News è societàCultura

Stemma Family braccia - la dinamica di i tradizioni Plumage

amichi sistema di ricunniscenza è mè cu l 'aiutu di imagini mette in li tempi antichi. In l 'èbbica di l' Cruciati à l 'armatura, acciaio, bandere è Shields suldati applicata individuale segni di cavaleri diffirenzi. U so compitu era a distinguiri lu da u nemicu in battaglia ll'è-in-vrazza. Cu l 'avventu di la paci Merit Military Cavaleri ùn perde pertinanza, tantu à l' entrata di a casa, o à u casteddu, a lotta à impiccà fora, è avà u stemma a famiglia di armi di u guerrieru, o di lu funnaturi di lu tempu. Iddu dinò doti lu Tattoos serate è tutte e cose riguardanti la sfera di nfruenza di u pruprietariu, è fattu iddu engrave una stampa persunale.

Cusì, si basa supra l 'mprisi di a famiglia vrazza a famiglia stemma furmaru un cavaleri e signore. U timbre, incù u so ritrattu tutti i patti cirtificati è cunfirmatu a sputichezza di i ducumenti, è a pruprietà di li terri appartèniri pussidimentu. Li primi signali di choeur fù applicata à a cartilluna, tantu a rumpiri sta tradizione ùn cumincià da facènnunni un intigrata di araldica.

Puru l 'Slavs era luntanu da i Cruciati, ma a so vita sò attentamenti ntrizzati cù u mondu sarà, spressu in sìmmuli spiciali. Per quessa, tutti li principi hè guardianu ancestrali, insemi fora di priculu, è ch'ellu d'tutti i tarreni, da a real estate è cumpiendu cù arnesi agricultura e stirà. E comu tutti l 'cèlibbri famigghia slavi vennu da u tipu di Rurik, la maggiuranza di li dvuzubets - sta guàrdia è a famiglia stemma. Oltri a chistu, ognunu di li quali arvulu di stu tipu principato altera lu so imagine, facènnunni nanticchia differente da altri,

Unicu bidentate giacca a famiglia di armi à i sigilli princely lèttere è missaghji di mia, a so muneti cuniò. Alexander Ermitage aghjuntu u so imagine ciclista à cù una asperge, ca rapprisenta una versione di i suvrani è u lucca - lu santu casanova, chì morse in u cumbattimentu per a fede - Georgiya Pobedonostsa.

Tuttavia, nè uso nè unità dui-Misericordia famiglia stemma di lu Romanovs a stessa ùn hè inclusu. È lu mutivu pi chistu ca, comu l 'diri Francese, hè una donna - u moglia di u violenter Russian. Prince Ivan III intrutu in un unità di famiglia pulìticu, presa com'è a so moglia un parenti di lu mpiraturi bizzantinu Sofyu Paleolog. È lu so 'giacchetta a famiglia di armi studiata cù acula dui-guidatu. Doppu la caduta di Byzantium Ivan III vinni dritta ereditaria di i simboli, bizantinu. Moscow principato, in accordu cù l 'Imperu Rumanu è u regnu di la Pulonia, statu accunsentitu da dritta ereditaria. statu Russian cuminciau a chiamari stissu lu Third Rome. Cusì, u acula dui-diretto "livau" nantu i Beni statu di Mosca.

Hè un umaghju à Prince Ivan III, si hè tinutu giacca a famiglia di armi cu l 'imagine di un cavaliere, comu era l' usu di sìmmuli statu di l 'Imperu acula doppia-guidatu, cridendu chì sottu à issu segnu hannu a chjesa tutte e lu principato, Russian indipendente.

Dopu à circa dui centu anni, quandu u tronu cullate u prima rapprisintanti di la dinastia Romanov, in l 'acula, doppia-guidatu hà un altru, un terzu curona. Si ùn l 'insiparabbilitàti di i parti Asian è European di la Russia è la corona ricunnosce u Trinity di a so principati di Siberia, Kazan è Astrakhan.

Oghje araldica Italiana primura in a sfera di l 'attività los, tantu ci ianuam striscia. Hè diventata qartiè in litteratura, usatu in a vita bassu è pruduzzioni culturali di a sucità. Parechje di creà i so panni di armi di case, squadre di e Chjese lucali. Comu si pò vede, araldica - una sperienza assai passiunanti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.