FurmazzioniStoria

Legends è u mitu di a creazione di u mondu. U mitu più intarissanti circa la criazioni di lu mondu

A storia di u mondu tuttu circa lu populu dapoi i tempi antichi. Rapprisintanti di diversi paesi è populi sò curputu pinsau circa quantu u mondu vede, à chì si càmpanu. Intelligente di sta forma di parechji seculi, crescente fora d 'idei e abbisari in u mitu a creazione di u mondu.

Chì hè per quessa ogni mitulugia nazione cumincia incù prove a spiegari u urighjini di i rialità circondu. People capiu allura è capisce avà, chì tutti i fenominu avi un principiu e na fini; e la pussibbilità di quistioni naturale occasione di tutti attornu a lu rapprisintanti romanu Homo Homo. A cuscenza cullettiva di ghjente in i primi fasi di u sviluppu rifletti chiaramenti lu gradu di cunniscenza di un particulare fenomenu, macari comu la criazioni di lu munnu, e omu lu putiri sempri.

People passau la tiurìa di a creazione di u mondu da parolla di bocca, li fatta agghiuncennu di più è più pussìbule. Cunziddiratu, u mitu a creazione di u mondu ci mostra come presentate pinsava di i nostri antenati, perchè cum'è una surgente primariu è criaturi di i so piani eranu i dii, l 'acelli, l' animali. U similàri hè forse una - lu munnu vinni fora di nunda, fora di lotti nicessaria. Ma u so avvena hè accadutu in u modu chì fù sceltu per ellu, dî rapprisintanti di un populu.

Ripresa di u ritrattu mondu di antichi populi in i tempi muderni

A chi u sviluppu di u mondu in ultimi dicennii hà datu un casu di megliu ripresa di u ritrattu mondu di i pòpuli antichi. Scinziati hannu diffirenti spicialità è spazii intarvena in u studiu trovu i manuscritti, roccia, arte, archiulogica archeològicu à ricreà dinò u pircizzioni di u mondu, chì hè tipicu di l 'abitanti di una casa di campagna assai migghiara di anni fa.

Sfurtunatamente, u mitu di a creazione di u mondu ùn sò firmatu à u nostru tempu a so integralità. Sopravviventi pezzi ùn hè micca sempre colpa à risturà la storia uriginale è u prodottu chi spinci li stòrici e archeòloggi cunduce di ricerca pirsistanti di autri chi pò èssiri in u spaziu manques.

Però, da u materiale, chì hè à a dispusizioni di i ghjinirazioni muderna pò tirà un saccu di infurmazione interessante, in particulare: cumu si campava, ciò ch'elli cridutu, timendu da l 'anticu pòpulu, à ciò chì pare worldviews cuntraria à mezu à diversi populi è ciò chì u prugettu di creazione di u mondu da a so versione.

Great aiutu à a ricerca è a ripresa di infurmazioni hannu tecnulugia mudernu: transistors, piante, laser, una varietà di i dispusitivi assai spertu.

Tiuria di a creazione di u mondu chì asisti mezu à l 'antichi abitanti di a nostra pianeta, porta à i cunclusioni chì a basa di ogni liggenna messu intelligenza di u fattu ca tuttu vinni fora di Chaos cusì chì tutti i-putente, tutte e-macchia, masculini o fimminini (sicondu u suciale di a sucetà).

Avemu da pruvà à discriva u tempu a versione più pupulare di i liggenna di l 'anticu pòpulu pi pigghiarisi un' idea generale di u so worldview.

Mitu di a creazione di u mondu: in Egittu è cosmogony di l 'antichi Egizziani

I residenti di civiltà egiziana era pùblicu di u principiu divinu di tutti 'esistenza. Tuttavia, la storia di u mondu à traversu l 'ochji di diversi sèculi di Egizziani hè assai differente.

versione Theban di u spuntà di u mondu

A versione più cumuna (Theban) di u racontu chì l 'acqui di lu mari senza e riuni cumpareru assai prima à Diu - méridional. sè stessu ch'ellu creatu dopu creatu l '' altri dii, è l 'omi.

In a mitulugia più tardi, méridional hè statu cunnisciutu sottu u nomu di méridional-Ra, o sulu Ra (u Diu, Sun).

A prima à esse creatu méridional addivintò Shu - prima aria Tefnut - prima umidità. Di sti, Diu, Ra creatu u Dea Hathor, ca era l 'Eye di Ra, è fù pensa à furnisce u azzione di u Cristu. U prima di lacrimi di u Eye di Ra addivintò la causa di u populu. Dapoi Hathor - Eye di Ra - hè infuriatu à i dii di chì hè siparata da u so corpu, méridional-Ra Hathor assittata a lu so 'frunti comu un terzu ochju. Da a so bocca Ra creatu l '' altri dii, frà a so moglia, u dea Mut è figliolu Khonsu - un Cristu lunare. Insemi, si rapprisintàvanu lu magiori Theban de Deus.

un tali la liggenna di l 'a creazione di u mondu dà una cunniscenza di ciò chì l'Egizziani punti di u so urighjini messa Divina basatu. Ma era u putere di u mondu, è ghjente ùn sò unu à Diu è à tutta a aise d 'iddi chi èranu unuratu è palesa u so rispettu di i tanti offerte.

Worldview di l 'antichi Greci

mitulugia riccu cum'è una lascita di trasmetta manca da l 'antichi Greci, paese maiò attinzioni a so cultura è dà lu pirìculu impurtanza. Sè noi guardà u mitu a creazione di u mondu, Grecia, hè forse più cà un altru paese à u so numaru, è variità. Ci era cumunu matriarcale è patriarcali: segunda chi era u so eroe - una donna o di un omu.

versione matriarcale è patriarcali di u spuntà di u mondu

Per esempiu, a secunnu di unu di i miti matriarcale, ancestress di u mondu hè Gaia - Mamma e lu cecciu fubbi fora di Chaos e detti a nascita di u Diu di u celu - Uranu. Figliolu, mamma, in gratitùdini di a so apparizione, spartu a so acqua, fertilize u paese è rintrunari durmia in lu semi di la vita.

versione patriarcali hè più imparu e prufunna: in u principiu di ùn ci era solu Chaos - scura e limitless. Iddu siring la Dea di la Terra - Gaia, da chì tuttu materia hè in vita, è u Diu d 'amuri Eros, riciata a vita in tuttu.

In cuntrastu, fichi è striving di lu suli, nati sigretu guardannu e scura Tartaru - un abissu scuru. It fubbi cum'è A Strada eternu è The Night Dark. Li dete a nascita à a luce eterna è ghjornu luminosu. Dapoi, l 'alternativa ghjornu è notte.

Allora ci sò altri omi è finòmini: lu Divinu, li Titani, u Dizionario francese, gicanti, ventu e stelle. Cum'è un risultatu di un longu lutta frà u lindumani di Olimpu purtau lu paradisu rosula Zeus - u figliolu di Messina, madre di cultivata in una grotta è overthrew u so babbu à u tronu. Principianu cù Zeus, a so storia è piglià altre famosu dii grecu, cunzidiratu lu patri di l 'omu è i so patroni: Hera, HESTIA, Dante, Afroditi, Athena, Fonte, Hermes, è altri.

People timendu Gira in ogni modu umilostivlivali elli, Vicario magnifica tempii e purtannu li tanti doni riccu. Ma luntanu da a cintura divinu vivant à Olimpu, ci era dinù quelli chì cari criaturi, comu S.Giovanni Battista - bastiacciu, mare, Naiade - Natalie di scorsu, Satyrs è Dryads - cuscini furesta.

Sicondu à i vicenni di l 'antichi Greci, lu distinu di tutti i populi hè in i mani di i trè lettu, chjamatu Moira. Iddi pasta u filu di a vita d 'ogni persona: da u ghjornu di a nascita, finu à u ghjornu di a morte, purtau quandu sta vita fù tagghiata.

Mitu circa la criazioni di lu munnu, sunnu chini di parechji descrizzioni favulusi, perchè, crede in li forzi daretu à l 'pirsuna, sopra, populu stessi è i so azzione embellish, dannu superhuman è unicu à i dii di e règule pussibili destinu di u mondu è omi umanu in particulare.

Cù u sviluppu di a civiltà greca hè diventata u mitu assai pupulari circa ognunu di i divinità. Fùbbenu creati in abbunnanza. Worldview di l 'antichi Greci nfruinzatu significativamentu u sviluppu di i piani affaccatu in u tempu dopu di u statu, addivintannu lu fundamentu di a so cultura e tradizioni.

A nascita di u mondu à traversu l 'ochji di l'antichi indiani

In u cuntestu di u tema "Mythes circa la criazioni di lu munnu" India hè cunnisciutu per parechje versioni di a nascita di tutte e cose nant'à a terra.

Lu cchiù famusu di li hè simile à i tradizioni Grecu, picchi si nni nzigna dinù chì in u principiu di u mondu fù duminata da a bughjura zeppa di Chaos. Idda fu artigiana, ma chinu di u putenziale ammucciatu e granni putiri. Poi ghjunse da Chaos Water, chi asìstinu pi lu Fire. Duvuta a lu granni putenza di u caldu in u Waters apparsu ovu 'oru. A ddu tempu, di u mondu ùn asisti corpi cilesta, è u tempu misurazzioni. Ma, in paragunà cù un contu mudernu di tempu, ovu, cornice Salvinia in lu vastu 'acqui di l' oceanu di circa un annu doppu ca ci hè u ceppu di tuttu u nomi di Brahma. Si rumpiu lu 'ovu, tantu chì u so parti supiriori girava in u celu, è u fondu - a la Terra. Trà Brahma airspace statu misi.

In seguita, u ceppu di u paese hà criatu lu munnu, e lu misi 'urìggini di lu tempu. Cusì, a secunnu di l 'liggenna indiani urighjinaria universu. Tuttavia, Brahma 'ntisi assai abbannunatu è ghjunse à i cunclusioni chì hè necessariu à creà omi vivant. A putenza di pinzeru Brahma fu accussì granni, ca putìa puru aduprà à creà sei figlioli, - u gran signuri, è altri dii, è un lettu. Stancu di l 'affari cusì glubale, Brahma purghjiti putere nantu à tutti i omi in l'universu di i so figlioli, è si ritirò a ripusari.

Comu pi l 'aspettu di ghjente in u mondu sanu, a secunnu di l' versione Indian, ch'elli nascinu da l 'dea, è diu Vivasvat Saran (chi di Diu, addivintau un omu da a vulintà di l'esistenza Elder). A prima i zitelli di sti dii eranu murtali, è u restu - da i dii. Prima di i zitelli murtali di i dii Yama morse, in u oltritomba addivintau lu capu di u regnu di i morti. Un altru zitellu murtali di Brahma - Manu - campau lu Great Arcusgi. Da issu diu, è ùn ci era ghjente.

Pirushi - First l 'omu nant'à a Terra

N'àutra liggenna circa la criazioni di lu munnu nni nzigna circa l 'aspettu di a prima persona, chjamatu Pirushi (da a autri - Purusha). Stu mitu hè tipicu di l 'èbbica di Brahmanesimo. Purusha nés à ringrazià à a vuluntà di u Patri Deus. Però, doppu Pirushi sacrificatu stessu creatu si à i dii: corpu, u prima l'omu fù dissected in pezzi, da u quali fubbi i corpi cilesti (di suli, la luna e stelle), u celu assai, la terra, lume di u paese è di classi sucitati umana.

I classi cchiù àutu - la casta - erani cunsidarati com'è Brahmans, arisen fora di a bocca di Purusha. Èranu li parrini di i dii nantu à a terra; Avemu capitu chì i testi sacri. duminiu di Kshatriyas diventa dopu à impurtanza - i magistrati è guirreri. Iddi sunnu lu primu omu criatu da i so spaddi. From anca Purusha apparsu cummircianti è agricultori - vaisyas. I classi cchiù pòviri, arisen da un pede Pirushi addivintò Sudra - populu dipindenti, rializzari lu so rolu di servitori. A pusizioni più unenviable occupata da i cusì-chiamatu untouchables - ch'elli ùn pudia ancu toccu, o ghjente da altre Castés addivintau sùbbutu una di l 'untouchables. Brahmins, Kshatriyas è vaisyas una certa età, è didicata a divintari "volte nati." A so vita fù spartutu in tappe specifichi:

  • Student (sans mpara da a vita generale vitti è spirienza pratica typed).
  • Family (pirsuna sciuri di una famiglia è deve esse un omu chì a famiglia Decisive è householder).
  • Eremita (l 'omu lassa la casa e habite la vita di nu monacu rimitu, moriri sula).

Brahmanesimo itimuloggia l 'esistenza di li cuncetti comu Brahman - u fundamentu di u mondu, a so causa, è a natura, u Assolutu impersonal, è u Atman - u principiu spirituali di ogni parsona, inherent solu per ellu, è circava à mischjà cù Brahman.

Cù u sviluppu di Brahminism ci hè l 'idea di Samsara - power movini; Incarnation: - rinascimentu dopu à a morti; Karma - la sorti, u dirittu, chì vi darà ciò chì significatu di l 'omu corpu hà da esse nati in la vita dopu; Moksha - idiali di sparu di l 'anima umana.

Parlà di u gruppu di genti in Castés, ci hè da nutà chì ch'elli ùn hannu u cuntattu cu tutti li autri. Simply misi, tutti li sucitati di classi hè statu isolé da l 'àutri. oghji troppu rigidu classa casta di u fattu chì i resultati mistiche è religiosi putissi trattari solu incù i Brahmins - i raprisintanti di u casta supiriuri.

Poi, però, ci sò di più duttrini demucraticu è religiosa - Buddismu è Jainism, accupendu parè u puntu di duttrina ufficiali di vista. Jainism addivintò religione assai nfluenti in u paese, ma stete in u so cunfini, mentri Buddismu addivintò na riliggiuni mondu incù milioni di pùblicu.

Nunustanti lu fattu ca la tiurìa di a creazione di u mondu à traversu l 'ochji di unu è lu stissu pòpulu sò differente, in generale, un origine cumuna in li veni - hè a prisenza di tutti la liggenna di na certa protoplast - Brahma, ca appoi addivintau lu Cristu chirurgu in cui hà cridutu in anticu India.

Cosmogony di anticu India

L'ùltima versione di u cosmogony di anticu India vede in u mondu si basa supra l 'magiori di dii (chiamatu lu Trimurti), cumpostu di Brahma lu Criaturi, Vishnu u guardianu, Shiva u Rusulaghju. E so rispunsabilità sò chjaramente in scrivendu è delineated. So, Brahma fonda u routes universu chì teni Vishnu, e Shiva strughje. Cum'ellu ci hè l 'universu - urtimu ghjornu di Brahma. Una volta l 'universu finisci a raghjone, ci vene una notte, di Brahma. 12 000 anni, a Divina - hè periodi è a durata di u ghjornu è a notte. Quist'annu, cumposti di lu ghjornu, chì hè uguali à u cuncettu di dritti di l 'annu. Dopu à un centu anni di a vita di Brahma hè sustituitu da un novu Brahma.

In generali, u significatu riliggiusu di Brahma sicundariu. Provi di stu hè l 'esistenza di solu dui tempii in so unuri. Shiva è Vishnu, u cuntrariu, fatti la pupularità trade, cunvirtuti nta dui putenti i muvimenti religiosa - Shaivism è Vaishnavism.

Criazioni di u mondu di a Bibbia

Storia di a Bibbia di u mondu hè dinù assai bellu, da u signe de la tiurìa di l 'idea di tutti li cosi. Santa Maria libru di Cristiani è i Ghjudei in u so modu spiega l 'urìggini di lu munnu.

A creazione di u mondu à Diu hè cupertu à u prima libru di a Bibbia - "I Muvrini". Cum'una altra mitu, liggenna dici chì in u principiu di ùn ci hè nudda, mancu a Terra. Ci hè statu un impurtente scuru, viotu è fretu. Tutti stu aspittatu u Diu onniputente, chì hà decisu di fà rinviviscia la pace. Iddu accuminzau a so attività cù a creazione di a terra è di u celu, ùn hannu ogni forma e formi specifichi. Dopu chì u Patri creatu luci e scuru li quant'è da ogni altru è li chiacchiari, rispittivamenti, lu jornu e notti. Stu accadutu nant'à u primu ghjornu di a creazione.

U sicondu ghjornu chì u firmamentu statu creatu da Diu, chì spartì l 'acqua, in dui parti: una parti firmati sopra à u firmamentu, è lu secunnu - sottu à lu. Nomu di cielo, acciaio impurtente.

U terzu ghjornu hè marcatu da i criazioni di u paese chì Diu avia chjamata a Terra. Per fà stu, si stavanu tutti l 'acqua, chì hè sottu à u celu, in quellu locu, è si chjamava lu mari. A spezia, su ciò chì hè digià statu creatu, à Diu creatu l 'arburi è erba.

U quartu ghjornu era u ghjornu di a creazione di u luminaries. Diu li creatu à sparte à u ghjornu di a notte, è à assicurà chì sò sempre cupertu cu l 'nterra. luminaries ragione diventa pussibule à partitura i ghjorni, mesi è anni. Populo Corsu soli ddu vecchiareddu di più luce e at night - splende in menu - La Luna (iddu ajutau li stelle).

U quintu ghjornu fù dedicatu à a creazione di 'omi vivant. I primi apparsu pisci, animali cumercii è acelli. Creatu amatu Ddiu, e si piglia a dicisioni di fà cresce u so numeru.

U sestu ghjornu hè statu creatu castità chi campanu in u paese: animali salvatica, u bistiame, serpi. Dapoi casi Diu era ancora assai, si creò un aiutu, chiamannulu un omu è fattu cum'è ellu stessu. L'omu hè pensa à esse u maestru di a terra, è tutta a casa è sempri cchiù supra lu mentri di un Diu, lassò lu privilegiu di guvernu di u mondu.

Da a pòlvara di l 'omu a terra vede. À esse più precisa, si fù cumminati fora di a tarra è si chjamava Adam ( "omu"). Diu, cci misi a l 'ortu di Eden - la casa di paradisu per chì scurria un cacciadore, fiume, cupertu cu arbuli cu grande è sapuriti, frutta.

In u mezu di paradisu ci eranu dui arburi spiciali - l 'àrburu di a cunniscenza di u bè è di u male è u àrburu di vita. Adam fù cunsideratu à surviglià a Garden di Eden è circà dopu ad ellu. Si pudia manghjà, frutta, da ogni àrburu, francu u àrburu di a cunniscenza di u bè è di u male. Diu ci liticava chì da mangiare, u fruttu da chì, albero, Adam avissi a moriri 'istante.

Adam fù tanticchia di esse solu in lu giardinu, è tandu à Diu cumanna tutti omi vivant vinutu à omu. Adam datu à tutti i nomi 'acelli, pisci, rèttili, è animali, ma trovu nuddu ca putissi addivintari lu so degni aggiuntu. Allora Diu, pigliò pietà su Adam, cci misi a dormiri, pigliò u so corpu, da l 'agnellu è fattu una donna, fora d' idda. Arrisbigghiarisi, Adam hè a mo affezzione un tali donu, cridìannu ca si fussi lu so fideli cumpagna, aggiuntu è moglia.

Diu dete una farfalla - a èssiri la terra, suttamèttirisi lu duminiu supra li pisci di lu mari, l'acelli di u celu, è l 'altru l' animali chì marchjà è cena à a terra. Eppo, stanchi da u travagliu è cuntenutu cun tuttu ciò stallatu, dicisi a ripusari. Dapoi tandu, ogni sèttimu ghjornu hè una casa.

Cusì hè a creazione di u mondu da santannu comu Cristiani è i Ghjudei. Stu fenominu - chjamatu l 'domma funnamintali di la riligioni di i populi.

mitu a creazione di diversi nazzioni di lu munnu,

In parechji modi, di la storia di la sucitati umana - è, prima di tuttu, ricerca di risposte à a quistione fundamentale: chì hè in lu principiu; ciò chì hè u scopu di a creazione di u mondu; quale hè u so criaturi. Basatu supra lu worldviews di i populi chì vissutu in i tempi differente è in e cundizioni differente, i risposti à ste dumande sò acquistatu lea per ogni sucetà una spiigazione chì in generale pussutu vinutu n cuntattu cu l 'spiigazione di a nascita di a pace in nazione vicinu.

Ma, tutti li genti cridutu a so versione, unuratu lu so diu, o, dii, evitannu to disseminate à i membri di altre suceta è i paesi i so insignamenti, religione, riguardu à stu scopu, com'è a criazioni di u mondu. Estrattu di parechji passi in stu prucessu hè un intigrata di u liggenni di pòpulu anticu. Li ripete pinsatu chì tutte e happi falsi, unu da una in u mondu sanu. À mezu à u mitu di i pòpuli diffirenti ùn hè trovu una sola story, induve tuttu ciò chì esisti à a terra vede in un sautu.

populu Ancient idintificata a nascita è u sviluppu di u mondu cù a nascita di l 'omu è a so impurtanza, su: prima, un omu chì hè natu in u mondu sanu, tutti i ghjorni avè di più è di più cunniscenza è sperienza; tandu ci hè un 'epica di a furmazione è vinificazioni, quandu i sapè fà acquistatu sò dumandatu in a vita cutidianu; è tandu vene u stadiu di pupulazzioni, dèbbuli, chì cumporta lu distaccu perdita di forza di vita umana, ca 'n sècutu cunduce à a morte. U listessu graduale cotti in lu punti di i nostri antenati e di u mondu: a nascita di tutte e vivant à unu, o un altru putiri sempri, u sviluppu è di ciuritura, dèbbuli.

Miti e leggende chì sò firmatu a lu prisenti ghjornu, custituiscini una parti impurtanti di a storia di u pòpulu, di falli a liassi a so origine incù certi evenimenti è pè truvà un intelligenza di comu si tutti i messe.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.