News è societàA natura

Cosa hè nsettu battellu di u mondu?

Ancu i zitelli sapiri ca lu animale u più veloce in u mondu - un cheetah. Iddu hè nantu un pocu distanti accelerates à una vitezza di 130 chm / h è pò jùnciu vittura! Ùn sapete ciò nsettu battellu di u mondu? Articulu hà da risponde à sta quistione.

Cosa hè u nsettu battellu?

Scentifichi anu trovu chì u nsetti manda in u mondu, o di una libélula Australian Austrophlebia costalis. Hè capaci à sviluppà una vitezza di 50-55 km a sud / h! Idda ancu purtatu in lu Guinness Book di Records cum'è l ' nsettu manda in u mondu sanu, Scuola di u vitezza di u so volu à 58 km / h! Tanti scentifichi dettu chì, secondu a so 'assirvazzioni è calculi Austrophlebia costalis capaci di parti di l' distanza di 100 km. Tuttavia, ducumentatu stu fattu ùn hè ancu cunfirmati.

volu maravigghiusu

Sviluppà superspeed, libélula avtraliyskaya e so ale face 100-150 ciatu pi seconda! L'occhiu umanu ùn hè micca in gradu di tena traccia di u so muvimenti, sbattennu ntô cù spiciali appartury supertochnoy. Dati foru acquistatu arquantu pocu - in u 1999.

Duranti lu studiu Austrophlebia costalis entomologists trovu chì stu hè nsettu manda l'mondu hè in gradu di supirari una distanza offre - migghiara di chilòmitri! À spessu, ancu à l 'oceanu apartu, ci sò dragonflies, è ch'elli sò partuti da 1.700 chilometri, o più da lu so alloghju permanente.

A struttura di particulari di l 'ali,

By u stradellu, vulati, assai prestu tuttu u libélula, micca cum'è una australiana. Frombu battutu di volu hè aghjustatu un dispusitivu particulare Makhov flaps. Hè nutevuli chi di megliu maneuvering libélula quelle di l 'ali quarante, fronte, è in un tempu, è à fà cresce a vitezza di volu - à u listessu tempu. Comu a so 'ale manera cchiù vicina a cima ci pterostigma - thickening Cuticular, cumpunuta di vilenu, più densu è pigmented friscalettu E comu un situ temnokorashenny. Pterostigma fà tali e funzioni interessante per via chila cantu cima aumenta lu francese amplitude di u so francese amplitude, furtifichessi so riva, fronte, dampens polzu è hazardous self-francese oscillation di l 'ali, quannu li confini nsettu temperature.

Lacu generale

In aghjunta à esse un libélula - i manda in u mondu di nsetti, ghjè dinù una creazione maravigghiusa. Si vede assai prima di l 'dinosaurs, essendu unu di i più antichi ani u pianeta. Sicondu a scentifichi hè u prima à dragonflies in u mondu sò maestrata airspace.

Hè nutevuli chì in lu corsu di lu prucessu di evoluzioni più di parechji milioni di anni, ste nsetti ùn anu cambiatu. Preistorichi "francese rocker" (Mentre ch'elli sò chjamati Fucus) ochji cum'è mudernu.

Dragonfly - un predator Traduzioni. Nè u vittima ùn pò arrivare luntanu da lu, comu hè nsettu manda l'mondu hè dinù un gran cacciadore: si occupa mosquitoes, mosche è midges u flying, in una Fraction di seconde chì definisce a so percorsu di Air France è i angle, a lu quali hè più còmuda di misiru preda. Dragonfly hè mai mali! E ghjè assai cunnilingus. Just una ora pudè acchiappari è Mangiare 50 mosche.

Calendula Vision

Ma la caratteristica più stunanti di "francese rocker" - a struttura di u so offre ochji. Scientificamente, sò chjamati cà. U friscalettu E comu dui grossi mezuchjerchju convex, situatu nantu à i lati di u capu, artigiana. Cumpostu di 30.000 individuale stampus - lascerà, ognunu di li quali vede una parte luminu di u mondu, è inseme si derà u ritrattu mosaicu nordu. Oltri a chistu, una rivista di dragonflies copre quasi 360 gradi, chi è, ca vidi tuttu lu fronte, lati, è daretu à u listessu tempu. Lower eye-lascerà distinguiri li culura, ma solu a forma àuta di uggetti.

I circadori trovu chì u dragonflies sò assai corti-sighted, cumenciani à vede chjaramente à una distanza di solu dui metri, ma iddi hannu Sognu maneuverability, volu pricisioni è vitezza di riazzioni. Cumu hè pussibule di scentifichi ferma un misteru.

Avà chì vo cunnisciti nsettu hè u più veloce in u mondu, è chì ritrova u diffirisci.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.