Arte e spettacoliLittiratura

Nikolay Semenovich Leskov. Biografia di scritturi

A siconda mità di u XIX seculu, issu hè un pirìudu d 'oru di letteratura russa. A stu tempu lu travagliatu Tolstoy, Dostoyevsky, lamentu, Turgenev, Nekrasov, Ostrovsky, Saltykov-Shchedrin, PADURIANU. Ùn faci chì a lista lambiccu?

Iddu campau e scrisse in stu periodu, altru gran scrittore Russian, pràticu à noi da a zitiddina - Nikolay Semenovich Leskov.

Biografia di scrittore. Family è Childhood

classicu avvene di litteratura Russian era natu in 1831 in u quartieru Orel, in u paesi di I. U so missiavu era un prete, u babbu, maiori dinù da seminariu, ma si n'andò à travaglià cum'è un cori in classa criminali Oryol. Dopu à i dimissioni custrittu di la famigghia si trasfirìu a Panino (paesi) in la pruvincia di Orel.

zitiddina l'scritturi fù passatu in u paesi. Era quì ch'ellu avia "assurbutu" la lingua pòpulu Russian, ca furmavanu la basi di l 'unica "lingua Leskov" - un particulare stili di prisentazione, e poi addivintau la funzione principale di a so òpiri littirari.

Biography Nikolaya Leskova cuntene minzioni di lu fattu ca si studiati twin in a scola. In seguitu, u scrittore dici ellu stessu ch'ellu era "self-insignatu". Ùn passava lu esame di trasfiriri a lu prossimu scelta, u miu lassò la scola e accuminciau a travagghiari comu un sigritariu in tribunali criminali Oryol.

Biografia di N. S. Leskova. serviziu Commercial

Dopu à a morte di u so babbu, u figliolu Nicholas pigghia u rispunsèvule di u cura di a famiglia (fora di i so parenti avia sei ziteddi). U ghjuvanottu si trasfirìu a Kiev, unni prima si un impiegu in l 'càmmara statu Kiev, è tandu entri un impresa cummirciali parenti materna, u entrepreneur British A. Ya. Shkota (Scott). Su turnu, Nikolai Leskov à spessu viaghji intornu à u paese. U risultatu ottinutu in sti giri a cunniscenza è spirienza, avissi poi furmari li basi di assai di opere di u scrittore.

Nikolai Leskov. Biography. Writer - u nimicu di nihilism

Comu si pò dì, ci avissi statu una benedizzione in disguise. In u 1860, a sucetà «L'liata è Wilkens 'chjusu, è Nikolai Semenovich si trasfirìu a St. Petersburg, unni pigliò u scrivu seriamenti.

Cumenciu Leskov Ghjoca u rolu di un ghjurnalistu: articuli antica e saggìstichi su attualità. Idda collaborates incù u rivista "Feoli Northern", "Notes di a Patria", "quistione Russian".

In lu 1863 pubbricau "The Life di una donna, cuntadinu" è "Musk del" - u primu rumanzu di u scrittore. L'annu doppu, havi pubbricatu lu famusu storia "Lady Macbeth di u District Mtsensk", qualchi storie è u so primu rumanzu, "nuddu". It qartiè à u tempu di nihilism hè contrasted incù i valori di primura di u populu Russian - Cristianesimu, niputisimu, u rispettu di u travagliu ogni ghjornu. U prossimu travaddu, cuntene dinù critichi di nihilism, si fù publicatu in 1870, u rumanzu "at loggerheads".

Cù a ghjesgia

Cum'è un discendente di i sacrificadori, Leskov particularmente gran 'impurtanza à u Cristianesimu è u so rolu in a vita Russian. Curati cum'è una forza stabilizing u so tempu cunsacratu à chronicling "Soboryane". Ci l 'Unioni scritturi e cunti, unitu in u libru "I Fratelli". Ci dicu, circa la genti conscientious onestu chì sò ricchi tarra russa. In u listessu periodu vene una storia maravigghiusu, "The Angel isulata" - unu di i migliori opere creatu da un scrittore da u nomu di Nikolai Leskov. A so biografia, però, dici ca si rivela veni di l 'influenza Lva Tolstova è disillusioned cù u cleru Russian. U so òpiri sunnu chini di sarcasmu in rilazioni à "popovstvu".

Nikolai Leskov muriu nta lu 1895 in St. Petersburg a l 'età di 64 anni.

A grande numaru di pezzi uriginale è prifirutu avemu lassatu daretu Nikolay Semenovich Leskov. A so biografia rifletti lu modu difficiuli di u pensamentu è circava 'omu stissu. Ma ùn cambia cumu si passava à u sviluppu criativu, avemu avà sapemu e àmanu ", Basilica", "The Mad Wanderer", "Lady Macbeth de Mtsensk" e tanti altri criazioni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.