FurmazzioniStoria

Romanov dinastia. Coat of arms di u Romanovs (B. V. Kene)

U rè di i Romanovs - i vechji Moscow famiglia boyar. Andrei Ivanovich mare - a prima hè chjamata à i antenatu di lu futuru di la dinastia di Riali. Campava à u seculu XIV è servi lu granduca Vladimir è Moscow Simeone i Muvrini, u figliolu Ivana Kality. Andrei Mare, assemi a Alexei Bosovolkovym, com'è intermediary in la cunchiusioni di un matrimoniu trà i principi di Mosca è Mariey Aleksandrovnoy, figlia di lu Riuzzu di Tver. L'imbasciata era successu.

About mares Andrew in u annali di cchiù arricurdatu, ma hè cunnisciuta chi u so discendenti cuntinuatu à difende i principi di Mosca. I so figlioli addivintò l 'antenati di a famosa, ma da Fyodor Cats e pigghiò tsars Romanov. U nomu stessu fù lascita da praprapravnuka Andrei Mares - Romana Yurevicha Zaharina, courtiers abbastanti cèlibbri e guàrdie. A so figliola, Anastasia Romanovna, la prima è più miò moglia di Ivan IV lu terribbili.

Canusciutu dichjarà Anastasia a so dispusizioni tipu e gintili sempre ne falò u so maritu. Chì a so morte fù sciugghiu Ferrucci cuntenti e aggravated distrust l're di l 'boyars. Niputi Jurevny Anastasia hè Fedor Nikitich Romanov, parsunalità hè impurtante in a storia Russian. Era ellu chì pigliò una parti attiva in pulitica in u tempu di malheurs, era pigghiata tonsured un munacheddu Borisom Godunovym.

Quandu u principiu di u regnu di i Romanovs? Comu era? Quantu durà? Tutti sti dumanni vo vi truvà risposte à l 'articulu.

L'elezzione di Mikhail Romanov à lu tronu

Epoca in a storia, quandu u regnu di u Romanovs, hè una bella lingua è di sangu. In Russia, a la fini di XVI addivintau desolating, debilitating Smoot. U figliolu Ivana Groznogo, Fyodor murìu senza figghi, u so fratellu Dmitri statu tombu in Uglich, un altru Ivan Ivanovich, ch'ellu era mortu durante a vita di u so babbu. Tagghiata e dunca la dinastia Rurik, ci hè una crisa pulìticu. Next hè u friquenti cambià di guvernu, lu travagghiu Godunov è Shuisky micca pussutu chjappà u tronu. Hè da nutà chì u populu miei lu novu rè, micca solu per via di u so pulitiche hà fiascatu, ma perchè Godunov è Shuisky stati eletti dirigenti ùn a lascita di u tronu.

Cum'è l 'effetti di scantu u Zemsky Sobor in 1613, chì una volta di novu ghjunse à u trinchettu a quistione di a munarchia. Avemu avutu à sceglie un omu chì ùn hà tarnished so nomu durante u malheurs. Hè meriteghja a pagari u tributu à l 'Cusacchi, chì hà avutu un rolu dicisivu a l' elezzioni di Mikhail Romanov. Non solu chì, avìanu supranenza numericu, li Cusacchi ristau incorruptible. Prince Troubetzkoy, vulennu pi pigghiarisi lu tronu, ùn skimp, girò lu so pari à truvà un sustegnu à mezu à i Cusacchi. Iddi, a turnu, ùn ricusà i doni, ma ùn Perfume cu lu Riuzzu.

Dinù un rollu dicisivu a l 'selezzione di Mikhail Fedorovich ghjucatu ùn pretender à u tronu di a Mosca, comu si putissi purtari a na Tinimuci, è a disturbari lu Zemsky Sobor. Boyars Romanov accettatu a demissione dopu, parchì si crideva ca iddu è ghjovani (a lu tempu lu picciottu era 16 anni) è sarà u "rè di la sacchetta", un pupu in a so manu. Quandu era decisu à dumandà u bordu à piglià Mikhail Fedorovich, ricurdatu circa u so raportu cù a dinastia Rurik, cum'è u so babbu , Patriarca Filaret hè un cucinu di Tsar Fedor Ivanovich.

A legenda di l'urìggini di la dinastia

Cosa hè u simbulu di a famiglia di Romanov? Prima avemu parrari lu, chì l'apprendre la liggenna di l 'urìggini di la dinastia.

À u principiu di a versione di l'arrivu di li Vichinghi a Russia XVI u seculu, partiu in lu "Che di Libreria Years", ùn hè micca più trattati è hè in senza manera cunfurtà la pristiggiu ntirnazziunali di la Russia. À u listessu tempu, ci hè a tiuria di "Moscow - i Third Rome", per dà forza à pusizioni di u paese cum'è un centru di Orthodoxy. Avemu vulsutu à cullà cu la liggenna di l 'caccia di la dinastia di puliticanti. Canusciutu di lu mpiraturi rumanu Augustu. Sicondu a legenda, u so parente, PRUS, fu mannatu di l 'Europa di l' elaburazioni di tarra e di u stabilimentu di u statu. Accussì addivintau lu rè di Prussia, e si vota era abitata da Slavs.

Discendenti PRUS accuminciò a allargamentu di u so tarritoriu à u livante, sò dunque state venenu è terreni Russian. Cusì ùn ci hè la dinastia Rurik. Ma sta legenda hè assuciata incù u Romanovs? Assai sèmplice. In 1722 Petru I dinù decide di appruvazioni di u liggittimazzioni di a so putenza da "uranium" di caccia. Mpiraturi urdinatu à sviluppà sta versione di u rè di braccia Stepan Andreyevich Kolycheva. Avà si pensa chì in i tempi di l 'Imperu Rumanu (373 o 305 anni), u rè di Prussia Prouty passatu in u pusessu di u regnu di a so fratellu Veydevutu, è si n'andò in i cità pagana Romanov, unni iddu fu unuratu cum'è u suvranu sacrificadore. U stabilimentu hè situatu supra li rivi di Dubissy è Nevyazhi induve annant'à u so liccia taglia crisciu. Prima di a so morte, u regnu di Veydevut divisa in parechje parti.

Unu di i so figlioli, Nedron, si messe à maestre in terreni zhmudskih (lu tirritoriu di Lituania mudernu). Seculi dopu, in u XIII seculu, un discendente Nedrona, Gland Cambio, ghjunse a Russia, induve si facenu cum'è u prima Prince di Mosca, Daniilu Aleksandrovichu. Ci addivintau un Cristianu, è u so nomu era una cosa tua - mares. Certu, sti versioni ùn sò rialità, provi di i sturiani à assicurà a so sputichezza era in vanu. Ma, chì parechji di i dirigenti di a dinastia di Romanov eranu malati è i maiò, capisciu u più impurtante di u quali hà da esse trattatu sottu.

Mihaila Fedorovicha Romanova regnu

Mikhail Fedorovich rignò 1613 à 1645. Si svorgi un compitu assai difficili - to stabilize a situazioni in u paese, devastated dopu à l 'malheurs. Firmavanu basendusi nant'à più di i magistrati. "Vorenok Ivashka", figliolu di False Vincenzo II, chì pudia dispone di l'accessione di una nova munarca priatu, fu justizziatu. victuals fissu pritinnenti a lu tronu Russian. Prima di tuttu, u successu hè l 'epopea di Michael. In lu 1617 ficiru Stolbovsky a pace cù Sweden, fù ritornu à Novgorod a cui Russia. In 1618 fù firmatu un accordu Deulino cu la Pulonia, ca ti porta a la situazioni, dentro a causa di la mancanza di lu periculu da u fora. Tuttavia, in lu War Smolensk (1632-1634) Russia fù scunfittu.

Alexis

Duranti lu regnu di Alexei Mikhailovich, ci sò stati parechji evenimenti impurtanti, ma u rè hè à l 'ombra di u so figliolu, Petru I lu Granni. Puru l 'Alexis statu cugnumatu u quietest, l' etati di lu so regnu ca chiamaru "buntashnym". A stu pirìudu tempu (1645-1676) lampò parechje impurtante malustari pupulari: Salt A. (1648), Ramu A. (1662) e dâ guerra di viddani guidatu da Stepan Razin (1670-1671). Duvuta a l 'eventi di lu primu codice di liggi statu aduttatu - Conciliar The Code (1649), secunnu a quali ligarmenti iscrizzione sirvitù. Cèlibbri pi la riforma di Patriarca Nikon, chì vulia a cunciliari riti religiosi è libri di u originals Grecu. Sibbeni li misuri riforma era chì (set Intersection troeperstiem, scrivennu u nome di Ghjesù, è cetara è cetara. D.) Sò dinù causatu assai di malustari à mezu à a ghjente.

Petru I A.

Ognunu sapi li primi dû mpiraturi Russian, un gran rifurmaturi e cumannanti talented - Peter I Alekseevich. I primi passi indipendente addivintò campagni Re Azov, à traversu un'interfaccia chì Russia fatti un accessu à u mari d 'Azov e lu Great ambasciata, in u quali Petru stessu pigliò una parti attiva. Russia hà aduttatu tanti usi European, è furmatu l 'Alliance Northern di na guerra cu Sweden. Duranti lu Great War Northern (1700-1721) Russia fatti un accessu à u mari Balticu, è hà ricevutu u so statutu di l 'imperu. Parechji trasfurmazzioni Peter cuntribuitu à l 'chi lu sviluppu di lu capitalismu in u paese, educazione, a cultura, science, and so on. D.

Catalina II Alexeyevna

Petru I ricevutu un ordine di succissioni, sicondu a quali lu munarca appoints un succissuri, ma lu mpiraturi nun hannu tempu à dispose di a stu riguardu, ca purtava a cassa Kamarina palazzu in cui candidati di u tronu, arrimbendu si nant'à u Guard, pigliatu lu putiri. Maiò parti di li era impussibile à bordu, ma chistu nun è veru di kultura II, moglia di u populu Russian odiatu Petru III, niputi di Peter I. è pulitiche esterni è interna di Catherine pò esse qualificatu di successu. Idda secularize terri, église, (1764), fu luvatu lu hetman in Ucraina (1764), facianu a riforma di u Sinatu (1763), pruvincia, (1775), a cità (1785). Principarmenti lu risultatu di epopea hè à avè un accessu à u mare Neru è u accessione di a penisula Crimean.

Alexander I Pavlovich

Alexander I - una figura piuttostu cuntruversu in a storia Russian. U principiu di u so regnu fu spiranza - Cumitatu Private, chì incluse mpiraturi apprussimata scunnisciuti un decretu nant'à n'amministia pulitica (1801), a mutazione di u cartilluna di u Ministeriu (1802), u cultivators gratis (1803). In lu 1812, Russia utteni na granni vittoria in lu la guerra, lu putiri autorità internaziunale cunfurtà. Ma in la siconda mità di u regnu di Lissandru lu strana cunzirvaturi libbirali hà cambiatu, è chì hè unu di i causi di l'insurrezzione di u Decembrists in lu 1825.

Alexander II Nikolaevich

Libbiraturi Alexander II, chiamatu per Major riformi rializatu in lu 1861, - l 'abbulizzioni dâ sirvitù. Chì hè quandu fù creatu Alexander II di lu stemma di famiglia Romanov braccia, chì hà da esse trattatu sottu. By u tempu di u so regnu, sò più tanti cambiamenti: la corti (1864), un quartieru (1864), a cità (1870), i militari (1861-1874), è altre riformi. Nustanti chissu, lu gran transformer, fù tombu in 1881 narodovolnikom A. I. Zhelyabovym.

Last Romanov

In u regnu di Nicola II ha avutu un tempu duru. assai di sangue, fù hangar duranti la tragedia in Khodynka Field (1894), in u Russian-Japanese guerra (1904-1905), in a Rivuluzione (1905-1907), I Guerra Munniali (1914-1918), è in u Revolution February (1917). Tuttavia, in lu regnu di Nicholas ci hè una grande dimensione in a pupulazioni, li tassi sò à mezu à u più bassu in Auropa, in i mani di u paisanu era circa 80% di a tarra héraut. Sfurtunatamente, u prezzu di una manu, ferma lu fallimentu Basti in epopea è una forte influenza a più vechja Grigory progetti purtatu à l 'armata di l'imperatore in marzu di u 1917 è tombu cù a mo famiglia, suivant estate. Era l 'ultimu dinastia Romanov hà cessatu a raghjone.

U fundatore di u Society archiulogicu Russian

Berngard Vasilevich Kene - grande heraldist l 'Imperu Russian, u fundatore di a Society archiulogicu Russian. Nantu a so azzione, fù tinia gerbotvorchestva ordini in Russia. In 1857, Baron Koehne stabbilutu regule ianuam der. Bernhard era lu secunnu criaturi di u Big emblema di l 'Imperu Rumanu Russian è lu stemma di famiglia di la dinastia Romanov.

Coat of arms di u Romanovs: a storia

Siccomu ca veni a lu putiri in 1613 tutti i magistrati di a dinastia di Romanov usatu u simbulu naziunale, chì c'èni un acula di dui-guidatu. Ma lu 60-d di u XIX seculu, Alexander II vosi criari un simbulu persunale. Comu fu lu stemma di famiglia di armi di la dinastia Romanov? Per u so basa hè u simbulu di u boyars Romanov. Ma ci hè dinù un simbulu di Holstein-Gottorp-Romanov, comu lu ramu masciu direttu di la dinastia tagghiata in 1730 cu la morti di niputi di Petru I, Petru II, e donne, - in u 1761 cù i morti di a so figliola chì Lisabetta. A prima rapprisintanti di la dinastia di Holstein-Gottorp-Romanov era Petru III. A so mamma, Anna, hè a figliola di Petra Velikogo, è u so babbu, Karl Friedrich, fu lu Duca di Holstein-Gottorp. Peter, apparentemente, nun hannu tempu a risolviri u nomu ligali di la dinastia, è a so moglia, Catherine II, hà micca siducia assai attinzioni pèrdita sciddicusa, perchè cumenciu a so pusizioni nant'à lu tronu hè bedda Siacca.

Sìmmuli emblema-Holstein Gottorp-Romanov

Cosa faci lu stemma di lu Romanovs? I valori è chiaru: hè l 'forza è putere.

I pantaloni statu spartutu in dui parti. stemma dritta di armi di u Romanovs. It c'èni un coddu russu, presa in u so ugna una spada è u scudu. U più impurtante Scheda - u pocu acula di neru à pusà nantu à bordu. L'intrata di u stemma studiata cù testi marini '. Hè cridiani chì u simbulu di u Romanovs statu pigliatu da li da u simbulu di Livonia, cum'è l 'Griffin - una figura abbastanza cumuna in araldica European. Coat of arms di Schleswig-Holstein si trova supra lu latu è hè divisu in cinqui banni, luntanu da un picculu pantaloni in u centru. Nantu à a riva, pudete vede u stemma di sciroccu, Holstein stemma, cappotto, stormarnsky braccia, cappotto, ditmarsensky. I pantaloni internu hè dinù spartutu in dui parti: Oldenburg è ianuam delmengorstsky.

Casa di u Romanov Boyars

House in Charge - u solu bastimentu chì hè firmatu da u gran terri di lu Romanovs. Migrà, hè statu custruitu in lu tardu seculu XVI. In u XIX seculu, Alexander II dichjaratu chì u House addivintau nu museu hè senza à visita. House hè dinù incù per u fattu chì u so muri è un imagine Griffin di u caratteru principale di u famigliali Romanov.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.