U sviluppu spiritualeCristianita

Patriarca Filaret: biografia scritta, attività

A storia cunnosce parechje cult figures chì sò cunseitse, chjamati in u listessu campu di l'attività, è, cunvinsi, cambiammu di modu radicali di u cursu di a storia.

Patriarchu Filaret, chì i anni di a vita cunccidinò cù u piriu di i trinzii sociale maiò, hè unu di i figuri più controvertiti in a storia russa, chì i so azzioni è a significazione storica per a tutta di Russia sò difficiuli di valutà imparziali. Nanzu, questu omu hà cambiatu significativamente o cursu di l'avvenimenti pulitici è suciali, prima di tuttu, chì funziona à l'interessi di a so famiglia, è furnisce a dinastia Romanov cun una pusizioni sana in u tronu.

In tuttu a so vita, Patriarchu Filaret Romanov - in u mondu di Fedor Nikitovich - prughjittava i prughjezzioni constantu è u statutu sussentanti. Cum'è una persona non religiosa, ma da a vulintà di u casu, chì hà pigliatu u postu di Metropolitan, hà mantenutu mantenitu in cuntattu cù u cleru altru di Mosca, creendu un omu ghjustu è venerable stampa chì currisponde à l'statu di u Terzu Patriarca di Mosca è Tutta a Russia. Stu omu talentu, domiciliante, ambizioso ùn pudia aiutà, ma questu in i annali di a storia.

U so nomu in u nomu monasticu, autoproclamatu com'è u risultatu di a split of the Patriarchate Russian Orthodox Church of Kyiv Philaret, in u mondu di Mikhail Denisenko, hè cunnisciutu da uninitiated cum'è un sustegnu ardenti di l'autoidentificazione ucraina. U risultatu principalu di u travagliu di u Patriarcu Filaret hè a creazione d'una Chiesa ortodoxa ucraina indipendente è u supportu publicu per l'operazioni militari in u sudeste di u Ucrania. Hà publicamente espresa a so attitudine negativa à Putin dopu l'annessioni di a Crimea. Patriarchu Filaret, Ucraina, secondu chì questu, deve esse indipindenti è autònumu, hè cunnisciutu ancu per i so forti diritti annantu à l'altri capi.

Cumu possu fà, ma avè favurendu l'indipendenza di l'ucraina, Filaret difende l'interessi, prima di tutti, di a maiò parte di i citadini di stu paese, cusì in questu testu ùn ci hè micca cercatu per a virità sacra, ma hè un set di fatti chì facenu pussibule sapè a vita ricca di stu capu spirituali à u massimu.

Patriarchu Filaret Romanov: l'arbre di famiglia è a famiglia

A vita di un cleru nun era faciuli. A biografia di u Patriarche Filaret hè notu per u so nessu d'Anastasia Zakharina-Yuryeva, a prima moglie di Tsar Ivan the Terrible. Cusì, u clan Romanov s'unì à a dinastia di i tsarchi russi. Rod Anastasia Zakharina (sò St George, Koshkins) hè stata à u serviziu di i Sovranu di Mosca da u 14 ° seculu. L'impurtanza di sta famiglia in u guvernu di u paese criscinu dopu à u 1584, quandu Ivan u Pour terribbili manca cù u figliolu u figliolu Theodore u babbu tutore Nikita Romanovich, u fratellu di u mortu Anastasia, chì a bona riputazione divintò a basa di a popularità di a famiglia Romanov.

I rilazioni trà l'Godunov è i Romanov nun eranu ostili. À u cuntrariu, durante a festa di u regnu, Boris presentò i Romanov cun numerosi privileghji, ma ùn puderanu micca mitigate a lotta à u prugettu di u tronu riali.

Juventude è ghjuventù

Fedor Nikitovich Romanov nascìu ntô 1553. In vista di una pratica pianica secular, Fedor Nikitovich micca aspirazione di occupà un postu di sacerdotale. In a so ghjuventù, era unu di i spinnakers Moscou più famosi.

Dopu avè ricivutu un educazione excelent, funziona cunflittu l'amore per i libri è l'amori per l'armata secular, Fedor Nikitovich hà amparatu ancu a lingua latina, chì invita à l'aiutu di scrittu apposta per ellu libri Latin. Sicondu i memori di i cuntimpriiani, era un omu curioso, guapo, adroit è simpaticu.

Metropolitan di Rostov

Cum'è unu di i principali rivali di Boris Godunov, Fedor Nikitovich, cù u restu di i Romanov è di parechje altre famigli boyer, fù subitu a disgracia riali in 1600. U principiu di stu prucessu era una falsa denuncia. Fedor fu forcedu ammancatu in monumenti è esiliatu à u nordu di u principatu, à u Monasteru d'Antoniev-Siya, situatu 90 chilometri da Kholmogory. In i tempi antichi, a tonsura monastic era unu di i mezi di privà à una persona di putere puliticu. In cunfirmazione cù u ricivutu di u novu nomu, Filaret Romanov hà avutu simpatia è sustegnu di i so compatrioti cum'è u discendenti di u regnu reali è u reutu legittimi di Russia.

In u monasteru u futuru metru pulitanu era sottu riguardu à a surviglianza, - l'infurmazioni ghjuridichi cessianu qualcosa di i so azzioni indipendente, mentre chì constantemente si lamintò à Mosca nantu à u so attenti. Ma a maiò parte di tuttu Filaret Romanov anu annunziatu per a so famiglia.

30 di giugnu in u 1605 dopu à u coup, Filaret cù honori fù tornatu à Moscu comu parente di u reghjuntu imaginarju False Dmitry, è in u 1606 addivintò Metropolitan di Rostov. Dopu l'annullamentu di l'impostore in u 1606, Filaret, esse in Mosca, fù mandatu à Uglich per u corpu di Tsarevich Dmitry Ioannovich à a direzzione di u novu Tsar Vasily Ivanovich. Mentre Filaret era in Uglich, Shuisky hà pigliatu u postu di patriarca di u Kazan Metropolitan Germogene di Mosca, è Fyodor Ivanovich hà andatu à a so dedicata sottu a so presidenza protetturata in Rostovu u Gran 'unni manteneu finu à u 1608.

Avvenimenti Tushino

A causa di a dislike of the population per Shuisky, è l'emergenza di un novu impostore in l'arena politica, e forze ribelli venenu à Mosca. U Patriarchu di Mosca urgò mandò carte nantu à u statu in u quale hà struitu à l'archpastori per pricà per u Tsar Vasily è detti u cursu di l'eventi. Patriarchu Filaret, chì a so scuperta biografia era già sia fatta da fatti fatali, parlava di trinzii statali global, a rivolta di Bolotnikov, i quadri di u "Ladri Tushino", di ellu era statu fidelu à u Tsar è più tardu subitu. In u 1608 e truppe di False Dmitry II ripusenu u Rostò, anu u devastu a cità è u Patriarche Filaret fù fattu prigiuneru è purtatu à u campu di Tushino cun burla.

In Tushino, u impostore è i so ghjente si messe à darà Fedor appruduta i honori è dettu u titulu di "Filaret, patriarca di Mosca". Ùn pò micca dubbite di chì u stessu Fyodor Nikitovich ùn valore micca sta situazione à tutti - hè statu intimuratu è tenutu in Tushino da forza. Li certificati chì ci hè vinutu da noi di u 1608 à u 1610 ùn dà u drittu di affirmà chì Filaret (u Patriarca di Mosca) in a generalità avia à qualcosa à fà cù l'eglesia è affareti politichi. Hè cuntrariu, Hermogenes, u legettu Patriarchu Moscu, hà cunsideratu chì hà vittatu di a situazione.

Ntô marzu 1610, dopu à u colapsu di u campu Tushino, Filaret fu fattu capu per i pulacchi è purtatu à u monasteru Volokolamsky in Iosifov, ma poveru fughjita da quì cun l'assistenza di u distaccu di Grigori Voluyev, è, tornendu à Moscu, si truvò in l'antonio unore di a diocesi di Mosca.

Dual power

In u settore di u 1610, Filaret, à u Prince Golitsyn in a "grand embassy", trasfirìu di Mosca à Smolensk per incuntrà cù u rè Sigismund, dopu à u quale avia mandatu ammiensori in Polonia comu prigiuneri. Filaret hà passatu ottu anni in captivity, è hè statu scambiatu in u 1619, è poi esporatu immediatamenti in Moscu, induve u so u so figghiu eliggiutu Mikhail Fyodorovich era vicinu à u tronu per occupà u vacante postu di u Patriarca di Mosca. Ntô 1619, u 24 di giugnu in a Cumpagnia di l'Assomption, u so daveru hè statu pronunsiatu "Patriarca di Philaret di Mosca è Tutta a Russia". Issa Filaret, chjamatu u reali titulu "Gran Sovereign", principia à gestisce a chjesa è u statu per uggu.

Cusì, in Moscu, ci hà stabilitu un doppu putere per un periudu di 14 anni, in quale solu u tsar è u Zemsky Sobor anu l'autorità governativa più altu, è e lettere di u patri patri à u figghiu-sovereignete palesanu tuttu u putere di a influenza patriarche à a cummossa di l'affari pubblichi, è in pienza descrizanu l'attività di u Patriarcu Filaret .

L'ecunumitori canuscianu u verbitgiu cunciliu di u 1619, nantu à "cumu fà ricercà a terra", chì era creatu da l'articuli "rappurtarii" di u patriarca. Hè statu stimatu correttu l'uggizza niggualu è di a pruprietà di a pupulazione in parechji partiti di u regnu, per quessa, e misure cum'è:

  • L'urganizazione propria di serviziu per l'estate;
  • A compilazione di inventari cadastralistiche precise di e terre è in a so cuncettura basta di currezzione di tassazioni;
  • Infurmà i risorse di u tesoru di u tesoru è i so riferenzi futuri, per a determinazione d'ingudu è gastu;
  • Aduprà e misure effittivamenti à eradicà l'offiżi amministrativi chì impedanu l'essezione di u statu è l'ordine socialu in u paese.

Tutte questa intruduzioni hà perseguitu l'ùnica fini di creà i fondi di l'uvernu in u modu megliu è dirittu à a pupulazione.

Inoltre, Fedor Nikitovich hà patronatu stampa, è editanu ancu vechji testi russi per i sbagli.

Riformi di l'amministrazione isulana

L'avvene di a vita di u patriarca anu pulitu da un omu di pulitru politicu è un diplomaticu ghjustu. L'intiressi à rinfurzà u putere dinastique hà stimulatu à guidà tutti i so forzi à a gestione di l'affari di u statu, in u quale era un capu capu è capacitu. Ma, essendu fretu di educazione teologica, era particularmente riservatu è pruduttu in affari di a Chiesa. In questu sfera Filaret hà pigliatu cun cura di a prutezzione di a fede è cerconu u periculu principalu dopu à a fruntiera polanica-lituana. In u restu, hà seguitu i precetti immediata di a chjesa è ùn mai hà pigliatu passati. Cusì, l'attività pulitica di Filaret era più fruttiva è più attivu cà a chjesa. Da u 1619 à u 1633 u putere statali furtificava, è a dinastia Romanov accadèmulu u sustegnu in un largu cerculu di a pupulazione, è questu hè u meritu stòricu di Fedor Nikitovich.

In tuttu tutte e materiali ligati à a religione è l'organizazione church, hà preferutu à cunsultà cù u cleru di Mosca, chì l'hà pigliatu considerablementi fama in u so milieu.

Famiglia è zitelli

Fedor Nikitovich hà maritatu cù a figliola di un pobidettu nobili di Kostroma Xenia Ivanovna Shestova. Avianu sei figlioli. Dopu à a disgrazià di Boris Godunov à a famiglia di Fedor Nikitovich, Ksenia Ivanovna hè statu forza numuranti in monumenti sottu u nome Martha è mandatu à u chjesa di Zaonezhsky Tolvuisky. U figliolu Michael è a figliola Tatiana, cù a zinga Nastasya è Martha Nikitichny, sò stati purtati à u paese di Klin, situatu in u distrittu Yurievsky.

Filaret Patriarchu di Tutti i russi immediatamenti dopu à u ritornu di a casa da u captive polacosu è a realizazione di a campagna per erigge à u so figliolu Michael, hà tornatu in un regnu calculatu è disgraciatu.

A morte di u Patriarche Filaret u 1u ottobre di u 1633, mette a fine à u puteficu duali in u statu è colpoju fin'à a famiglia Romanov nantu à u tronu chì rignava finu à u 1917.

A significazione storica di Filaret

Cum'è esercitu di u ghjovanu rè Michael è in fattu u capu di u paese, Patriarchu Filaret hà firmatu in i so diplomi di u statu di stati, è ancu u titulu di Grand Sovereign.

Parrannu di u Patriarch Filaret, i stòrici in a maiuranza parranu di u so patronatimu di tipografia. Dopu à u 1621, i clerks di l' Ordine Ambassadoru speciali per u Tsar hanu fattu a fabricazione di u primu ghjurnale in Russia Vestovye Pis'ma.

U patriarca hà caputu u valore è favurizatu u sviluppu di l'industria armata è metallurgica. Perchè, in u 1632, Andrei Vinius hà ricivutu permessu da u Tsar Mikhail Fyodorovich per stabilisce a prima fugliu di ferru, travagli di ferru è di armi in Russia à Tula.

Patriarca Filaretta di Kiev: nascita è famiglia

Stu cleru venga di u Ucrania. Filaret U Patriarca di Kiev, in u mondu Mikhail Antonovich Denisenko, hè natu in a famiglia minera l'1 di jinnaru di u 1929. U locu di nascita hè u paese di Blagodatnoye, situatu in u distrettu Amvrosievsky di a regione Donetsk.

Malgradu i duminii obligatorii di u votu di celibbu, secondu i rapporti di i mediate, Filaret abbia accunsentutu cù a so famiglia - a so mòglia Eugenia Petrovna Rodionova, chì mortu in u 1998, è di trè figlioli - a figliola di Vera è Lyubov, è di u figliolu Andrei.

Studi, monasteru è l'adopzione di monacquista

In u 1946, Denisenko se graduó da u culleghju, è in 1948 - Odessa Seminariu Teologicu è era admittitutu à l'Accademia Teatrale di Mosca. In ghjennaghju 1950, nantu à a so seconda annata, hà fattu un votu monasticu, pigliò u nome di Filaret. In a primavera, hè struitu un capelli, è in u 1952 hè struitu cum'è un hieromoncu.

E postuli e tituli occupati

In u 1952, Denisenko riceve u diploma di candidatu di a teologia è hà statu nant'à u Seminariu Teatru di Mosca per insignà a Scrittura Sagrada di u Novu Testamentu. À u listessu tempu, Filaret era funziona di Dean of the Trinity-Sergius Lavra. U titulu di prufessore assuciatu era di marzu di 1954.

In l'Aostu di u 1956, Filaret, essendu uianu, addivintò un cuntrullatori di u seminariu teatru Saratov, dopu u Seminariu Teatru Kiev. Gestionà l'affari di l'exarchate ucrainu, ellu in 1960, in u listinu di archimandu.

In u 1961, Denisenko fù numinatu rettore di a metuduca di a Chiesa Ortodoxa Russa in Alessandria sottu u Patriarcatettu di Alessandria.

In u 1962, Filaret riceviu u listinu di u viscuvu di Luga, vicariu di a diocesi di Leningrad. À u stessu tempu fù numinatu guvernatore di a diocesi di Riga; À l'estiu di u 1962 - vicariu di l'Escaricata Centrale Centrale; In u Novembre di u stessu annu avennu statu Obispo di Viena è Austria.

In u 1964 Filaret hà pigliatu u postu di un vicariu in l'diocesi di Mosca è quandu hè un viscuvili Dmitrovsky divintò rettore di l'Accademia Teatru è Seminariu di Mosca.

Un membru di u Santu Astu hà elevatu à u listinu di l'arcivescu di Kiev è Galizia in u 1966. In dicembre di u stessu annu, Filaret divintò u capu di u Dipartimentu di Kiev per i Relazioni Esteri di a Catedrali di u Patriarcatlu di Mosca. À quellu tempu, hà viaghjatatu annant'à u strangeru in parte di e delegazione di u Patriarcatlu di Mosca, a Chiesa ortodoxa russa è l'exarchate ucrainu, participendu in congruensi, cunferenzi è assemblei. In u 1979, Filaret hà ricevutu u preghjudiziu in a forma di l'Ordine di Amicizia di i Povarini, è in u 1988 - l'Ordine di u Banner di u travagliu per un mantenimentu di pacificu attivu.

Dopu a morte di Pimen - Patriarchu di Mosca è Tutta a Russia - in a primavera di u 1990, Filaret diventenu prestu locu tenens di u tronu Patriarcal è unu di i candidati probabbili per i patriarchi, per l'elizzioni di quale un cunigghiu lucale era cunvucatu. In u giugnu di u 1990, u novu capu di a ROC, Metropolitan Alexy II, fù elettu com'è a cattidrali. In più, era tradiziunale Filaret u Patriarchu di Kiev è Tuttu u Ucrania chì era cunsideratu l'apicultore maiò più impurtante di a Chiesa russa è u membru permanente più influente di u Santu Sinodu.

Filaret cum'è una figura spirituale di a UOC

In questu tempu, cù l'supportu di Leonid Kravchuk, Filaret principia u travagliu attivu apustatu à l'autonumrulizazioni di a Cresia ucraina. I medichi parranu di u principiu di i relazioni "amici" ancu in u travagliu di Denisenko in u Cumitatu Cintrali di u Partitu Cumunista d'Ucrânia. Cù a proclamazione di l'indipendenza d'ucrainu in u 1991, Kravchuk hà stimulatu fermamenti u prucessu di creà una església autonoma chì avia a basa di a UOC canoniche - a Chiesa Ortodoxa Autucéfica ucraniana (UAOC) è l'Uniates ùn anu micca u supportu necessariu di a pupulazione per assicurà l'autonumia. Hè intesu chì l'autocéfisi canonicale cum'è una associazione indipendenti di a UOC s'apusora tutti i chjese ortodoxi in Ucrânia e riduce u livellu di contradicenzi interkonfessionali.

In ghjennaghju di u 1992, viscuvi Filaret accolta à a riunioni è cù u sustegnu di u avà Ucrainu President Kravchuk fattu un appellu à i Patriarca, tutti i viscuvi e lu Sacru synod |, in cui iddu accusati di l 'église Orthodox Russian in apposta perdiri tìampu u prucessu di una decisione pusitivu nantu à a questione di autocephaly di u UOC. Cunsigliu di Bishops di a chiesa ortodossa Russian hà digià fece issu scopu in u veranu di u 1992 in u sustegnu di Filaret. In risposta à un appellu da i Moscow patriarchy Filaret era incaricata ch'ellu adopra per autonumia cum'è un strumentu di rinfurzà u so putere in u gestione di Ucrainu Church da mittennu li prissioni supra li parrini lucali à furzà elli à cuncretizà autocephaly. In lu corsu di sta dibattiti Ucrainu Patriarca Filaret statu accusatu di cumpurtamentu scopu è u so miscalculated lorda in u gestione è fù nicissarii à licinziarisi vuluntaria la primavera di lu chiesa ortodossa Ucrainu. Filaret ellu stessu dava ni lu so parolla à u vescu chi nun avissi acconcianu ostaculi à i senza scelta di a chiesa, Ucrainu in u prucessu di l'elezzione di u so novu First Hierarch, ma dopu à una mentri iddu rifiutau di ghjinirali cù i posti di primavera di u UOC. Stu statu seguita da u so rinunzià di ghjuramentu di u vescu. Cusì si svilupparu lu religious schism, cunnisciutu in lu la storia di Orthodoxy comu l ' "Filaret". Filaret stessu justifies a so prumessa uriginale à la prissioni di la chiesa ortodossa Russian, è dunque face internu.

In u 1992, u Spìritu synod | di u UOC pudia sempri passari Filaret da u so postu comu First Hierarch di a chiesa ortodossa Ucrainu e li dipartimenti Kiev. Steti in u statu, ma nun hannu lu drittu a tèniri servizii religiosi, è in giugnu di lu stissu annu di l 'attu ghjudicali di u Cunsigliu di l Bishops di u focu umanu, Ice, diktat, perjury è diffamazzioni publicu di u Cunsigliu di l Bishops, fatta da i divisioni, chiesa, comu puru di pediatria una B statu sacrificadori, Filaret fù quellu cu dignità e spugliata di tutti i puteri di i sacrificadori è i diritti liate à residenza in u cleru.

In ghjugnu di u 1992, sustinitura di Filaret fù racolta cattedrale Piazza in Kiev. Stu marcatu u principiu di a creazione di u Ucrainu Orthodox Church Kiev patriarchy (UOC-go) à traversu l 'merger di certi rapprisintanti di l'église Orthodox Ucrainu, appartèniri a Mosca patriarchy e la Chiesa Orthodox Ucrainu Autocephalous. In 1995, Filaret pigghiò lu articulu di Patriarca.

19 di frivaru, 1997 Cunsigliu di Bishops di a chiesa ortodossa Russian scumunicatu da a ghjesgia di Filaret cunnucennu attività di resistenza in u periodu trà u Cumuna.

Rilazzioni cu Russia

Filaret évalué più prubabile candidatu di l 'articulu di u ROC, ma da Innò tutte e adattu a so demissione. pezzu Special è furore causatu u so caratteru murali di difesa, ambizioni, educazioni mintìrisi, lunae tintu è u prufanu.

Duranti l 'elezzione di u novu Patriarca di i UOC drammaticamènti lu forti la lotta per a so avtonomizirovannost. È ancu dopu à a adozioni di u Cunsigliu 1990 di Bishops di a chiesa, Russian Orthodox di u novu viveri è di Ucrainu Exarchate più dirittu à self-di guvernu è manifestazione in a sfera, chiesa di san nazziunali di la ndipinnenza e autonumia di l'amministrazione UOC è Filaret - u titulu di "Metropolitan di Kiev è All Ukraine," - ci iddu nun avia cchiù a lotta di l 'indipendenza di u idealogii religiosa ucrainu avà - in a vita publica è suciale.

Patriarca Filaret crede aggressor principali Russia in lu cunflittu in lu sud-est di Ukraine, ddu jornu chi Russia hè u nimicu di u populu Ucrainu, veni cunnannatu a fallimentu.

Canusciutu di cure ricìprucu di u Patriarca di All Russia Patriarca Filaret è All Ucraina. In una lettera à u vescu Ucrainu di Mosca, Patriarca chjamati per un accostu equilibrati è metudu di a quistione di u cuntinua sustegnu di u cunflittu in lu sud-est di Ukraine, è chjama in stu difficiule, tempu angosce à unificà i tutta a chiesa Russian contru à u latu scuru di a parsunalità umana, facennu la canzuni Christian universale. Tuttavia, in lu so risponde, si parrava di lu Moscow patriarchy Filaret parrava negatively circa la pusizioni ROC, bluntly parlà circa lu impussibilità di unificazzioni di ste chjese, è postu arruganti di Patriarca di Moscow incù u rispettu di i patriarchy di Kiev.

In 'ssi ultimi anni, per via di l' affare frequenza di u Patriarca di All Russia Cyril in i stanzi, chiesa di Ukraine, Patriarca Filaret susteni una distanza fate a li rilazzioni cu lu ROC, iddi cridendu circa la pussibili elimination da a scena pulitica.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.