FurmazzioniStoria

Peter Mstislavets: a vita di i grandi nvinturi

Ivan Fedorov hè cunsideratu à esse u fundatore di u knigopechati Russian. Tuttavia, micca tanti pirsuni a sapiri chi iddu era un 'assistente leali Peter Mstislavets. Inoltre, era à u so sforzi chì u gran maestru era capaci di compie u so travagliu nantu à una nova stampa.

Per quessa, hè fiera di pinghje, chì era u listessu Peter Mstislavets? Cosa prugressi ch'ellu era capaci à ghjunghje? È ciò chì infurmazioni storichi firmatu circa lu?

A nascita di na granni ncegnu

Hè difficiule à dì à ciò chì facìani parte di u duminiu di Peter Mstislavets. A biografia di issu omu di un numeru di mutivi twin cunsirvatu. Sapemu solu ch'ellu era natu in u principiu di seculu XVI in l 'vicinanza di Mstislav. Oghje, a cità si trova nantu à u territoriu di Belarus, è in i vechji ghjorni, era un Granducatu di Lituania.

Sè tù credi u cronachi, u maestru di u ghjovanu stessu Peter addivintò Francis Skorina. Era un journal bè cunnisciutu-e filosufu, ca addivintau lu autore di parechji articuli scentifichi. Ancu oghje, assai Italia u ricordu comu un granni ncegnu luntanu davanti di u so tempu. Hè u maestru insignatu a so bóccia l 'arte di stampa, chì hà cambiatu u so destinu per sempre.

s'incontranu

Stòrici sempre ùn pò accordu in Mstislavets upinione perchè Petru si n'andò à campà in a Mosca. Ma era quì ch'ellu fù cunfidenza cu Ivanom Fedorovym - cunnisciutu Moscow Deacon è knigopistsem. A ddu tempu, Fedorov hà avutu una casa, stampata, ma ch'ellu hè in propiu bisognu di mudirnazzazzioni.

Petru accittau à aiutà un novu amicu, cum'è stu trâvaggiu u so piacimentu. Per quessa, à u principiu di 1563 cumincionu à sviluppà una nova miccanisimu di stampa. Stu prucessu duratu per un annu, ma hè cumplettamente pagatu per tuttu u sforzu.

First Printing Moscow

U so primu travagliu hè un libru Orthodox "The apòstulu", ca fu pubbricatu 1 di marzu, 1564. Era una copia di un famosu publicazioni spirituali foru usati in quelli tempi di i furmazioni di parrini. Sta scelta hè abbastanza grossi, postu chì Petru è Ivan Fedorov Mstislavets eranu malati è i cridenti.

In 1565, u maestru chì un altru libru Orthodox chiamatu "Missel." Publicazione u circundarii rapidamenti stenda, ca assai lu pinzeri la enumerators libri lucali. New Typography minacce di a so "los", e si piglia a dicisioni di guariri di avissi-esse scrittura.

Nidi di Mosca è u fundamentu di a so pianta stampa

autorità disonesta accusatu Fyodorov è Mstislavets erisia è misticisimu, chì hè per quessa ch'elli avianu à lascià a so cità nativa. A prò di i criatori di accittaru cu piaciri la hetman Lithuanian GA Hadkevich. Here craftsmen custruì un novu stampa è ancu publicatu un libru inseme chjamatu "Evangelu sculasticu" (Year - 1569).

Ma orammai, a storia hè zitti, picchì si lu modu di vechji amichi. Tuttavia, ci hè cunnisciuta chi Peter Mstislavets lassò la stampa in Zabludovo e si trasfirìu a Vilna. Si deve esse rimarcatu chì Petru ùn perdi tempu in vanu è appena apertu u so attellu. aiutau in i fratelli Ivan e Zinovy Zaretsky è marcanti Kuzma è Luka Mamoniches.

Insemi, si pruduce trè libri: "U Vangelu" (1575), "Psaume" (1576) e "Missel" (circa 1576). Books sò state scritte una nova typeface fatte da Peter Mstislavets. Par la via, in u futuru lu lignu p'addivintari un mudellu di i criazioni di tanti francese fonts évangéliser è u Amistad Bella à mezu à u cleru.

Suldatu di storia

Hè tristu, ma l 'amicizia è di u novu Alliance micca durà abbastanza longu. In marzu 1576 un prucessu fù tinia, chi cunzidiratu lu dirittu à pusseda stampa. Mamoniches decisione fratelli l'ghjudicà pigghiò tutti i libri stampata, è Petru Mstislavets lassatu e la usato dritta a Maddalena. Dopu à u còmicu, e tracce di i grandi patroni sò persi in a storia.

Eppuru ancu oghje ci sò quelli chì pensi, ca era Petru Mstislavets. Photo de so 'libbra, cumparisce à spessu in i tituli di u situ di u National Library of Belarus, comu hè à ùn hè tinutu sempri uni pochi di quelle di li so travagghi. È, grazi à l 'l' a gloria di u libru maestru vede cum'è brightly cum'è in i vechji ghjorni, dannu Sciccareddu a ghjovana criatori.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.