TecnulugiaElettronica

U cassette à u bobbin hè un mezzu di riplicà i registri pruibbuti in l'URSS

In l'Unioni Suvietica, u cassette cassette à u bobbin ùn hè micca solu un dispositiu chì vi permette di scurdà music o programes di voce nantu à a cinta. Questa darreri a "curtain iron" pudete andà à a tenda è cumprà ogni rècordu chì ti piace. E avemu sempre in l'anni cinquanta è l'anni sittanta u sviluppu di un novu disku in a cità, quarchi à un millionu, hè diventatu un eventu, è à a so furtunita propietaria, una cella d'amici-amichi hè stata fatta, è dumandendu à esse riabilitata. Allora, a reel tape recorder divintò un mezzu di riproduzione massima di musica, cumprese a canzone bardicata, chì in u nostru paese ùn hè micca publicata annantu à u record. Sta tradizzioni cuntinuau in i sventini è l'anni 80 anni. Esistia finu à chì l'equipaggiu di cassette stampatu hà fatta in modu di usu, chì finalmente hà righjuntu a qualità di u sonu chì i pussibuli di i bobini sò abituati.

U beccu di u cassette hè un strumentu grande è pesu, ma dinò una scelta larga di a qualità ch'ella hè dettu. A principal incunizazione di stu tipu d'equipamentu hè chì a libreria audio hè occupatu un grande voluminu, per questu era difficultu di cullighjà una coletta di decente in casa. A megliu qualità hè stata assicurata durante u parcorsu à a dicisione di u velocità di u XIX, ma ci era sulu trè, u novu è quartu. Questu hè stata accettata in più in u standard in cassette.

U critère di qualità in l'annata era quantu a cassette di u bobbinu currisponde à certi standards chì eranu dumandati da i primi manifatturi mundiale - Philips è Grundig. L'abilità di scrive à quattru pezzi, u numaru di motori è capelli, stereo eranu i temi di discussione trà i amatori di musica chì pudaria parlà per ellu durante e ore. A presenza di un canali per mezu era apprezzatu in particulare. Hà permessu di sente à u signale hà scrittu ghjucatu è dunque dà una occasione di ghjustificà a so qualità. L'equipa soviètica di quellu tempu, deve esse datu a causa, quasi cunforme à i meglii mudeli mundiale, anchi si trottu in duoppu in termini di disignu esterno. Un esempiu excellentu d'un maggioru di trè motor di quattru pezzi di quiddu tempu cù e caratteristiche freccia hè u MAG-59.

In i sighties vinni "Stereo Jupiteru" (mudelli 201, 202 è 203) è "Mayak-205", chì era u gravore di battisimu più massivo in l'URSS. U prezzu cù assai caratteristiche benesseri era affordabbli, è u dispositu hè fiduciale è mantenjabbli. À u listessu tempu, mudelli straneri anu cambiatu. U postu di i tedeschi è l'Olandese era occupatu da i japunesi, u so equipamentu da quellu tempu ùn hà micca agisce, ma à u stessu tempu era più prezzu ca l'Europa. In u nostru paese, ma u costu fabulosa. A ricordia d'Akai o Sony era ricunnisciutu solu per accadèmici è millarii sottura. 3000 - 5000 mil rublime - questu ammontu puderia vedete nantu à i tagazzi di prezzu in a cumissioni. Era u prezzu di un caru abbastanza bellu caru.

Di sicuru, a maiò massima di i amatorii di musica musiciana è ancu i musicisti prufissiunali di registrazione di i so magneto albums anu sceltu u so propiu equipu domesticu.

Oghje chì una cinta hè più piace à un museu. In ogni casu, si hè statu pruduciutu da una ferma seria è retarda a so qualità di travagliu, pò ancu esse acquistatu oggi per un qualità di quattru figuri in munita straniera.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.