News è societàCultura

Dea di lu nascìri in la mitologia di diversi nazzioni

In i tempi antichi, i nostri antenati, hà cridutu à l 'esistenza di putenzi supiriori chì cuntrullà u elementi, a natura, impianti e autri cosi a vita. Dannu sti forzi un visu umanu e dannu li nomi, populu pruvatu di calmari la dii, tantu chì eranu favurevuli à elli. Dapoi tandu ugnunu vissutu Murat agricultura, ma u risultatu di u so travagliu hè dipinnenza i cundizioni è "la grazia di i dii", pòpulu anticu à spessu si ne à i dii divinu è sigretu cun preghere è doni, tantu ca iddi, a turnu, pigliò pietà su murtali è li dete ricca di racolta. Ghjè ciò chì hè divintatu una dea, la forza di lu nascìri.

Ogni nazione, avia u so prima dea, ma in u futuru na granni nfruenza supra riliggiuni greca avia tanti. Interweaving di diverse riligione e liggenni, pirsun accuminzarru a identificà i so idoli cun Grecu, criannu novu mythes, misiru i so nomi à u contraparti di lu Grecu, Etruscan è altre divinità. Cusì, à mezu à i Slavs la dea di lu nascìri, di branu, a vita è a nascita fu chiamatu Vivu. Idda a curriri e forze-dannu a vita di a natura, acque, primavera, tinnaroni, oltri patronu di giovani vergini è ghjovani altre.

À mezu à i Grechi, a dea di lu nascìri è agricultura chiamatu Demetra, chi significa "matri terra." I riti è fù chjamatu da nomi diversi comu Chloe (i culturi, abbastanza), Carpophorus (ricca), è cetara è cetara. Demetra hè una grande déesse, femmina chi desi lu putiri p'aviri a lu populu, l 'animali è à a terra. Hè statu pinsatu chì hà assai genti, iddi aiutavanu à u so travagliu, insignatu Post è lavoru, inchiri li riservi di li barns.

Cere - hè l 'dea, Rumanu di lu nascìri, chì currispondi à a Demetra. Idda hè a so rispunsabilità per i vuccirìa di ciriali, la forze pruduttive di a terra è l 'infernu. Cere direzzioni i staghjoni cambià e l 'ordine di u travagliu agriculu, hè u guardianu di u paesi, i so abitanti è a racolta. In più, ci hè dinù a dea di u matrimoniu è a maternità. In generali, u imagine di Mercurio pò esse chjamata un cullettiva, cum'è a causa di la liggi ssiri vistu è a prutezzione, si pò esse paragunatu cun lettu Minerva e URSS, prutittura di putere reale è Crafts.

mitulugia Akkadian no comu lu chirurgu Cristu feminile Ishtar. Hè la dea di lu nascìri, a guerra, amore carnale rapprisenta u pianeta Venus. Senza ella, nantu à a terra, sparisci 'amore, pianta, è a vita animale. Ishtar in a mitulugia zapadnosemitskoy dimostra Astarte, è si chjamava u sumeri Inanna.

Ancient Egypt timendu Isis, ca era l 'embodiment di essiri statu fideli, a maternità, nascìri, u paris di l' elementi di ventu e acqua. Idda fu chidi cum'è una donna, incù li corna d'origine in u so capu.

Comu si pò vede, tutte ste funziunalità hannu una dea di lu Great materna, è dunque à truvà i surghjente uriginale di i cumminzioni è capisce a causa di e sferenze religiosa ùn hè micca facile. Tuttavia, avemu pò diri cu cirtizza ca la dea nascìri revered da tutti i populi di a so maestà tinia festival è riti cù offerte, architetti funnatu di a so vita, è sculara creatu bella statue - caputravagghi di l 'arti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.