FurmazzioniStoria

Coat of arms di u Territory Trans-Baikal è altre caratteristiche di u tarritoriu

Oghje in Russia, ci sò più di 90 suggetti. Unu di i rigioni amministrativi hè u Territory Trans-Baikal.

sìmmuli State Territory

Ogni tirritoriu amministrativu, secondu à a Custituzioni, ci vole avè u so sìmmuli illustrazioni: la bannera e lu stemma e inno. A mancanza di dati caratteru stu mondu pò dà ascesa à a quistione di u expediency di l 'asistenza di una unità territuriale.

Coat of arms di u rughjonu Trans-Baikal - unu di i simboli, Plumage di u rughjonu. Accunsentitu à u riunioni di l 'Assimbrea legislativu di u rughjonu di marzu 1, 2009 (l' anniversariu di a criazioni di un unità amministrativi). Flag di u ligislazzioni Territory Trans-Baikal statu accunsentitu da u Act di 17 di frivaru, 2009.

Cosa hè u stemma

Chì a l'à pruvà à piglià simbulu Trans-Baikal Territory. Avemu piglià un fogghiu di Tissu o carta, taglia di 8: 9. Per altra, pienu un rectángulo cun lati di 80 è 90 centimeters. colori Basic di Tissu deve esse gialla. Vergogna fondo, simbulizeghja u d 'oru, chì hè di ricchezza. Coat of arms di u Territory Trans-Baikal hè largamente cunseguenza da u stemma di la riggiuni Chita, dunque, hè divintatu un elementu centrale di un acula di aceddi. Stu acellu da i tempi antichi hè cunsidaratu u simbulu principale di u paese Cuvernu. In a mitulugia e antichi tradizioni di i terreni Russian sittintriunali acula hè un simbulu di curaggiu. Incù u putere di stu acellu cunfrontu piunieri fortitude chì maestrata sti terreni in u passatu luntanu, quandu u livellu di a tecnulugia hè quellu primitivu.

L 'ugna di l' aquila ci tutte piglià un arcu e dardu. U fattu chì a regione hè avà u cunfini di la Russia è Mongolia. Coat of arms di u Territory Trans-Baikal rifletti lu sviluppu storicu di la righjoni. Principianu cù l 'antichi incursioni di Mongoli-Tatar purtatu li terri Russian assai di priculu, tantu populu avia a tengu in difesa di a so territori. populu Ancient usatu comu un'arma hè un arcu è freccia.

Flag di u Territory Trans-Baikal

Ora si nni jemu a girari la bannera di u territoriu. Piglià un fogghiu di Tissu, o di carta. Hè necessaria a numarosi à un prezzu di 2: 3. Per esempiu, pudete piglià u Web cù lati di 20 è 30 centimeters. Dinù, u anticarburizing bisognu di u travagliu. Di pittura, la bannera, région Trans-Baikal stamu assistennu a aduprà i culori di i culori gialli, virdi e russu. Stu voline fù sceltu da deputati à i mura di la bannera ùn hè micca accidintali, parchì ogni culore hà u so propriu sensu simbolichi. Per esempiu, rosso, simbulizeghja a terra. In u prufundità di u riva hè assai di minirali. Yellow - a francese steppe, è verde - u Taiga.

U siparazzioni di li culura di la bannera deve esse Utricularia. On a manca noi Pigliaraghju gialli, anticarburizing verde, La Spezia, è la parti fondu hè rossu. Avemu aghjunghje chì u culori di la bannera è la grannizza di a lege u prugettu di u 2009.

Zabaikalie: cità e paisi

A rigioni hè 10 cumunità. U cchiù unu in u spaziu - Chita. U statutu di lingua ufficiali di la cità ricevutu in 1687. A pupulazione oghje un pocu più di 343.000 pirsuni. Seconda più grande cità in u rughjonu - Krasnokamensk. Hè stata fundata in u 1967. As di 1 di jinnaru, 2016 ci vissutu 53242 pirsuni. Pudete pinghje u sviluppu di a dinamica di u paesi, perchè ci hè una cità assai sù nantu a data fundanti in la pruvincia, ma l '5-6 mila parsoni in elli (per esempiu Sretensky). 29050 persone in principiu di 2016 statu in Borzya. Da 10 à 17 mila parsoni in paesi - un mudellu tipica di u rughjonu, chi veni chiamatu Trans-Baikal Territory.

Cities incù a pupulazioni:

  • Baley;
  • Mogocha;
  • Nerchinsk;
  • Petrovsk- Zabaikal'skii;
  • Hillock;
  • Shilka.

Parente arice etudiée mostra un livellu abbastanza bassu di u sviluppu industriale è i remoteness di lu tirritoriu di la parti europea dâ Russia.

Fiumi e Laghi

Argun - u fiume principale in u rughjonu Trans-Baikal. It perduto Russia è China. A lunghezza tutale di u fiume - 1620 km. Shilka River (lunghezza 560 km) piglia dinù postu in u rughjonu Trans-Baikal. Stu ciumi si scalava nna AMUR, chì cumencia in Mongolia. A durata di stu acqua (totale) - 1032 km a nord (3/4 di elli in Russia). Ingoda River (lunghezza 708 km) casca solu nantu à u territoriu di u rughjonu è hè unu di i cumpunenti mpurtanti di lu bacinu amur. fiume Hillock scorri micca solu in u rughjonu Trans-Baikal, ma dinù in Buryatia. A durata di u acqua - 840 chilòmitri.

In u rughjonu ci sò dinù 3 laghi: Kuando-Charskaya, Torey, è Ivano-Arahleyskoe.

A cumpusizioni sffarenza di la pupulazzioni

A parti maiò di a pupulazioni di a pruvincia di (guasi 90%) - u Russians. In secondu locu Buryats (6.8%). U terzu più grande nazione, Trans-Baikal - i ucraini, u numeru di u quali hè 0.6% di a pupulazione. Dinù in stu paese abitata da Tatar, armena, Kannada, chirghisa, Belarusian e gruppi etniche Uzbek.

Ci sò vidennu avà un territoriu ràpida, chì coexist vi tranquillamenti nant'à un piuttostu picculu aria tanti paisi.

Trans-Baikal Territory - un assai beddu e intarissanti riggiuni di l 'Russie.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.