TecnulugiaElettronica

Casio CDP 120: Situazione generale

Parechji musicali, principianti o prufessiunale, primu o dopu pensate à piglià l'appruvisu di l'innovazioni tecnologichi è di rimpiazzà l'incisione instrumentu acustico cun quarchi più compactu. Qualchissia vi farà ricercà un sintetizador, ma artisti chì necessitanu ghjucà pianos acustica o pianos (per esempiu, in una istituzioni istruttiva) da a natura di u so travagliu o studiu, una ferramenta cù chjavi grigi ùn fate micca.

Caratteristiche

Pani pianta digitale sò stati creati originalmente cum'è un analogu completu di u pitturista acupuncture, perchè i mecànici in elli sò adattati, è u prezzu, cumparatu à i sintetizatori, hè più altu. Prima chì a linea di budgetu di Casio hè stata appuntu, ùn tutti ùn puderanu micca di compra un piano digitale. Casio CDP 120 pertenece à questa linea, combina funziunalità, qualità di sonu è prezzu raghjone.

U teclatu di l'attrue hè 88 chjazzi tamanti. Ci hè una unità per a durezza di i chjavi; Ci sò trè tippi di teclatura: semi-pustelati, pridinati è micca pezzi. Sintetizadores sò spessu chjavi senza pezziunatu cun un prugettu sensibule. Hè facilitatu à ghjucà, ma questu solu remotely s'assumiglia à ghjucà à u piano accuusticu veru. Semi-ponderatu - hè una versione intermedia, osservata in questi mudelli di sintetizatori. I teclughi pèntiti sò quasi vilenu à l'uriginali, anu una meccanica martellata.

A paràmetri

Piani di Digital Casio CDP 120 hà una maghjina sensibilita clau, rapprisintata da trè opzioni. Pudete ancu offre un'altura.

Cinque timbres differenti uttene à diversificà u prugrammu. Un polifonie di 48 vuci ùn hè micca a figura più grande, ma questu hè abbastanza per un pianista principiante. In fattu, a maiò parte di e funzioni chì necessanu più voce hè simpricente ausentate in u Casio CDP 120: ùn ci hè micca un accumpagnamentu di caratteru è di gravazioni, è dinò una cumminazione di timbres.

U pedace di mantene hè cunnessu cù u piano. A causa di a mancanza di polifonie, hè impussibile d'utilizà un sistema di trè pedate: ùn viaghjà micca cumu effetivamente cumu in a polifonia di 128 vuci.

U sonu

Acoustic system Casio CDP 120 - dui altri vocabuli cunvalenti cù una capacità totale di 16 watt. Questu hè un bonu indicatore per una tecnica di u budgetu: l'utillita hè ideali per ghjucà in casa, ma ancu cun una habitación più spaziusa mane. U so voluminu hè abbastanza per un ghjocu di cunghjuntu, ma per a sala di cuncerta serete un sonu supplementu.

U sonu di qualità di timbres hè furnita da a tecnulugia AHL, patentata da Casio. U sonu hè voltu: a cima è u mediu esce anu perfettu, ma i razzi sò più sordi.

U Casio CDP 120 havi un ingaghjamentu per auriculare, chì hè un grande plusu per quelli chì piace à ghjucà à a notte o chì ùn sò micca vivi. U ghjocu di l'auricularia hè un "magheru" standard, perchè deve cumprà un adattere, se nun era nclituitu. Pudete fà in ogni magazinu di strumenti musicali o di l'uspare radiu.

Cumpatenza

Malgradu u tecmaticu tutelatu, l'instrumentu hè abbastanza cumminu. Questu hè ancu cunsigliatu per l'usu di colonnate ovale. Hà una durata di 1,3 metri, perchè pò assucià in quasi ogni auto, chì face renda indispensabile per i artisti, spessu obligati à movimentu. U pianu Casio CDP 120 pesa pocu più di 11 kilogrami, è hè un pocu per un tali strumentu, sopratuttu si avete rimette u pesu di un piano acoustic.

Casio pruduce un stand di propiu à u pianinu, ma pò esse sustituitu da un stand di qualsiasi di l'altru strumentu di teclatu digitale, per esempiu, un stand in forma di X per u sintetizador. In ogni casu, probabilmente hè necessariu indipindenti difinisce e meccanica di i pruritori, perchè l'arrabbiata ùn hà micca sguassatu durante u ghjocu.

Impressione generale

Prufessiunate ellu u sonu è a cumpatibilità di u Casio CDP 120. U prezzu per sta strumentu accumene da 20 mila rubli, ma vinni longu tempu, cusì oghje sò mudelli cù una funziunalità più larga. Per esempiu, a prossime in a serie CDP 130, chì hà 10 timbres, in più di reverberà ancu chœur, è ancu altri effetti.

U pianu digitale Casio CDP 120 havi un connector USB, perchè pò esse cunnessu à un urdinatore è utilizzatu com un teclatu midi. A pussibulità di i pianos digitale anu da crepacori: quì sò i banche cunnette cù centosi di strumenti diffirenti, è assai effetti.

A cunversione trà e timbres hè fatta cù una pulsazione unica nantu à u pannellu, ùn si ponu detta nenti. U timbre di "Elettropiano" crea un sonu di jazz, adattatu per a più stile di stile muderna, cusì l'instrumentu trova a so applicazione in gruppi cumuni.

I disgrazia inclusi una superficia brillanti di e chjavi, chì hè prestu coperto cù imprese di l'ariccia, perchè deve avè perduzzatu perchè annantu. Inoltre, nantu à tali superficia liscia, quandu ghjucanu, i to mani. In più di tutti i chjavi anu una rigidez lunar dèbuli, chì hè particularmente evidenze in l'esercitu di opere di cumplicità cù issi salti è passi veloci. In ogni casu, cù u prugramma tutale di a scola musica, l'instrumentu si manca perfetta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.