FurmazzioniStoria

Muttu l'Knight. èbbica mediuevali

L'èbbica di cavaleri cantatu in parechji di i so cuntimpuranei, è in i rumanzi di autori di i tempi fa. Rumanzi, misticisimu e volte, mpastati stessu Palatinu, a so knightly muttu, cappotto, lunae, serviziu, bedda signura. Comu regula, eranu feroci guirreri, ma belli opari di litteratura aghju fattu a so strada solu e Casalinghi - quandu vonnu pi discrìviri issu omu, si hè chjama un cavaleri.

U dettu di l sui hè

È cuntribuisce à stu micca solu travagghi di l 'arti. Slogan di cavaleri, medievale, ca era l 'attribuilla più impurtante di u web imagine, di parlà di elli. All di li ponu esse cumminata sottu un francese slogan cumune - "Ddiu, a donna, u rè." Puru ci era una abbastanza assai di muttu astrattu è pretentious: "L'altri sarà micca", o "Nemmenu mìa nè u populu" è cetara è cetara. Ma suprattuttu, lu cavaleri di lu medievu, cum'è un fenomenu, up nubiltà di pinsamenti, sentimenti, azzioni e cose chì tutti i puteri, è capacità, e so assai la vita vi pò inversiate à u serviziu è difisa di la patria, a fede è amuri.

L'origini di u corsu puisia di unuri

Scritti bella, parchì hè basatu nantu à i ligginnariu cartulina Merlin, ch'iddu è admonishes lu cavaleri di u rè Arthur. Sò beddi e parolle fattu u Code d 'onuri di knighthood. U fundamentu di i normi P'aggiuntari dichjaratu di cumpurtamentu, più di tempu lu imagine di u guerrieru addivintò assai romantica. Ivanhoe, Roland, Sid, l 'èbbica di l' Table Round, purtatu da u rè Arthur, Tristan - à enumerate sti imagini maravigghiusa pò esse longu. Ognunu di li fù dettu di un cavaliere, chì hè di solitu éjecté nant'à l 'armi, ma l' essenza hè una - lu serviziu sceltu idiali. Cum'è ogni fenomenu, choeur apparsu, maestri, spariti cum'è superfluous è ancu più tardi censured. Ma hà ghjucatu u so rollu storicu, in particulare in la diffusioni di lu cristianesimu.

casta siparati

È s'è u miticu Cavaleri di la Table Round, o una vera ambiente di u rè Richard u aile, enveloped in un francese aura di attractiveness, ci hè pocu bona chì pò esse dettu di l 'Òrdini, Livonia è Polacco cavallieri pisi armatu. Nunustanti muttu l 'assai degnu di cavaleri hè l' ultimu - "Diu, pieve, Patria" - si sò più cuncernatu nvita, Sveda è tradimentu. Sè vo richiamari a battaglia nant'à u Ice, tandu a parolla "Cavaleri", prima di l 'ochji sò micca perfettu guirreri cu mintìrisi raffinatu, un pezzu di ferru chi andat in l' acqua. In u choeur medievale attrattiva fu lu fattu ca fu un casta siparati di pòpulu, à quali tutti eranu uguali, nunustanti lu urighjini. Dopu à tuttu, u cavaleri pussutu esse solu un omu abbastanza ricchi, ma u revenues ùn eranu tutti u listessu. In ordine di Natale nant'à e signori fiudali e russi mendicant. Ma eranu una fratellanza.

ideali eterna

Comu già sunnu famusi, lu muttu di lu Cavaleri era differente, ma cumenciu tutti li surdati pigliò u ghjuramentu di fidiltà a qualchi idiali, chì hè u scopu, cum'è una regula, era struitu. Dopu tuttu, i picciotti da a zitiddina detti a prima in u pagine, allura l 'Squires, è da una ghjovana età si crisciutu in una atmosfera di serviziu specifichi scopi nòbbili. L'ideoluggìa di choeur statu furmatu di parechji seculi, è u so tenets basi ùn perderà ragiunevule cà mai. Primurosu, l 'idiali di virtù maschile stu mondu in tutti i tempi. Eroi di Ancient Grecia è Roma, l 'miti Russian, u Samurai Japanese, i suldati Arab - tutte e d' iddi hannu dittu di un cavaliere hè "onuri e la virgogna". Capiente è chjaru. Brief eranu altre slogan, comu "ju sugnu capaci di a gestioni di". Più nutizie, è più ntî - facile à capisce, hè impussibile a discrìviri l 'pirsuna, capace à fà un compitu. Noble è Capiente muttu guerrieru medievale, "Sans smorfii tradutu" hè tantu bona chi lu mpiraturi Paul I, attribuitu u so vie Arakche'ev Finarmenti lu titulu di conti. Stu capiri chi lu ideali di choeur sempre fin'à data.

features, sputicu

Knighthood - stu particulare stratu di a sucetà medievale. Ha avutu u so propriu spicificu, irrinunzievuli da l imagine - putissi, Rugby, ianuam è mottos cavaleri, lamentu di guerra, riti, codice in particulare iniziaticu d 'onuri, chi include e normi di cumpurtamentu in a sucetà. Aspettu i ripresentanti di sta casta, troppu, hà u so propriu, u so particularità, chì pò definisce dapoi u cavaliere. Hè pussibili à creda una Palatinu senza un cavallu, armatura, a spada è Cape? Senza u cavallu pò esse quandu si leva in unu di ghjinochju, cu la testa parturì in fronte, Beautiful signura. Ma comu na règula, si in una manu è a so appeddu in l 'altru - u cumandu. Ci hè una imagine bè impiantata-, è solu u so caratteristiche di stu mondu.

Cosa hè u dittu?

As digià citatu, lu muttu di lu cavaleri di lu medievu era sempre brevi e succinct. Calchì volta, si l 'ambra era lu muttu uriginale pussutu cumposti di una sola lettera. I Muvrini di I Fratelli eranu cuscenti di u fattu ca lu rapprisenta, è u misteru è mistica hà sempre statu stu mondu in issi romanticists surdati senza scantu e senza vituperiu. U scopu hè spressu in lu muttu di Credo l'iocu finiu, i so principii a vita.
Per esempiu, "Bliss fidiltà", "zampa Pircussioni di leone, a triunfari", è cetara è cetara. It S'avissi a nutari ca li assai mottos vinìanu dividuti nta tri gruppi - riccio, infatti riccio-virbali e virbali, u più cumuna. Slogan foru parsunali è generica, trasmessi da generazione à generazione, è difende u caratteru murali è educative di trasmetta. Ci sò mottos statu - in tsarist Russia fu la frasa "à Diu cù noi" a l 'Unioni Suviètica, - "' upirara di tutti i paesi, à unificà!" Tanti paesi avà hannu a so muttu statu.

attribuilla nicissarii

At lu cavaleri di l 'èbbica mediuevali fu lu muttu incisa in u lu stemma, per esempiu, in Inghilterra - cima in Scotland - in la frazzioni di l' armi, chì, à volta, hè dinù un attribuilla impurtante di un cavaliere. stemma Lu primu di cavaleri, medievale, braccia affaccatu in u X seculu, e XII, eranu digià nant'à parechji knightly Shields. Ch'elli facenu è Obed identificazione à a battaglia, è tandu i segni di nascita nòbbili, Service a Patria, è curaggiu persunale. scienza motivi studia l 'intricacies di mantelli aducazzioni dê vrazza, tutti i segni allegorical stu mondu, la storia e la nascita di quelli, o altri spicificu di choeur a famiglia. In lu stemma ci hè nunda di superfluous, ùn elementu ukrashatelskogo.

U significatu di ogni parte

Ricci tuttu: a forma, fondo, situazioni di figure, ogni spirituel - porta un sensu. L'imagine pò dì à un omu chì sà tuttu circa l 'armata: a chiddu tempu chì appartene à chì paese, o ancu in cità, si era natu è u famosu. Knightly braccia di u Medievu - hè un tipu d brivetti passaportu. All stemma campu di armi hè divisu in duie parti - i unu alta (capitulu) è lu funnu (pede). araldica Modern isciutu parechji classi ianuam - benching e la famigghia, ianuam di matrimoniu o di succissioni, protectional è royals. stemma Lu primu di cavaliere di armi cu lu muttu di chì ci sò dati storica chì appartene à u conte Anzhuysuomu, Geoffrey Plantagenet di un tipu. Apparteni a 1127.

Beautiful èbbica courtly love

A nascita di choeur, oltri a so calata, a causa di nicissità storica. Medievu - hè fiudalesimu. prupritari bisognu di a prutezzione di e so prupietà. Cavaleri nesciunu comu guirreri guardi pruprietà stissu. Iddi èranu nati in lu franchi statu, però arradicata in la cavalleria Roman. Orchestre et choeur spariscia cù l 'avventu di l' esercitu rigulari cù i so custumi disciplina è coherence. Però, l 'cavaleri di l' èbbica mediuevali in u listessu periodu era u solu a forza veru capaci à prutege u statu è cunquistà novi terri, exemplified da i Cruciati, anda in ordine per pruteghje la Santa Severa da i Turchi turchi. In più, i cavaleri nova è accettanu a cumunità. Iddi avianu a so cultura, a so minstrels, u so antra parti - tuttu ciò chì hè vulia dì da u beddu parolla "cavaleri".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.