U sviluppu intellettualeRiliggiuni

A storia di a Orthodoxy. Impiantazione di u patriarchy in Russia

Unu di l 'eventi più impurtante in a storia di a Orthodoxy hè u ntruduzzioni di l' patriarchy in Russia. A crescita è influenza di a chiesa, Russian in u mondu Christian hè più chjaramente marcatu da a fine di u seculu XVI. Tarra creatu Ferrara-Florence sindicatu, chì traduce in la ghjesgia Bizantinu XV seculu, cù u Vatican, dopu à chì u tarrittoriu mitrupulitanu Russian fù eliggiri indipindente u so prima hierarch. Inoltre, in 1453, u patriarchy di Costantinopuli era in a dipindenza cumpleta nantu u sultans Turkish. In stu ch'ella era impussibile micca a vede u gran Providence di Diu: Russia diventa u solu statu Cità indipendente.

A storia di i surghjenti di u patriarchy in Russia

U assai idea di la nascita di l 'Moscow patriarchy hè assai vicinu à ellu assuciatu incù u stabilimentu di u autocephaly di a chiesa, Russian. Dopu à u diocesi Moscow ricevutu un statu indipendente da a li Greci, la web mondu Orthodox ricunnisciutu i valori trimenti di u ROC cum'è u più putente è numerosi.

Hè accadutu micca solu ognuna una tistimunianza di u valori spirituali, di Russia, ma dinù in rinfurzà a fede di prucessi avvene tempi difficiuli di u malheurs. chiesa Russian hà da creà unu spiritu putenti è a putenza di u populu, chì hà da vene in a lotta contru à u invasori stragneri è i Fra Cattòlica.

Ognunu capitu chì in un cortu tempu hà da esse dichjaratu u tronu patriarcali a Mosca. In sta volta ci era la tinzioni incù u patriarchy di Custantinòpuli, chi tantu fattu da Russia duvuta a lu passaggiu di lu statutu autocephalous è ùn vulianu a verità si.

Tuttavia, senza lu cunzenzu di l 'patriarcas di u patriarca Russian Eastern Metropolitan autuditirminazzioni pruclamatu saria un tentativu di innaccittevuli e illegale. In u capitale, u rè hè più fàciule à legitimize lu putiri, ma u stabilimentu di u patriarchy, senza una decisione pusitivu dipartimenti, primatial hè irriali.

circustanzi Historical solu ancu forti nfluenza supra l 'amministrazzioni di lu patriarchy in Russia duranti lu regnu di Fedor Ivanovich (fils Ioanna Groznogo). Fedor rignò (tutti i parti di u tempu hà frustatu in preghiera, a so educazioni Christian ùn vulete vene à termini con la currusivu e realità di a vita pulitica, comu un risultatu, u so nomu fù canunizatu), è Boris Godunov (u fratellu di a moglia di u rè di Fedor Irina Godunov) cuvirnaru.

Boris Godunov

Very omu ambiziosu hè Boris Godunov. À u listessu tempu era un gran shtatista, chi creatu un prugrammu di pentu u statu francese, chi avissi a valurizà u so putere e pristiggiu. Sfurtunatamente, sta impresa Godunov avutu un forti fundamentu spirituali, è à spessu u so ordini foru acciduti dî menzi di innaccittevuli murarmenti (è tuttu ciò ch'ellu hè incaricata cù l 'assassiniu di Tsarevich Vincenzo, ancu s'è ùn ci hè micca tistimunianzi diretta). Oltri a chistu, lu pòpulu Russian assai perisciarè in u sensu spirituali è murali, dopu oprichnina, è dunque hè luntanu da tutti i piani grandiose di u so magistrati.

Ma Godunov vulia à vede Russia comu na granni putenza e era capaci di purtà u fastidiu, di vuluntà di i patriarchy nzinu a la fini.

principiu

A prima fasa di furmazione cuminciò cù una visita di a Mosca in 1586, lu Patriarca di Antiochia di Joakim. Sta primura tineva diplumatici "Godunov". Ma nanzu ch'ellu visitatu fora dâ Russia uccidintali e vitti lu sfacelu di Cattòlica Pulaccu-Lituana nnô, ca quasi ruvinatu la vita di la Chiesa di la Kiev Metropolis (u vigilia di u Sindicatu di Brest). U Ch'era Moscow, vitti lu veru grandezza è a gloria di u Terzu Rome. Patriarca Joachim ncuntrau cu granni onuri, è u rispettu, ancu ghjuntu per carità, cum'è u so dipartimentu avia un debitu di ottu mila d'oru. Godunov apprufittatu di stu mumentu, è si messe à azzione u so pianu di - i surghjenti di u patriarchy in Russia.

Moscow Metropolitan Dionisiu

Agghicannu a Palermu di Joakim stessi detti canusciutu Moscow Metropolitan Dionisiu. Più prubabile, ch'ellu era in inglese cahoots incù u Godunov è ghjucatu a situazione. Patriarca mandatu à i Cattedrale Santa Maria Assunta di u Kremlin Mosca. Ci davanti ad ellu in tutte e so splinnuri in tops rilucente apparsu in adurà Metropolitan Dionisiu lu vecchiu, ca fu lu primu benedizzione di u Patriarca di Antiochia, ma si colpu pigliò offisa. Limòsina-seekers statu dimustratu ca la vera primavera di lu gran chiesa.

Quì vene in cumeddia Godunov, chì principia à cunduce li niguzziati sicretu cu Joachim, u tema principale di u quali - la ntruduzzioni di l 'patriarchy in Russia. Data di stu grande evenimentu hè digià assai vicinu. Joachim ùn hè prontu per sta cunversazione, ma prumisi a cunsultate cù u patriarcas orientali. Moscow in stu stadiu hè stata cuntentu.

cummattimentu

A parolla finale hè di Custantinòpuli (Istanbul). Ci si sviluppau lu evenimenti drammatica. Unu dopu à un altru overthrows u patriarcas, i tempii eranu ransacked da i Turchi, tutti i fondi embezzles. Cash e lettere di u suvranu Moscow sicuru persu.

Patriarca Konstantinopolskiy Ieremiya messe à stallà i novi patriarca, ma soldi, di lu hà fattu. E decidi à agisce cum'è Joachim è dinù si n'andò à Moscow cù una manu bras. Però, si ùn cunnosce circa lu pricidenti s'arricorda di a creazione di u patriarchy Mosca. È tuttu principia più novu: u listessu situazione statu ghjucatu, oltri incù u so udiatu. Jeremiah hè guasi un annu sottu à a casa arrestu in un ambiente rilucente in la pietra bianca.

u patriarca Job

In generali, sta riunioni fu fatali di a ghjesgia Russian. U spadda di u patriarchy di Custantinopuli ghjucatu una manera pusitiva di i surghjenti di u patriarchy in Russia.

In Moscow, in issu tempu, oltri a Istanbul, ci era parechji cambiamenti. Godunov figghiu Metropolitan Dionisiu in 1587 in cunnessione cù i giacubini boyar, ribelli dumandava un divorziu Tsar Fedor cù a so moglia Irinoy Godunovoy perchè di pauv.

Dionisiu hè accadutu Cadiz Arcivescamu Job, comu nu risurtatu di 23 di ghjennaghju (2 February), 1589 , iddu sarà u prima Patriarca di All Russia. Ancu in u nostru tempu, in u 1989, u so nome serà canunizatu.

In 1721 Petru I luvatu lu patriarchy: si vi pò mantene solu in u 1917 à u Cunsigliu Local è i surella patriarca di St. Tikhon. Allora si sarà difficiuli di u periodu Church bulscèvichi Russian. Doppu la morti di Tikhon na vota a catedrale ùn fù purtatu fora. Solu in lu 1943, divinni pussibule, è u francese primate di la chiesa ortodossa Russian addivintò Sergiu (Starogorodskiy). Patriarca Kirill diventa u 16u patriarca in una fila Russia.

Cusì, i testi ufficiali di u patriarchy in Russia (l 'annu 1589) fù tenu in u 16u seculu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.