U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Icone Bizantinu. Icone Russian è bizantinu

Hè cresce chì l'icona hè l'imaghjina di Diu o San di a Terra, chì hè u mediattu è u conductore trà i mondo terrenu è spirituali. U sviluppu di l'imaghjini di scrittura remplighja finu à i tempi antichi. Prima di tuttu, secondu a legenda, era statu un impiccatu di Cristu, chì era nantu à una tavola (ubrus) quandu era asciucatu.

Iconi bizantini sò i primi imaghjini cunsirvate in u quale u carritteri di i santi, u Signore di Diu, a mamma di Diu è u figliolu, anu pruprietà per piglià.

Scritti Imagine

I primi iconi bizantini chì anu survigliatu à questu ghjornu sò datati à u 6u seculu. Induvularmente, ci anu parechje, ma sfurtunatamente ùn anu micca per survie. I primi cristiani foru perseguiti assai e perseguitizzati, assai manuscritti è imaghjini di quissa tempi eranu sempliciamenti distruttu. Inoltre, in questu tempu era cunzidiratu idolâtria.

U stilu di scrittura pò esse ghjudicati da certi mosaichi conservati. Tuttu era bellu semplice è ascetic. Ogni icona di mustrà a forza di u spiritu è a prufundità di l'imaghjini.

In u mumentu, assai izoni bizantini cunservatu sò sopra à u Monti Sinai in u monasteru di Santa Caterina. I più famusi sò:

  • "Cristu u Pantocrator".
  • "L'Apostolu Petru".
  • "A mamma di Diu nantu à u tronu".

U so stile di scrittura - l'encausticismu - hè stata cunsiderata unu di i più populari à u tempu. A so peculiarità hè chì l'imàglia hè pittatu cù pintura di cera, anche calda. Questa manera di scrittura permette una figurazione realista di formi annantu à l'icona. In u futuru, a tecnica hè stata rimpiazzata da tempera, postu chì era creatu chì era più consistent cun i canoni di scrittura.

Hè assai interessante hè u fattu chì i trè icone sò l'imaghjini mpurtanti chì più tardi formanu in l'iconulugia. In u futuru, l'stile di scrittura hè statu reduciutu à una simbolica, induve l'umanità capita nantu à l'icona ùn era micca predominante, ma a so spirituale. In u periodu Comnin (1059-1204), l'imaghjini di l'imaghjini addiventanu novu più umanu, ma l'espiritualizazione arristò. Un veru scopu hè u icone di Vladimir. In u XVIII seculu, anche a scunfighja di Costantinopuli, una nova iconulugia si apparse. Questu hè tranquillu è monumentale. Cchiu` appressu l'iconografi di Bizantinu cuntinuaru a circari l'ortografia curretta di a faccia è l'imaghjina cum'è un sanu. Ntô XIV seculu, a trasmissioni di Divina Light hè diventata impurtante in i icone. Finu à a so capture di Costantinopuli, i ricerche è i sperimenti in questu direzzione cuntinua. Inoltre ci sò novi capuliceti.

L'iconografia bizantina in u so tempu hà avutu un impurtante significativu in tutti i paesi induve u cristianu divintò.

Scritture icone in Russia

I primi scritturi in Russia anu statu apparse dopu u battèsimu di Rus. Eranu ìdisculi bizantini, chì sò scritti da l'ordine. Maestri per a furmazione sò stati invitati. Cusì, a prima volta l'iconografia russa hè influinzatu da a Bizantina.

In u seculu XI, a prima scola in u Lavra Kiev-Pechersk appare. I primi articuli di icona iconicu benissimu apparevanu: Alipiu è u so "collaboratore", cum'è chì era scrittu in un manuscrittu, Grigoriu. Hè cume chì di Kiev u Cristianu hè per altre cità di Russia. In cunfrittu cù ellu è l'iconulugia.

Doppu un pocu tempu ci sò stati assai grande in Novgorod, Pskov, Moscu. Ogni cumminità ha formatu a so propria caratteristica in scrittura. À questu tempu, u signu di l'imaghjini, l'attribuazione di l'autura hè in usu. Cuntemuemu chì di u XVI seculu l'stilullendu russu di scrittura saliata siparata da l'Imperu Bizantinu, hà diventatu indipindentale.

Se parlemu di e scole in particular, in u novu funziunalità di Novgorod era a simplicità è u lacconicismu, u luminosu di i tons è a dimensione di e forme. L'scola Pskov hà una statua imprecisa, chì hè più asimmetrica, ma hè furnita cun spressiva. Cun caracterizatu da un culmu pocu slutatu cù una prevalenza di u verde scuro, cirasa scuro, rosso cun un tonalità di tonalità aranciu. I icone di fondo sò spessu amarilli.

L'scola di Mosca hè cunsiderata cum'è u piccu di a pittura di l'icona di u tempu. Hè stata influinzata da l'opere di Theophanes u grecu, chì hà purtatu certi tradizziunali da Costantinopuli. Hè separatu u travagliu di Andrei Rublev, chì hà criatu exempli grandi di icone. In u travagliu hà utilizatu l'stile di scrittura chì era caratteristiche di Bizantinu di u XV sèculu. In u stessu tempu, hà aplicatu struzzione russa. In cunsiquenza, avemu stati immaggini incinte.

Ci si deve esse nutatu chì l'iconografica russa, anche si passava u so modu, ma manteneu tutti i tipi di scrittura icone chì eranu in Bizantinu. Di sicuru, à u tempu avianu un fattu mudificatu, ancu parechji novi. Questu hè duvuta à l'emergenza di novi santoni canonizati, è di reverenza speciale per quelli chì avianu pocu significatu in Bizantinu.

In u XVII seculu, icona di pittura in Russia hè diventendu artisticu più spirituale, è ancu acquistenu una scala inprevedent. I maestri sò più apprezzati è ancu mandati à altri paesi per pittura di tempii. Icons russo sò urdinatu è dispensu in parechji paesi Ortodoxi. In l'annu per vince questu artu hè solu affirmatu in maestru.

I Iconulugia in Russia durante l'Unioni Soviètica hà sappiutu u so diminuitu, alcuni di l'antichi imagines sò persi. In ogni casu, hè oghje pocu torna rinvivendu, parechji nomi di artisti, chì anu riescita in stu campu.

U significatu di i icone di a Mamma di Diu in a vita di i crudi

I Teatoi anu occupatu sempre un postu specialu in u Cristianèsimu. Da i primi ghjorni hà statu un intercessore è difesa di i pirsuni cumuni, cità è paesi. Ovveramente, per quessa ci sò assai iconelli di a Mamma di Diu. Sicondu a legenda, i so primi scrittori sò scritti da Luke, un evangelist. Icons of the Virgin anu un putru miraculu speccu. Inoltre, quarchi listi, scritte da e diverse imagine, eventualmente hè stata guariscenza è difenda.

Se parlemu ciò chì l'icona di a Mamma di Diu aiuta, deve esse cunnisciutu chì in parechji difficultà si deve dumandà aiutu è per difeente altre imagine. Per esempiu, l'imaghjini di a Mamma di Diu, chjamata "L'Esercitu di i Mortu", aiutavamu cù u malu di a stima, malati oculardi, è ancu esse salutà in casu d'alcoholismu. Icona "Dificulente per manghjà" aiutavvi cù parechje malatii di l'anima è u corpu, è dinò una bona preghiera dopu a fine di un casu.

Tipi di icone di a Mamma di Diu

Pò esse nutati chì ogni figura di a Vèrgine hà u so propiu significatu, chì pò esse cumpresu da u tipu d'icone di scrittura. Tipi sò stati formati in Bizantinu. Eccu, stanu sighendi.

Oranta (Praziu)

Allora l'icunna cristiana antica Bizantina di a Mamma di Diu hè rappresentata, induve hè scritta in crescita o à a cintura cù mani risanati, chì sò spargugliati à i bandei cù e palme da fora, senza u zitellu. L'imaghjini simili anu truvatu in catacombi rumani, u tipu icunograficu hà diventatu dopu à 843 anni. U significatu principale hè l'intercessione è a mediazione di a Mamma di Diu.

Ci hè ancu una versione di l'imaghjini di a Vèrgine cù u zitellu Cristu in un medallionu rotulu à u livellu di u pene. In l'iconografia russa hè chjamatu "Signu". U significatu di l'imagine hè l'Epifania.

Iconi famosi:

  • "Yaroslavl".
  • "Calèche inesgotable", ecc.

Hodegetria (Guida)

Stu tipu di icuna bizantina di a Mamma di Diu si spargiu assai à u mondu cristianu dopu à u VI sèculu. Sicondu a legenda, per a prima volta hè stata scritta da u Luke Evangelista. Dopu un tempu, l'icona divintò l'intercessore di Costantinopuli. L'uriginale hè persa, quandu hè assediu per sempre, ma parechje liste sò stati.

U icona dirivà a Mamma di Diu chì hà tenutu un criaturu Cristu in i so bracci. Hè quellu chì hè u centru di a cumpusizioni. Cristu hè benedette cù a so manu diritta, è in a manca possu un scroll. A mamma di Diu puntà per ellu cù a manu, cum'è mustra l'autentificazione verita. Hè propiu u sensu di l'imaginari di stu tipu.

Iconi famosi:

  • "U Kazan".
  • "Tikhvinskaya".
  • "Iverskaya" è altri.

Eleusa (Preghiera)

Icons simili ancu nasciutu in Bizantinu, ma più spargugliatu in Russia. Stu stili di scrittura hà sviluppatu dopu, in u IX seculu. Hè assai simili à u tipu Hodegetria, solu più liccione. Eccu i carritteri di u zitellu è di a Mamma di Diu si tocanu l'altri. L'imaghjini sarva più dulce. Hè cresce chì i icone di stu tipu trasmettenu l'amore di a mamma per u so figliolu, cum'è a relazione umana. In certi versioni, sta imagina hè chjamata "Caratzing".

Icons di sta tipu:

  • "Vladimirskaya".
  • "Pochaevskaya".
  • "Recuperazione di i morti", etc.

Panahrange

L'imaghjini di stu tipu si prisintonu in Bizantinu in u seculu XI. Scrivite a mamma di Diu, chì si trova nantu à u tronu (tronu) cù u zitellu sallente nantu à u so ventu. Ogni icona di a Mamma di Diu simbulizanu a so grandezza.

Imagine di stu tipu:

  • "Sovereign".
  • "L'alluviale".
  • "Pecherskaya".
  • "Cipru" è altri.

L'imaghjini di a Vèrgine "Tentuzia" ("Rialice, Bride ùn hè micca rinumatu")

L'iconu "Tenderness", induve a face di a Vèrgine hè un settimana senza u so picciriddu, pertene à Seraphim di Sarov. Ci era in a so cellula, prima chì hà brusgiatu sempre una lumera, cù l'oliu di u quale untuva l'afflittu, è fù guaritu. U so urighjinu exactu hè unknown. Hè cume chì l'imaghjera hè scritta annantu à u seculu XVII. In ogni casu, qualchunu pensate chì l'icona fighjenu à Seraphim di Sarov, perchè avia un rapportu speziale cù a Mamma di Diu. Ella spessu u salvatu da e malatie, spessu sottumessu in visioni.

Dopu à a morte di l'anzianu, l'icona "Affection" hè statu legatu à u Cunventu di Divevevo. Da quandu, parechji listi sò stati scritte da ellu, unipochi anu fattu esse miraculoso.

L'imaghjina hè una cinta image. Questu a vèrgine hè scritta senza un figliolu, cù braccia crosta nantu à u so bògliu è una cuttata pocu inclinata. Questa hè una di l'imagine più prudigi di a Vèrgine, induve hè repicata prima di u nàscita di Cristu, ma doppu l'indulgenza di u Spìritu Santu nantu à ella. Questu hè u icona femminile di a Mamma di Diu. Ciò chì aiuta? D 'impurtanza particulare hè l'imaghjina per i femine è e donne da dece à trenta anni. Hè cume chì i preghjudizii saranu facilitati da un periculu difficultu adolescente, reticulatu per l'antica e castità. In più stu icona hè un assistente durante a cuncizzioni di i zitelli è à a so nàscita.

Pochaev Icon della Mamma di Diu

Questa hè una altra notte famosa di a Vierge. Hè cè famuzu per i so atti miraculi nantu à un pezzu u tempu hè assai reverendo à i cultilluna Ortodoxa. L'icona di Pochaev hè situatu à a Santa Tempuriza Pochaiv Lavra, chì hè un locu anticu Ortodoxu. L'imaghjini hè stata donata da a patrone local Anna Goiskoy in u 1597. Prima di questu, hà ricivutu da rigalu da u Neophyte Metropolitanu Grecu. L'icona hè scritta in stiliani bizantinu cù una lettera tempera. Cumu hè statu fattu micca menu 300 scroll, chì più tardi divinni miraculosa.

L'icona di Pochaev hà assai salvata u monasteru da l'invasori, in più, ci foru canti cù a so assistenza. Dopu quì, i preghjudizii cresciute à sta stampa, aiutanu à l'invasioni straneri, guariscenu in malati oculardi.

"Dite"

Icona "Dughjenu" - hè a imatge di a Vèrgine cù l'occhi bassa, chì sò cuparti di seculi. A imatge sana mostra a duluri di a mamma per u so figliolu mortu. A mamma di Diu hè intarratu in a solitude, è ci sò ancu e imagine cù u zitellu.

Ci sò assai varianti di scrittura. Per esempiu, in Ghjerusalemme, in a capella di u Cristu Uttu, hè un anticu cuntenutu di a Mamma di Diu chianciante. In Russia, a miraculosa figura di "Joy of All Who Sorrow" hè populari, chì hè famosa per i so curati.

U icona "Mourner" hè un assistente è salvatore durante a perdita di i carchi, a preghiera di sta imagina aiutà à furtificà in a fe in a vita eterna.

L'urìggini di l'icònicu di Smolensk di a Mamma di Diu

Questa stampa in u so tipu icunografica appartene à l'Hodigitria, è questu hè u icona più famosa. Ùn hè cunnisciutu per sicuramento se chjamata una uriginale o solu una lista. In Russia, l'icò di Smolensk hè in 1046. Ghjè cum'è a benedizzione di Constantine IX Monomacha à a figliola d'Anna per spusà u Prince Vsevolod Yaroslavich di Chernigov. U Mondu di Vladimir Monoch, trasmettini stu icòttu à Smolensk, induve hè stata guardata in a Chiesa di a Dormitazione di a Mamma di Diu, chì era ancu custruitu. Allora sta stampa hà u so nome.

Cchiu` appressu lu icona fattu assai mircanti diffirenti. Per esempiu, 1239 pò esse fatal per Smolensk. Un grande Batu Horde à l'epoca marchesi longu a terra russa, avvicinendu a cità. Per pricorii di l'abitanti, è ancu da a fece di u guirreru di Mercury, prima di quale a Vèrgine hà fattu a visione, Smolensk hè salvatu.

U icona frecuentava u viaghju. In u 1398 era purtata à Mosca è piazzata in a Catedrali Annunziata, induva si ne stava finu à 1456. Stu annu, una lista era scritta da ellu è partissi in Moscou, è l'uriginale fù mandatu à Smolensk. Cchiu` appressu l'imaghjini sarà un simbulu di l'unità di a terra russa.

A strada, l'icona originale di a Vèrgine (Bizantina) hè persa dopu à u 1940. In u 1920, hè stata cunfirmata da u decrettu in un museu, dopu u so destinu hè micca cunnisciutu. Avà in a Cattedrale di l'Assomption Ci hè un altru icona, chì hè un scroll. Hè scrittu in u 1602.

Icone di San Serafin di Sarov

Serapimu di Sarov hè un miriculu russu chì fundò u monasteru Diveevo femine è più tardu divintò patronu. Signore di Diu hè statu marcatu da una piccula età, dopu ca cascà da u campanile hè ridotta di a malatia dopu à pricà davanti à l'icona di a Mamma di Diu. À u listessu tempu, u santu hà avutu a so visione. Serapimu sempre aspira à u monasticisimu, per quessa chì in u 1778 fù accettatu cum novellu in u monasteru di Sarov è in u 1786 diventò un monacu.

Moltu spessu, u Monacu Seraphimi hà vistu l'ànghjuli, quandu era ancu una visione di u Signore Ghjesù Cristu. In u futuru, u santu strughjò per l'ermitage, hà avutu una sperienza di a vita di u desertu. Hà fattu ancu a fede di pandering per un mila ghjorni. A maiò parte di e forze di stu tempu ùn anu imparu. Doppu un certu Seraphimu di Sarov torna in u monasteru di Sarov, perchè ùn puderia micca cammellu per via di malatie di i so peri. Allora, in a so vechja cellula, Ghjesù cuntinueghja a so prichera cum'è l'icona di a Mamma di Diu "Significà".

Sicondu i storii, dopu un pocu, a mamma di Diu hà dettu ch'ellu ùn falla di ricurdà è si cogliu guariscenze animali umani. Hè ricivutu u rigalu di a previsione, ancu di i miraculi. Evidenza, hè per quessa chì l'icona di Seraphim di Sarov hè di grande significatu à u criunu oghje. U Moncu sapia di a so morte è preparatu per ellu in anticipu. Hè ancu annunziatu à i so figlioli spirituali nantu à ella. Hè statu resa pricatu davanti à l'icona di a Mamma di Diu, chì era cun ellu tutta a so vita. Dopu à a morte di Seraphimi, parechji miraculi anu realizatu nantu à a so tomba, in u 1903 fù contatu trà i santi.

U icona di Seraphim di Sarov hà un significatu per quelli chì sò in dispolità. A preghiera in a tristezza aiuta ancu aiutà. In ogni cosa di e malatie di corpu è spirituali, l'icona di u Monaco aiutà. Ci hè ancu a regula di prichera di Serafinu di Sarov.

Icona di Sergiu di Radonezh

Sergiu di Radonezh hè unu di i sante più venerati in Russia. Hè u fundatore di a Trinità-Sergiu Lavra. Era ancu u primu abatutu. A Cartula di u Monasteru di a Trinità era assai stretta, cum'è u Sergiu Moncu hà osservatu strettamente a vita monaciu. Dopu un pocu tempu, per u scuntentu di a fratellanza, avia da abbandunà. In un altru locu fundò u Monasteru di Annunziata di Kirzhach. Quì ùn hà stata nisuna longa, quandu era dumandatu à vultà à u Monestru di a Trinità. Immediately andò in Diu in u 1392.

U più anticu icona hagiographical di Sergiya Radonezhskogo fatta in i 1420s. Avà ch'ella hè in lu Trinity-Sergiu Lavra. Stu Cover ricamata, chì mostra una depiction di San Sergiu, e attornu a li dicinnovi sò hallmarks di a so vita.

A data, ùn ci hè unu di Radonezh icona. Dinù ci hè un imagine chì hè in u Cattedrale Santa Maria Assunta a Mosca. U maestru da u strangeru seculu XV-XVI. U museu di. Andrei Rublev, ci hè un altru emblematicu di u piriudu.

L'imagine di Radonezh hè una lingua à i illnesses fisicu è spirituali, oltri durante prublemi bassu. Rifèririsi a lu santu, si lu bisognu a prutezzione di i zitelli da a tinti, è chì ùn ci era nimu fiaschi in u studiu. A prighera nanzu u image of St. Sergiu hè interessante di u fieru. Radonezh Icon hè assai rispittatu frà i cridenti Christian.

L'imagine di San Pietro e Fevronia

A storia di a vita di Petru è Fevronia di Murom mostra quantu vi pò esse un divotu è fidu di u Signore, ancu in ligami di famiglia. A so vita di famiglia si messe cù u fattu chì u so futuru sposu Fevronija guaritu da scabs è piache nant'à u so corpu. Per sta, cci dumannò di spusà la dopu à u travagliu. Di sicuru, u principe ùn vulianu a maritari la figghia di ranochji poche lanciarisiversu, ma Fevronija hè anticipò. k Prince subbitu, è ancu allura idda maritata. Cumincionu a cuvirnari assemi e hannu a riputazioni di u so pietà.

Di sicuru, u bordu ùn hè stata elementari. Iddi eranu cacciati da a cità, è po dumandatu à u ritornu. Allora cuvirnau nzinu a ritirata, è tandu divintatu un monacu. U coppiu dumandatu à esse intarratu in un anesthesia cù un muru magre, parò, li cumanda hè micca prucessu. Pirciò, si n'addunau chi currianu davanti à sfarente chjese, ma si ancora miracolosamente ìu inseme.

Icon Fevronia è Petru hè u patronu di u so matrimoniu Christian. CURRICULARES imagine di i santi, chi hè datatu 1618 anni, hè avà in Murom, in u Museu Historical di Art. Dinù, u suciale di i santi si pò trova in altre Chjese. Per esempiu, in Moscow tempiu Arabie hà una maghjina di una particedda di l 'arabu.

Icons-coglini

In Russia, à u tempu ci hè un altru tipu di modu - hè misurari. Per a prima volta issu icona vinni rializzatu di l 'figghiu Ivana Groznogo. A sò cuncizzioni sicuru vinti-cunsirvatu in sta via. Era lu guardianu di u icona - fù pinsatu chì imagine di Santi foru patroni di figlioli finu à a fine di a so vita. Oghje, sta pratica subbitu. Digià unu pò farisi per un zitellu stu modu. Avà in generale, ci hè un certu gruppu di suciale à esse usatu pi diversi òrdini. Issu, per esempiu, suciale francese nominal, matrimoniu, a famiglia, e altri. Per ogni casu, si pò cumprà in pràtica.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.