FurmazzioniStoria

Slavs - quale hè sta? A storia è u mitu di u Slavs

In a storia di Slavs assai di lochi biancu, chì parmetti numarosi "studii" muderna nantu u fundamentu di spiculazioni e custatti unproven à affacciari lu tiurìi più fantastico circa l 'urìggini e la criazzioni di u statu di i pòpuli slavi. ancu u cuncettu di "Slav" hè à spessu pi sbagghiu, è cunzidiratu comu nu sinònimu di "Russia". Inoltre, ùn ci hè un parè chì u Slav - una naziunalità. Tutti i sta cunfusioni.

Quale sò i Slavs?

Slavs creanu grandi cumunità etno-linguistichi di l 'Europa. Dintra lu, ci sò trè gruppi principali: lu Slavs Eastern (.. vale à dì, Russian, Italia e ucraini), Western (pulacchi, cechi, Sorbs è Slovakia) è l 'Slavs South (à mezu à elli sarà chjamata Bosniaks, Serbs, Macedonians, Santa Monica, Bulgarians, Montenegrins, Slovenes). Slav - una Ùn naziunalità comu una nazione - un cuncettu narrower. Individuale nazione slavi èranu furmati abbastanza tardu, mentri l 'Slavs (o piuttostu, i antichi Slavs) èranu distinati da u cullettivu Indo-European è una mità di mila anni aC. E. Si pigliò parechji seculi, è hanu amparatu l 'antica viaggiaturi. À u turnu di l 'età Slavs stati mintuatu da i sturiani Roman comu "Wends": da a fonti scritti hè cunnisciuta chì i tribù slavi infuriatu dichjarò a guerra câ Girmania.

Hè cridiani chì u locu di slavi (cchiù pricisamenti, lu postu unni si furmò cum'è una cumunità) hè u tarritoriu trà i Oder è Vistula (certi autori dì chì trà u Oder e lu cursu mediu di u Dnieper).

ethnonym

Quì si face sensu à guardà i quistioni di l 'urìggini di lu tèrmini "Slav." In i pòpuli Nanzi stati à spessu chjamatu dopu à u fiume, in u quale banche si campava. Dnieper in tempi antichi fu chiamatu sulu "Slavutich". U assai radica di "gloria" pò esse fattu ricerche precise daretu à una parolla cumuna per tutti i Indo kleu, significato fama o notoriety. Ci hè un altru versione cumune: "Slovakia", "tslovak" è infine, "Slav" - hè cum'è un "omu" o "na pirsuna ca pàrranu la nostra lingua." Rapprisintanti di l 'antichi tribbù di cuntrati chì parlava una lingua strana, populu generalmente micca cunsideratu. Self-appillazioni di ogni ghjente - per esempiu, "Mansi", o "Nenets" - in più casi, chi significa "omu" o "omu".

'Ecunumia. struttura suciale

Slav - un paisanu. Cultivà i babbi tarra di i Slavs amparatu ritornu in i ghjorni quandu tuttu u Indo-eurupei avutu una lingua cumuna. In u Territory Northern sò praticatu slash &-e-figura agricultura in u sudu - jachère traduzione. Crisciutu furmèntu, dû furmèntu, orzu, rye &, furnia è Indian hemp. culturi Verdura cunnisciuti: carbusgiu, ritagliare, rape. U Slavs vissutu in i zoni furesta è francese steppe, tantu impastughjata è a caccia è apiculture, oltri a pesca. Iddi dinù hà risuscitatu u bistiame. U Slavs hè stata fatta a qualità à u tempu l 'armi, pignulaiu, arnesi agriculu.

In i primi fasi di u sviluppu di u Slavs esisteva a cumunità tribali, chì pocu à pocu evulùtisi in un altru. Cum'è un risultatu di i campagni militari di i russi èranu fora à sapè; I s'arrizzò a sapiri u paese è u sistemu cumuna fù sustituitu da fiudali.

megliu storia slava in tempi antichi

In u nordu di l 'Slavs vissutu spadda a spadda incù u mari è tribbù girmànichi in l' ovest - cù lu Celt, in Oriente - cù lu Scythians è Sarmatians, è in u sudu - cù l 'antichi Macedonians, Thracians, Illyrians. À a fine di u BC 5th seculu. E. Arrivati a lu Ioniu Balticu e nera, è l '8 seculu arrivatu Lake Ladoga è maestrata i Balkans. Da u 10 u seculu u Slavs s'impatruniscenu di a tarra da u Volga à l 'Elba, da u Mediterraniu à u mari. Sta pruprietà migrazione hè a causa di l 'invasione di catena da a l' Asia cintrali, attacca vicini-Germanisi, oltri cambià clima in Europa: u individuu tribù custretti à circà novi terri.

A storia di u Slavs East European Plain

Eastern Slavs (antenati di ucraini mudernu, Italia è Russian) à u 9 u seculu dC. E. Piglionu u paese da i Carpathians à i chiummu menzu di l 'Oka e lu Don Upper, da Ladoga à l' Middle Dnieper. Iddi NANOPARTICULES cù i paesi Finno-ugrofinnica è Balticu lucali. Digià in i 6th u seculu, u picculu tribù messe à entre in à alliances cu iddi, ca contrassignatu l 'a nascita d' statehood. À u capu di ogni di l 'Unioni era un capimachja militare.

Nomi di à alliances di tribù sò cunnisciuti à tutti di u corsu a scola di la storia: lu drevlyans è vyatichi è northerners, è krivichi. Ma u più cunnisciutu, forsi, spaziu è Ilmen Slovenes. Li primi abitanti di longu lu chiummu menzu di l 'Dnieper è fundata Kiev, noms de vissutu in i costi di u lavu Ilmen è Novgorod custruitu. Occasione à l ' "itinerariu da li Vichinghi di li Greci" 9 seculu, hà cuntribuitu à l' ascesa è, dopu, à l 'associu di ste cità. So a l 'annu 882 ci fu nu statu di l' Slavs di a piaghja East European - Russia.

mitulugia alba

Slavs ùn pò esse chjamatu pòpulu anticu. Cuntrariu di l 'Egizziani è indiani, si nun hannu tempu à u sviluppu di sistema di mitologicu avanzata. Hè cunnisciutu chì u mitu cosmogonic di u Slavs (t. E. U mitu di l 'urìggini di lu munnu) hannu assai in cumunu cù u Finno-ugrofinnica. Iddi dinù prisenti un ovu, da chì u mondu "nati", è dui anatre nant'à l 'òrdini di lu sommu fertili dio-axial da lu funnu di lu mari à creà terra firma. Cumenciu Slavs timendu Rod è Rozhanitsy poi - personified i forzi di a natura (Perun, Svarog, Mokosh Dazhdbog).

Ci 'idea di paradisu - Iria (Vyrii), l' Tree le Monde (Dubé). L'idei religiosa di u Slavs sviluppatu longu u listessu solcu comu chiddu di l '' altri pòpuli di l 'Europa (dopu à l' antichi Slavs - hè European!): U Divinisation di finòmini naturali di a ricunniscenza di un Diu. Hè cunnisciutu chì in u 10th seculu aC. E. Prince Vladimir fù cunvince à "unificari lu" PANTHEON di fà u diu suprema Perun - u santu patronu di li surdati. Ma la riforma hà fiascatu, e lu Riuzzu avia a pagari attente à u Cristianesimu. Furzatu cristianisazioni, cumunqui, nun hannu statu capaci di fallu cumplitamenti l 'idei pagana: Elia u Prufeta vinni idintificata cu Perun, è Cristu è l' Vèrgine Maria si messe à esse mintuatu in i testi di incantu magicu.

mitulugia bassa

Ma orammai, u mitu slavi circa dii è miti micca stati arrigistrati. Ma sti populu anu creatu una mitulugia prus beni sviluppatu-, chi lu caratteri - goblins, Sirens, vampires, Zalozhnev, Bannikov, ovinnik è poludenitsy - cunnisciutu à noi di i canti, fàvuli, li pruverbi. Torna in u principiu di cuntadini 20u seculu, dittu ethnographers circa cumu a prutezzione di te da una lupa e un accordu cù l 'acqua. Qualchi resti di paganism viva in i menti accanusciutu finu à avà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.