Educazione:Lingue

Caratteristiche di a stress russiu

Molte spessu, a gente ricorda di a zitiddina i parolle cù l'accentu fugliale. À u tempu, hè assai difficiule di currete. In a nostra lingua, ùn sò micca stati richieste chjubesi di u stress in tuttu. Hè assai più faciule è più veloce per fiscà a peculiarità di accentu russu in e parolle è per aduprà in a prutizza cum'è à pucherà sempre cù l'impropia di pronuncia di e parolle da l'abitudini è à rinsignà i sapè fà.

In francese, l'ultima sillabba hè sempre percussiva, ma in russu ci sò assai eccezzioni à e regule. Ancu a stessa parolla hà un accentu di sferblite differenti sicondu u numeru di parole in pie. Per esempiu: a zitella hà principiatu A, è u zitellu hà iniziatu.

I fonti principali di l'estressu in russu sò:

- A diversità, quandu l'estressu cascà nantu à qualsiasi sillabba in parechji parole (kozhukh, svoboda, magazin). I Ceco sempre fate a primu siladette, mentre chì i Turchi anu the first sillabba.

- Mobilità hè in inherente in u numeru basu di parole in lingua russa. In questu casu, in una sola parolla, cù declinazione o cunjugazione, l'stress pò cambià (I. vodka, B. in., KrUzhevo-lace)

- A variabilità permette, à u cursu di u tempu, cambià a sillabba sottusicata in una parolla. Tanti poeti anu usatu a parola musica per rimi prima. Dunque, in verse hè correctu leghje. Ma pudemu dì queste parolle oghje cum'è muzyka. Ancu certu parolle retenu a permissibilità di una differente (rukushka è rakushka, dogovOr è dovogov). Per dichjarà esse dichjarazioni, vole à vede din l'infurmazioni in u dizziunamentu o spiegamentu. Dopu tuttu, e peculiarità di l'accentu russu sò cumplicati no solu per noi, ma ancu per stranieri.

- Ci hè ancu accent options, per esempiu, u pensamentu hè simile à u cumandante è di a lotta. A stress est in lu suffissu -en. E e parolle - eccebuli ci deve esse ricordati, in elli l'enfasi hè colpi à a radicali di a parolla :

- APPLICATION;

- glAzhenie;

- security;

- naming;

- focusing.

- In u sensu indicativu di i verbi, l' accentu hè colposatu nantu à a secunna sìllabia - privubite, poljubite. È in u spiritu imperativu passa a u penurtima - distrughjenu, svegliate.

- Ùn hè sempre necessariu di scambià una analogia cù a parola simplice chì hè parti di e parolle cumplessi (electricità, ma muscovite, pipa, strade).

- Ci sò parolle chì l'estressi ùn anu micca un significatu significatu (tvorog è creativity, right and right, alcohol è alcohol)

- A terminologia prufessiunale precisa dinò di e particularità di l'accentu russu (minatori di u carbone, fluorugrafia, o prikus in medichi, cumpassione da i marinara).

I règule di stress in a lingua russa pò esse tracciata in nomi. Allora, in tutti i pustulevuli di i sughjetti di a donna (Zoya, Marina, Svetlana, Veronika).

In nomi brevi masculi, l'accentu si chjude à a penurtima sìllabile (Kola, Vita), è in u nomu chjamatu sempre a sillabba sottucenziale hè l'ultima (Nikolay, Anton, Vladislav). Ricordatu di Yuri è Georhy per esse l'altru.

Ùn ci hè micca una regula chjina per u stress in a nostra lingua, è hè difficiule di ricurdà tutte e peculiarità di l'accentu russu, per quessa hè più praticu per riferisce à un dizziunariu in una situazione difficiliatu cà à i paroli sputichi at random. Chì devendrà u so abitudine, perchè ùn sarete micca in una situazione ridícula.

In cunclusioni, una lista di i paroli più usati, chì sò megliu apprezzati solu da cori:

- Spark, koklyuYush, tableYar, chassi, schAvel, dremotA, the courseThird, a piscina;

- U zucchinu, u cedre, u pricipale ;

- persone glukhy, ma rude, slips, ma amiche;

- scoop water, ma chiavi à a porta, anni di vita, ma spilling tea.

In parole cuncorsi, zhemchug, nasromk, imvol, tokar, in l'aria, a prima sillabba hè in istressu. Ma in u passatu in queste parole, l'ultimi era shock. Questu hè, pudete dì quì nantu à u stress rigressivu, quandu hè trasferitu da l'ultima sillabba à quellu chì hè davanti. Parechje palori cuntinuamu stu prucessu à questu ghjornu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.