudu di u salient Kursk, à a so pusizioni uriginale. In Aostu, Belgorod è Orel sò isciutu.

Chì un grande battaglia nantu à i Great War Refrains? Sta lotta hè l 'uppusizzioni u Kursk, un ta dicisivu quali - la libbirazzioni di Kharkiv 23.08.1944 annata. Stu casu hè cumplittatu una seria di grandi battaglie in l 'Unioni Suviètica, marcatu u principiu di a libbirazzioni di l' Europa di surdati suviètici.

Major battagghia di secunna guerra munniali: i verbi

Per una megliu cunniscenza di a guerra, in particulare in riguardu à u più impurtante di a so lingua, ci hè una tavula mustrà l 'eventu piriodicu.

Battaglia di Mosca

30.09.1941-20.04.1942

L'assediu di Léningrad

08.09.1941-27.01.1944

Battaglia di Rzhev

08.01.1942-31.03.1943

Battaglia di Stalingrad

17.07.1942-02.02.1943

Battaglia di u Caucasus

25.07.1942-09.10.1943

A battaglia di Kursk

05.07.1943-23.08.1943

Major battagghia di secunna guerra munniali, li cui nomi oghje sò cunnisciuti, genti di tutti i putenti, hè divintatu un servi indisputable à u putere di u spìritu è a vulintà di u populu Suviètica, ùn vi permettenu di u stabilimentu di u duminiu di fascisti, micca solu in l 'Unioni Suviètica, ma dinò di u mondu sanu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.