FurmazzioniFAQ educazione è a scola

Verbu Impératif indicativu è congiuntivu (vendu)

U regnu di Vocabulary, statu virbali vissutu assai differente verbi. È la liggi di ddu paisi sulu tri Basti-Re, trè minori sottu u nomu di umore virbali. U fratellu maiò fù chjamatu l 'innuvazione, u mediu - i inclination di u indicativu, è u più chjucu fù chjamatu - i verbi postu cunnizziunata. Tutti i trè rè di-inclinations era categorie grammaticali di verbi.

U fratellu maiò, u imperativu verbu, era custumi, si tinni tutti urdinatu cosa, quarchi cosa di dì chì calchissia fattu. "Vai ci, ùn hè, vai a travagghiari, vai a lettu,!" - è solu intesu da ellu. È quandu era in un furore, o ancu cortu si sclamò: "Sonnu! Silence! Avanti, attaccari! "

No, di sicuru ch'ellu era assai ghjustu capu. È quelli chì ùn hà bisognu di ordini, si trattò bedda carine, ripurtava so dumanda tranquillu è culturalmente. Per esempiu: "Stà sicuru, ripicca in u mio ortu un pocu di più erva canta!" O "Preparate oghje per merenda, per piacè, frit, fritti!"

È ghjè dinù, quannu iddu era in bona spiriti è di buntà uffertu à qualchissia: "Canzona di vai a lu filmi! A Canzona di ghjucà! Long campà u sapone menta parfumatu e dente marmura! Esse sana! "

I verbi usatu da i inclination Sovereign Impératif pussutu esse varià geniri e numaru, ma nun hannu tempu. Per esempiu, "còciri" - 2 pirsuna plurali, è l ' "priparà" - 2 pirsuna singulari. "Chì ci priparà" - 1 person plurali.

Verbi in u imperativu singulari 2 persons hannu u so mondu solu à stu inclination, forma: un aghjuntu postfix verbu-basatu "e", o usamu lu mètudu di furmendu senza u suffissu "dì - dica:" "ridiri - laugh".

The plural ending hè aghjuntu "quelli", "cultura", "grâce".

Ma se u sugettu ùn hè parla di a so cumpagna, è significava terza partiti chi dilli dialogu ùn participà micca, u verbs in quistioni era tipu di 3 persons o singulari o plurali in lu sfondu indicativu, ma incù u agghiunta di e parolle "chì" "chì", o "iè" pi "lassau jiri", "chì li vene", "chì ci esse luce."

Di sicuru, avemu vistu chì a lu zerga, u fratellu, a più vechja facia ordini cortu spertu, ripurtava a so forma infinitu di lu verbu "à pusà", "Silence!"

Quandu iddu era in bona spiriti è uffertu i so figlioli è i so amici, per esempiu, avemu qualchi piacè, aghju usatu à vene l 'usu di lu verbu plurali 1 person umore indicativu forma parfetta a cunghjunzione cun parolle "dugnu o" dugnu "," andemuci " "chì l'hannu a merenda."

fratellu Middle, indicativu umore verbu, troppu, era un omu onestu, è veru, in generale - u realist. iddu si palesa in la lingua di solitu è capiscitoghju, cù i verbi in lu discursu di tutti i facci bè cunnisciutu-è numari, oltri ca comu tutte e volte digià. Verbi in u indicativu umore lassatu azzione vera chì intravene à u mumentu, l 'antica in u passatu, o previstu in u futuru.

È ancu s'è lu mpiraturi u nomi di u verbu indicativu umore caisse, o simpricimenti - chjinata, fantasizing, in u so linguàgiu, ùn hà micca effettu. Iddu usatu u listessu verbi chi dicu, circa li cosi Cynthia. Criu ca a stu mumentu, lu Re dici 'na storia, è ùn pò dì à u so prossimu puisia, o appena, cumpostu da u maravigghiusu, a storia favulusi, pudia solu sensu.

Mentri parlava, si sirviva verbs in tutti i pussibili facci, numari, è volti a nascita. Per esempiu, in u prisente tempu, sta parte di u discursu putissi essiri coniugati: "I cridite" - 1 person, "vi pensu" - 2 personne, "si dice" - 3 persone. È u numaru di cambiamenti si. Sè a versione pruposta di i verbi sò in lu singulari, "avemu cridutu", "vi pari" e "crede ch'elli" digià difinutu comu un verbu plurali.

A terza fratellu era assai grande, è capu indecisive. Ma ellu, in fatti, hà micca dà un ordini, ùn jumbo dicreti. Più à spessu, u verbu postu cunnizziunata dete a so frati cunsigli prudenti: "Fussi megghiu, caru fratellu, lu verbu innuvazione in Russian, s'è vo sò menu urdinatu e avissi a èssiri cu i servitori mildly ...", o "Sè I eranu in u to locu, bundanza di marchja in u l 'aria fresca. "

Hijo de la prisenti indicativu (è ch'ellu era un tali nomu) attaccatu rêverie. Andò in lu campu di e salutau tutte e speci di e cose maravigghiusu.

"Sè aghju avutu l 'ali, I avissi a vulari, sopra à a terra, comu un gadduzzu!" By i strada, e parolle di cui iddu usatu in a so Musica, ponu cambià da lu geniri e numaru. Time in sti verbi ùn specificà, pirò, lu verbu a la festa congiuntivu hè in forma di u passatu postu cu la particella "B", o "si".

I fratelli eranu assai amichevuli cu iddi. So spissu si usata in u so discorsu a forma di verbi chì era caratteristica di inclination differente. Chì hè, per esempiu, a forma verbu di u sugettu hè spessu scontra in u sensu di l'umore indicativu: "Quì si piglià è persu a vostra testa versu ellu." E volte u furmulariu innuvazione è tuttu pò avè un valore di u prisenti indicativu: "Ùn vi vene à tempu, I avissi di sicuru ùn pò acchiappari."

È in certi casi lu verbu si tense in forma di festa indicativu colpu vultò in un ordine, chì hè, usa u valore di u sugettu: «Giustu, chi su? Partutu, iutu! "

Furmari umore cunnizziunata e volte, hà un valore imperativu: "! Ùn vi piace à parlà cù Natalia, troppu assai chì in lu accumulator"

Chì hè cumu cuvirnaru lu so regnu da cunsiderà la cuntintizza. È ancu rignava nantu à stu ghjornu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.