U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Temple Andreya Pervozvannogo su Vuoksa. A storia di u locu

Quandu voi viditi sta bellezza unearthly, l 'anima copre subitu calori un'alma e grazia di Diu. Tale hè a riparu - lu tèmpiu di St. Andrew su Vuoksa - di u salvamentu di persone umanu creatu in u paesi quartieru Vasilevo Priozersk di regione Léningrad. À capisce ciò chì stu locu hè, noi delve in lu la storia di sta righjoni.

Vasilyevo

People attornu Vasilyeva campatu dipoi i tempi antichi, cum'è in lu medievu ci era Routes cummerciu di i dui paesi - Sweden è Novgorod lu Granni. Just trè chilometri da i cunfini di u paesi sò l 'ruvina di' anticu Tikhvin Uspensky monastère, chi na vota era un nzidiamentu furtificatu Karelians, finu à u principiu di u seculu XIV ùn hè cunquistata Linguistique. Tutti stu hè situatu longu u sistemu lavu-ciumi, chiamatu Vuoksa. U Novgorod cronachi hè citatu cum'è Uzerva, chì traducennu da u Karelian cum'è un "novu lavu".

In u paese XII-XIV hè a parti di u chjesa Gorodensky Karelian County. Allora Vasilyevo Tiure avutu un nomu, è era una abbastanza grande spaziu di u stabilimentu, chì hè à spessu mintuatu in libri antichi censimentu chiamatu tivra paesi. Doppu la caduta Veliky Novgorod, u Karelian Isthmus statu attaccatu à u Statu di Mosca. Duranti lu piriudu di penseri soprattuttu cuncintratu affare à ruban Svedese, favurèvuli à stu spaziu solu 10% di la pupulazzioni Orthodox manca. È quandu era intrutu in Stolbovskaya di u mondu (in u principiu di u XVII seculu), sti terri foru ciduti di Sweden. Hè tempu di lu spustamentu di massa di i pupulazioni corsi è a populazione di l 'abbitanti di Orthodox Lutheran da miridiunali Finland. Stu spaziu hè parte di a pruvincia di Ryaysyalya Vyborg (Finland) finu à u 1939.

Place historique

Lu nomu attuali di lu paisi Vasilevo digià vede assai più tardi - in 1948. Tiure Vasilyevo rinuminata in 1948 in onori di i giovani Lieutenant Vasileva alessandro Makarovicha - Eroi di l'Unioni Suviètica. Fu lu cumannanti di l 'platoon reconnaissance di u 54th Division RI è statu tombu in una battaglia in u 1941.

Dapoi u 1990, u paese hè un membru di u cunsigliu, village, Melnikovsky. Sicondu à u censimentu di u 1997, ci era 98 parsoni à u paesi. A ghjesgia stessa hè stata attribuita à i paesi parrocchia di Santa Trinità. quartieru Melnikovo Priozersk di regione Léningrad.

Vergogna à nantu à l'acqua

Vultà à u tema di "L'Temple Andreya Pervozvannogo su Vuoksa" e pri-cunfidenza cu la storia di sta zona, tira, tira, avemu ghjuntu à u più impurtante. Direttamente nantu à u scogliu à u mezu di a superficia specchiu di i populamenti acqua, comu si esciuti da u pagine di fàuli, passiunente è fina tèmpiu in onuri di Andreya Pervozvannogo. È ùn hè stupente chì hè marcatu in lu Guinness Book di Records a causa di lu fattu chi hè custruitu nant'à un picculu isula. U fundamentu di hè divintatu un scogliu statui.

Tempiu di apòstulu Andreya Pervozvannogo: River Vuoksi

Dapoi a stu puntu un gruppu di genti impastughjata in ligne barca, in cumenciu nant'à unu di l 'uva petra prevista à custruì un pratu di campagna di pagliette. Ma u prufissori Gertsenskogo University pruposta à custruì un tempiu. Sta 'idea uriginale statu sustinutu da u so amicu resident estate Andrew Lyamkin chì stà vicinu à stu locu, chì hà c'avia la custruzioni di la cresia. Isula Rock chì fù sceltu per custruzzioni avutu 100 metri quatratu. m. Sta idia fù subitu appruvata da u Metropolitan accattau-Petersburg è Ladoga John (Snychev). Iddu benedettu la custruzioni di lu tempiu, unni lu criatori hè l 'architettu Andrei Rotionov (oghje sparitu). Dui Andrei tantu inspirati da u prugettu, avemu vulsutu, è la cresia nascì lu nomu di lu santu, chì pruteghji dinù l 'avvirarisi è piscadori, accussì li navi pò spissu vede, bandiera, u l'St. Andrew.

Temple Andreya Pervozvannogo su Vuoksa fù custrutta in u 2000, è in lu stissu annu si fici la consecration u 23 di settembre.

gioia di Diu,

A ghjesgia fu battiata accussì in onori di unu di i dòdeci apòstuli, e so discìpuli di u Cristu - Andreya Pervozvannogo. Sicondu a legenda, era quì, è battizatu pòpulu in l 'acqui lucali.

Temple Andreya Pervozvannogo su Vuoksa hè una piccula ghjesgia-furmatu tenda in u stile di architittura di lignu, fattu in a forma di ottu anni. Un esempiu di un bellu suluzioni tali architetturale divintatu anticu Chiesa di l 'ascension à u fiume, Moscow in Kolomna. Avà, à circà a stu pezzu di paradisu, attrae pilligrini e visitatura micca solu da a Russia, ma dinù da altri paesi.

A visita sta chiesa, pò esse à i tempi di l 'Oru liturgique e cu lu pirmissu di i Surghjenti di u letteratura di battèsimu o matrimoniu. Ùn ci hè micca festività cristiana cialda sulinnità, cum'è noi sò abbituatu a postu. Hè un locu speciale creatu per a prighera desertu à Diu, di riflessione e reconsideration di a so vita in i atmosfera più tranquidda entouré bella natura, induve a furesta, l'acqua è Birdsong creà una vera idilliu. In u vicinu avvene hè prevista à custruì un ponte, quì è mette la strada à u molu è custruisce intornu à u spaziu, chiesa di l 'assemblea, è a piscina di a Serra di u vattiu.

Temple Andreya Pervozvannogo su Vuoksa hè unica, però, in u mondu ci sò tanti tempii in l 'acqua. Sta chiesa in Volgograd, Kalyazin u Volga, Kondopoga, Church of Assunta in Slovenia. Ma sta chiesa, nantu un 'isula rocheux in u so propriu tremendu è attrattiva.

Temple Andreya Pervozvannogo su Vuoksa: quantu à quissa?

U locu si trova vicinu à u paesi di Vasilevo in Priozersk District. Pour les paroles de St. Petersburg nantu u bisognu di Losevo autostrada lacustre, poi vinni lassatu a Sapeur, tandu vi tuccherà à andà à Melnikovo è dopu à 8 km turnu manca à a strada di Vasilyevo. Driving Vasilyevo, hè necessaria a girari 'attinzioni di lu fattu ca subitu dopu ad ellu hè un stacciatura, è vi tuccherà à fà dritta (ci hè assai Caravaning sùbitu). Next, vi tuccherà à andà di 200 metri nantu à pedi longu u stradellu calcicata drittu à a cappella. Se rendre à u locu nicissarii dui ore.

Attrae u so misteru, entouré, su tutti i lati, indù 'acqua Andreya Pervozvannogo su Vuoksa. Photos di u locu hè tantu bella è passiunente ch'elli ponu esse viste mai spentu. Iddi sò tantu calming. Pushkin avissi subitu inspiratu à un coppiu di i so maiò rimi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.