FurmazzioniStoria

Mihail Porfirevich Georgadze - Sicritariu di u Presidium di u Supreme Soviet di l 'Unioni Suvietica. A brevi scursioni in u biografia.

Mihail Porfirevich Georgadze - cunnisciutu figura partitu suvièticu. Born 28 February (New Style di marzu 12), 1912 in Georgia Central, in la cumuna di Chiatura. Mentri sta parte di u Caucasus facìa parti di l 'Imperu Rumanu Russian. A storia chì fù principalmente cum'è unu di i capi di lu Partitu Cumunista. Più di 26 anni, Michael Giorgadze - Sicritariu di u Presidium di u Supreme Soviet di l 'Unioni Suvietica (da 1957 à 1982).

A persona nati nanzu i rivuluzioni, ca campau la Guerra Civili e secunna guerra munniali, 'mpurtanti Milestones storica di u paese, u cambià di dirigenti da a Stalin di Brezhnev - pusizzioni guvernu altu è rispunsevuli tenu Lifelong ricevutu volti guvernu, curputu servi cungressi sustitutu partitu.

Finu à u 1982 ...

Originally da Imereti

ville Chiatura trova in i peda Imeretia parti cintrali era tandu pruvincia Tbilisi.

Quì sò i mio, ca pruduci spar. minatura Chiatura era quasi u solu prulitariatu lingua. A cità addivintau nu postu di u Partitu bulscèvichi.

Prubbabbirmenti, u locu di u capu communista future, svurgìu nu rolu impurtante in u sviluppu di a so carriera, festa. Mikheil Giorgadze scelta di mistieru, sicritariu di u Presidium di u Supreme Soviet di l 'Unioni Suvietica in the future, ditarminatu da una ghjovana età, intrutu in u dipartimentu di mechanization di u liceu agriculu. Si travaglia cum'è un cunduttore PASQUALI, è tandu righjitore œil trattore.

piriudu Tbilisi

U Partitu Cumunista di l 'cuvernu suvièticu pagatu assai attenti à i republics Italia miridiunali. Georgia hè spicializata soprattuttu in curturi pesciu. indicatori High curà cincu-annata pianu 1946-1950 anni, era la via di l 'avvena di agricultura.

In lu 1952, i posti di diputatu. Ministru di Agricultura è Department Corsu di a lingua Sucialista agriculu mintuveghjani M. P. Georgadze. A so rolu in sta dicisioni fu lu fattu ca iddu era un nativu di Georgia, è dunque, avia fattu cunnosce u so statutu di "dintra". Carrèra si n'andò prestu up. Dui anni dopu Giorgadze guidatu u Ministeru di l 'GSPC. In lu 1954, Georgia addivintau lu secunnu sicritariu dû Partitu Cumunista, dopu à Mzhavanadze lu secunnu statu in u visu di u paese.

In la primavera, di lu 1956 in Petru Guelfucci, Tbilisi è Sukhumi ci era lotta a difesa di u nomu "luci" Iosifa Stalina. Eranu par via pi dinunziari NS Khrushchev at a sessione chjusu didicatu à unu i "cultu di sumiglia".

Parechji centu mila persone sò state crià aggressively dumandava di parlà à u pòpulu, u capu di u guvernu. Ll'è Mzhanavadze ghjuntu in la zona, avìa na longa cunvirsazioni, prumessi à aiutà à u pòpulu è ùn dà occasione di Stalin. At a richiesta di i membri di u guvernu hè statu fattu nantu à Lenin Square è vacationing in Georgia Marshal Zhu De, China, un membru di u Cungressu Party XXesimu. From aprile à u munumentu di Stalin , ch'ellu ricusò. By u munumentu si n'andò 2nd lingua Sicritariu Partitu Cumunista Mikhail Giorgadze incù dui membri Chinese di a delegazione, unu di i quali dissi lu. Palchi da Giorgadze micca stata intesa.

tempu Moscow

Menu chè un annu cum'è u capu di a richiamò a Mosca. Dapoi ferraghju di u 1956 Mikheil Giorgadze - Sicritariu di u Presidium di u Supreme Soviet di l 'Unioni Suvietica. In u capitale, in u 1941, si lauriau da MIMESKH, un ingenieru furmazioni di mechanization è Saliani di agricultura. Dopu à u travagliu 10 anni, in Commissariat u People l', è dopu in u ministeru, unni fici 'na carriera di ncigneri strasurdinariu à u capu di dipartimentu. In u 1942 si juncìu lu Partitu Cumunista.

Mikheil Giorgadze - Sicritariu di u Presidium di u Supreme Soviet di l 'Unioni Suvietica, quale biografia hè SANGUIFICASSE cù micca tanti beni. Ma si ha lassatu u so Marque storica nant'à u carta.

Di 26 anni, u telegraphic è i appuntamentu, da u capu di u Cunsigliu di i Ministri Cabinet, ll'è. Kosygin, à u ministru di a Cultura, cumpagnu. Furtsevoy in tutti i rigulamenti di guvernu è dicreti sottu decisioni LI zifra l'Brezhnev: MP Giorgadze - Sicritariu di u Presidium di u Supreme Soviet di l 'Unioni Suvietica.

Suldatu di ncuminciu

Cù a morti di Brezhnev tentatu un pezzu èbbica. Cù u turnava a lu putiri di Andropov in la casa di campagna, a lotta contru à a curruzzione è piculatu di fondi publichi. u web lignu di u Ministeru hè statu arristatu, la testa dipartimentale.

A lista di i capi-alta machista implicated in mangiunarii, replenished cù novi nomi. Ci era un "mpurtanza Giorgadze." Sicritariu di u Presidium di u Supreme Soviet di l 'Unioni Suvietica, avia passatu in u Kremlin dipoi Stalin, si girò fora à esse un gran' amanti di lussu e arti. In i cronachi storica Igor Bunich mostra una lista di e risorse trovu in l 'sicreti di u giardinu Giorgadze: mucchia sana di essayer, diamanti e diamanti, 100 aste d'oru (20 chilò ognunu), 2 millioni di $ è 40 milioni d rubles, dipinti valori da artisti famosu macari pittura, par Leonardo da Vinci.

Investigators trovu lu cchiù granni meraviglia in u Water casa fattu d 'oru lu mudellu cchiù àutu.

A la morti di

In u 1982, 23 di nuvembre, ci hè Giorgadze succidu. Sicritariu di u Presidium di u Supreme Soviet di l 'Unioni Suvietica passatu luntanu davanti à u cumpiimentu di u essais. Ch'ellu era 70 anni.

Prestu, a so faccia, Tatyana Ivanovna Georgadze, in fretta manca di Tbilisi.

MP intarratu Giorgadze in Moscow à l 'Novodevichy. Nantu à u muru di a casa, in u carrughju. Spiridonovka 18, induv'ellu stava un shtatista, un portée memoriale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.