U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Quale deve cilibrari u ghjornu di u 30 di sittembri un ange?

martiri cristiani Faith, Hope, Amore è a so mamma Sophia vissutu in Roma à u principiu di u II seculu. populu Orthodox in i ghjesgi sò canzuni è liturgy nel memoria di Santi 30 di settembre. Premier Jour (o nomu) patroni di sti nomi deve sempre esse celebrata è in particulare degnu. Nantu stu ghjornu, ci hè megliu à dà à u tempiu di partake di i misteri santu è leghje Letteratura spirituali. Sta data hè ssiri custrettu a cumportanu piously è chastely. Complimenti ànghjulu 30 settembre ci vole dinù cuntinuà un significatu spirituali, postu chì sta casa - micca ghjustu un altru Dai vispu. È tutte e perchè chì a storia di a vita di sti martiri santu ncridibilmenti tarra in u sensu littérale.

martiri Christian

So noi vysnit chì u 30 di sittembri - à u ghjornu un ànghjulu sempre abbastanza ghjovanu vergini Faith, Hope è Charity è a so mamma Sophia. Ma in ordine à capisce ciò chì meritassi a santità di i Great Martyr, avemu corpu in u tempu dilittu di i primi cristiani. A centu anni sò passatu dapoi l'apòstuli caricati tutta la terra sana à pridicà li nzignamenti di Gesù Cristu.

By u valore di più in tecnica u tema "30 di sittembri - à u ghjornu un ànghjulu di martiri cristiani", si deve esse a nutari ca a ddu tempu lu statu cchiù putenti hè Ancient Rome, è u so populu timendu dii pagani. Ma di colpu, si messe à cumparisce cristiani, è si diventa di più in più ogni annu. Musulmani pauroso li odiatu, è ànnu. Cristiani eranu interdetti di custruì e Chjese, è adurà gout. E poi si misi a ritirata in Batu muntagna o in qualchi abbitazzioni luntani.

Unu di i magistrati Rumanu, lu mpiraturi Traianu, aduttatu una lege da cui l 'turchi eranu a permissione di purtà à ghjudicatu è ancu esicuzzioni. Migghiara di pùblicu di l 'insignamenti di u Cristu stati turturati turturati, strappati da l' animali salvatichi, capimuzzà o crucifissu in la croce. È unu di i tempi quandu ci hè unu di sti executions in lu nomu di religione, addivintau lu 30 di sittèmmiru.

Angel Day: Faith, Hope, Love

U tempu duru di Cristiani vivant a donna divina, li cui nomu era Sophia. So nomu in greca significa "a saviezza." Idda crisciutu in una famiglia benistanti è pussutu falà in ogni tribulazioni e tribulazioni, ma hà sceltu una via dritta e sempre zealously annunziatu a fede cristiana. Ancu quandu Sophie moglie di un Gentile, ella ùn piglià a so fede, è ùn hà divintatu un curagiu è un maritu amurusa ùn oppunìrisi lu. Idda cci purtava trè donne, chì fù chjamatu dopu a virtù Christian più revered: Pistis (Faith), Elpis (Hope) è Agape (Love). Idda addivintò li chinu d 'amuri di u Signore, sensibilizà e li insignatu micca à divintà particularmente a roba inghjuste. Young giuvanotta rosula in piena pòpuli e lu travagghiu, si priava assai è leghje libri in spirituali.

Rome

Quandu Sophia terza ragazza nasciu, u so maritu mortu. Avè un saccu di dinari, Sofia messe à aiutà i poveri, è tandu si trasfirìu cu i so figlioli à Rome. Tutti i so cura è attinzioni hà datu à i zitelli. Li fimmineddi era ancora assai ghjovanu, ma capitu chì a Bibbia, pricava e taliannu attornu a la matri a casa.

A so mamma bogomudrennoy ubbiditu à tutte e cose. E siccomu eranu assai beddi da a natura è fait in educazione, assai attenti pagatu à i zitelli.

U fausa chi dicìa d 'una tròvanu numarusi saggiu e beddi fimmineddi adaggiu intornu à u vicinatu è ghjunse à i Prituri di Sant'Antioco, chi subitu urdinò à i purtemu à ellu. Iddi apparsu davanti à i so ochji, è à pridicà entre a so fede in Cristu. Allora arraggiatu Antiochia dicisi di li manda à lu mpiraturi Andrian (117-138 AD.): Quale vulia à circà à elli, è custrittu a disprezza a so fede.

francese test

Sofia sapia ciò chì li libaru di a so ncùantru a lu mpiraturi, e fu assai bramosu di i so figlioli, perchè l 'età Vera sulu girava 12 anni Nadezhda - 10, è l' amuri cchiù picciotti n'avianu - 9. Ci hà digià avutu un presentiment di martiriu di i so figlioli, è assai pinseri, si lascià in a so cunfissioni. vergini Santa priava a Diu, forza è forza, chì mandò li forzi e pacenzia in agunia è a so morte.

Tutti i guardii l'Impiraturi Izumi solita li fimmineddi, comu si vinianu da u titulu di a festa, è micca nantu à u tribunali.

In turnu, lu mpiraturi dumandatu i sureddi è vulutu ch'elli uffertu un sacrifiziu di Diana, ma i zitelli eranu adamant. Adrian fù surpris par u so curaggiu è a dicisioni di li si rifiriscinu a un nobile Alessàndria Gentile, tantu idda li cunvinciu a disprezza à Cristu.

turtura

Ma tuttu era in vain: dopu à parechji ghjorni di a vergini santa dinò pà lu mpiraturi. Iddu addivinìu arrabbiatu è urdinatu di più cà mai sottumessi à fimmineddi di la turtura. Iddi èranu di colpi, rumpi in pezzi, purtatu nantu à una Stor calda è ghjittatu in Afghanistan vugghiuta, ma lu Signore, tinutu u so spiritu unbroken. San accettatu a morte cun dignità. Corpu di inhumation datu a so 'matri, accussì comu a ingrandà u so ag mintali. Sofia hè intarratu i so figlioli, trè ghjorni, micca chì partenu da a so sepultura, è ci fù prestu tradisce a so anima à Diu.

Cognome Day in u 30 di settembre. Amore u gran 'omini, e santitati

Cridendu cristiani intarratu u corpu di a mamma dopu à i so figlioli. Un esempiu di sta famiglia mostra quantu genti si pò cunfurtà da l 'grazia di u Spìritu Santu, è ùn pò ancu esse a paura di terribili turmintatu pisu.

Sapennu tutti sti cosi di i santi cristiani, vi mittite à capisce n'era quantu mpurtanti micca solu per Samarra, ma dinù per tutti i Orthodox Christian nomu jornu 30 di settembre. Speranza è a fede di a salvezza deve esse sempre prisente in persona.

Li relìqui santu di la matri di Sofia è i so trè zitelle sò avà in u Abbazia in Alsace (France région).

Name ghjornu di Agathocles, u Turchinu, filosofu, Elia, Pelias, Patermufiya

30 di sittembri - à u ghjornu un ànghjulu micca solu u Faith, Hope, Amuri e Sofia. Nantu stu ghjornu, u nomu di u san revered di i martiri cristiani Agathocles. Idda fu nu schiavu in la casa di u paris male Gentile Peacocks, chì sò sempri ci puntanu a turtura so per cunfissà la fidi cristiana. Idda fici u so marchjà pudeti su materiali spertu, e na vota puru a vitezza so costa cù un martìaddu di e tagghiau la lingua. Ma Agathocles ùn disprezza à Cristu. Allora u Hostess principiu di fame a so fame, ma u Pigeons messe à fà manghjà à i poveri, donna. Cum'è un risultatu, u Hostess Agathocles ammazzata tombu Scrap di ferru.

Stu ghjornu dinù unuratu lu martiri santu Neal, Pelias, viscuvi Egyptian filosofu, Elia Patermufy e tanti àutri cristiani (151), unni avìa statu casticatu turturati, capimuzzà è brusgiatu qualchì di u pridichendu di u Vangelu di u capu Maximian Galerius (305-311) .

Suffertu di a so fede in Cristu, era una quantità grannissimi, ma 30 di sittèmmiru fu un jornu di gran simbulu di lu curaggiu e la forza, è dunqua bisognu à stu mumentu, hè una prichera chì ci hà da micca esse intesu sti gran martiri.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.