FurmazzioniLingue

Verbi Perfective: cuncettu, educazione, paghje identitariu

Unu di l ' banni distinta di discursu di la lingua russa hè un verbu. C'è un verbu azzione, statu oggettu. Sò quistione fundamentale: ciò chì a fari? ciò chì a fari? Sta parte di u discursu hà assai caratteri murfulòggicu, chì attaccaticcia u so postu in discursu è nu rolu di sintassi si in l 'sintenza. U tema di stu articulu, "Verbi perfective", dunque, davanti à noi pinghje li, ci vole à cunnosce i valori di a so categuria: Type. activité categuria - hè una grammatica categuria di lu verbu, ghjè stu mondu in tutti i so formi è mostra a effettu più tempu. U verbu "dicisi" è "piglieti" sunnu simili a lu significatu, ma differ grammatically. I dicisi - verbu rimettu. tipu, li punti à l 'azzione di compie, u fattu chì hè finitu è limitata. Solving - verbu subjunctive. inconnu è ùn cuntene limiti, o completeness di l 'azzioni. In la lingua Russian ci sunnu dui tipi di verbi: perfettu è subjunctive.

forma parfetta di u verbu

Digià incù unu nomu - Verbi perfective - ponu capisce ciò chì ci sò capisciu un azzione chi fici fici, tennis, o finitu. Ci hè un limitu, finite, u risultatu di l'azzione. Per quessa, a quistione di a tali forma parfetta di u verbu: ciò chì a fari? I fattu (a)? fattu? ciò chì vi pò fà?

Per esempiu: in u passatu postu

"I leghje u libru" significa: leghje u friscalette, finu a la fini;

"I scrisse una lettera" significa una lettera pronti;

"I sùbbitu la lingua" significa: Lu sacciu la lingua;

"Avemu parravanu di u populu corsu" significa a fini.

Mentri lu 'nvitu: "I scrisse una lettera", "I leghje u libru", "I canta una canzona", "I ampara a lingua," significa chi la maiò hè accadutu, ma s'ellu hè statu purtatu à a fine - hè scunnisciutu.

tippi virbali differ soprattuttu in la forma e valuri tempu. Verbi Perfective hannu avvene vertici tempu primu (vertici), passatu è scrissi (scrive), sonau (Play), lettu (lettu), studiau (Corso di lingua Francese). Lauriatu in u futuru simpricimenti lu stissu comu chi in lu prisente Verbi postu in u subjunctive. activité: I leghje, I ghjucà.

Verbi subjunctive. razze hannu hè furmatu currenti., proshed. è avvene. tempu difficiule. Excursii "Avemu da fà", "Ci sarà studiari l '" ghjustu dì ciò chì hà da esse fatta maiò, ma ùn circa s'ellu ùn serà cumpletata. Mentri la sintenza "Avemu da fà", "Ci sarà studià" dici ca quarchi cosa vi pò custruitu davanti à a fini, ci hà da esse investigated è noi vi cunnosce. Stu tippi di cunnessione incù sfarente forma di forma pruvisoriu cunduce à numarosi à l 'usu di discursu, stu tempu, inveci di u futuru, l' avvene invece di u prisente.

Accussì, inveci di u currettu la criazzioni di lu tempu futuru: I Mulateri Di L'dicu, I Mulateri Di L'vai, I Mulateri Di L', I Mulateri Di L'principiatu - pirsuni ca parranu lu lingua twin, incorrectly dì: I vi dicu, Andaraghju, I risicheghjanu.

Education e razze paghje

A forma urigginali di l 'aducazzioni Verbi perfective sò verbi suprattuttu subjunctive. inconnu cu junta di prifissi, suffissi, i suffissi opposizioni, multilinguism à a ràdica, muvendu u Dio, i sprissioni di sfarenti tippi di radichi in e parolle. paghje Species sò furmati.

1. Verbu forma parfetta furmati agghiuncennu Verbi lu suffissu -nu- forma subjunctive: salto-friscalette-pianiste à annacari. Sti verbi attaccari impurtanza Ain è instantaneous.

Certi verbi cu lu suffissu suffissu -nu- to fall noms de cunsunanti: santànnucci, ittari, meda-meda, whisper-sussurru. Suffissu -nu- Verbi forma parfetta mintuvendu un risultatu, limità u completeness di l 'azzioni (spariscia lompi) per singula-agiscenu (totta, gridari onda) di intensi trabucinata di l' azzioni (schizzu, mancari fora)

2. Attachments dà u valore verbu di completeness, senza cambià u sensu di vucabbulariu di basi di a parolla: per scrive, scrive, scrive Murat; andà cecu-cecu; graying-lingual grisgiu; custruisce, custruiri; faire-Fate; italiana-Pronuncia di più forte.

Ma à spessu cunsola dà novu significatu vucabbulariu di lu verbu a rimettu. activité: leghje - leghje, leghje, leghje u

Piazzà-cima scatula nsemi a lu valuri di completeness pò purtà in e parolle di altre tracce, qualificà à u prezzu di l 'azzione à u tempu. Per esempiu, u prefissu po- Certi verbi danu i valori di u ballettu limitata, in tempu, per esempiu: oghje I leghje, travagliatu, caminava (mentri lettura cessatu, travaglia per qualchi tempu e si firmau a travagghiari, longu caminu.)

Prefissu za-, po- quandu assuciata incù certi verbi purtà a parolla valori principiu di attività: canta-canta u populu (cantu cuminciò); Allura s'affacciau-di bottu (principiatu facennu rumuri); Focu-vulari (flying cuminciò)

Per esempiu:

A furesta sunau, groaned, creaked, Hare ascutatu è sciutu. (Nekrasov AN)

Eaglets whistled e giai plaintively ancora. Tandu l 'acula di scattu si cci gridò forti, si sparse u so ali, e si nn'hannu dura à u mare ... (Leo Tolstoy)

3. Hijo essenza sò furmati da un paru di verbi di differente radiche, e parolle: mette-misi. Ricurdativi di e parolle è mischji, ca sunnu verbi perfective usato: colpu, aspittassila, di colpu, di novu, appena tuttu di un trattu, una ghjurnata.

U travagliu fora!

Quì hè un testu di sta frasa. Truvà u testu di verbi perfective. Spiegari la diffarenza in i valori di fa verbi. e subjunctive. essenza.

caccia

acula beddu face pianu pianu un circulu nantu à u mare. Flight di lu cusì calmu e russi. Quì si firmau di un mumentu, in u celu, cum'è s'è qualchissia ci hè presa da u filu. Calcosa hè accadutu. Stu predator Traduzioni vistu in l 'estrazzioni, acqua chiara. Di colpu, una acula chì vene è rapidamenti addivintò na petra à lampassi.

È si trova l'acqua, u flying, li afferrò u so preda, cù u so beccu, è abruptly s'arrizzò. Fish Succhi so coda, circannu a scappari da u beccu, ma l 'aquila ci teni un stranglehold nant'à a so preda, senza rishennu u volu.

Infine, si trova un postu à avè Pranzo luntanu da Baia. Impurtante, cù un carru fieru, cu u focu in i so ochji, u acula hè almanaccatu per una manciata.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.