TecnulugiaElettronica

Cumu faciule 3D cù i vostri mani

Cù u sviluppu di e tecnulugia novi, parechji tecnulugia più avanzati di u cunsumu di massa fussinu. In ogni casu, questu hè micca solu per i sughjetti di l'ingenieria è l'elettronica, u listessu pudete esse dittu di più cose astratti, per esempiu, à u cinema. A film "Avatar" hà fattu una grande onda d'interessu in i film 3D. Parechji direttori principiavani à sparisce quelli ritratti. E l'equipagerie, sicondu a nova tendenza, hanu principiatu a produczione di 3D Tv.

Per guardà cusì films chì avete bisognu speciale. L'attivi 3D anu ponu esse acquistatu in a tenda è fatti da tù stessu. Ma prima una storia pocu.

Ci vole dì chì a tecnulugia 3D ùn hè micca un invenzione moderna. U primu filmu 3D ùn era micca "Avatar". Hè stata a film "U putere di l'amore", sparatu in Amèrica in u 1922. Tali filmi eranu assai populari à quellu tempu. In ogni modu, gradualmenti a so pruduzzione saranu nunda. U fattu hè chì sparisce una tale movie necessite un equipatu tècnicu seriu. È à u principiu di u seculu passatu sta dumanda, per suprattuttu, era abbastanza problematica. Un'altra cosa hè u principiu di u nostru sèculu. Cû avventu di a tecnulugia di computer, a creazione di film 3D s'hè addivintata più simplice. Inoltre, ora pudete piglià una stampa megliu.

3D beanu cù i so mani sò fà fà fà. E ancu qualchì televiżjoni televisione 3D sò furnuti cù settimi di parechji vetru, ùn sò micca vende senza u settore.

Pudete, sicuru, cumprà stu vetru in a tenda, è questu serà a megliu scelta, perchè sè se fate copre cù i vostri mani, a qualità d'elli, per suprattuttu, ùn serà micca cusì alta chì a di a tenda. Pò dassi chì ùn puderebbe vede cuntalli films cù l'occhi taliani casani.

Fate l'alte 3D cù e vostre propriu mancu solitu solu per vede i fotografii 3D. A più interessante chì hè quì pudete puru fà dinù foto. A storia di sta photo principia ancu prima di a storia di i film 3D. U primu stampa 3D ùn era mancu una stampa, ma solu una foto. U primu ritrattu fù fattu da Ludwig Moser, chì inventa in 1944 una camera estereoscopica.

Cusì, cumu pudete fà vidiri 3D cù i vostri mani? A lista di e ghjuvelli è di e materiale chì avete bisognu hè abbastanza petite. Prima, avemu bisognu di trasparente, un spaziu gruffu è di filatu gruffu, è megliu plasticu, sicondu, vechju di soli o solu un quadru da qualchi altri. Inoltre, preparanu un lapisu è dui presenze di punta - blu è russa. Felt-tip pen sianu nantu à u basamentu d'alcohol. Avete bisognu ancu a scissors scissors.

A tecnulugia di fabricazione hè dinò cusì. Hè necessariu di rinfurzà cù cura l' antichi lenti da a ciumi di i vetru, è cercà u circondu in u filmu cun un lapis. Avemu chjudiate dui lenti di plastica. U stadiu sussegwenti serà a culore di sti lenti cun pappagallo. Hè impurtante di seguità una regula simplice: a lenti per l'ochju persu d'ognunu averà tinta rossa, perchè l'odiu dirittu avissi bisognu d'esse chjucu. È cusì cumu accurately inserisce a lenti plastica finita in u quadru. Comu pudete vede, i vasci di 3D cun e so mani sò assai faciuli fà. Enjoy your viewing.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.