News è societàCultura

Museu di pietra scultura Art (Russia) - un trove tesoru di petra è preziosi metalli

Tutti i populi di u mondu hà a so storia, chì permette micca solu i fatti di a vita publica, ma dinù tradizioni culturali, spicialmenti a la criazzioni e lu sviluppu di artisgiani, travaglia di lingua, murali, e règule rigulamenti lu cumpurtamentu dî pirsuni, lucca archiulogica smetti impurtante. cunniscenza merre face una persona spiritualmenti ricca, si permette à sentu comu un membru di a cumunità culturale, a capisce elli è u so locu in u mondu sanu.

rializazioni culturale sò cunsirvatu in musei, archivi, e Biblioteche. Prènniri cunfidenza cu la cultura matiriali di l 'Urali, è altre regioni di Russia hè pussibule, se vo visita u Museu di pietra scultura Art (Russia).

Overview

Museu di a Storia della pietra-taglio e essayer (Ekaterinburg) fù apertu in u 1992. L'iniziativa di crià un oggettu tali culturale hè statu fattu da un bè cunnisciutu-art critic Vincenzo Likhachev. At a so suggerimentu, la masse di u Parcu State regionali Museum Natalia Pakhomov hà sviluppatu u "Monde di Stone" prugrammu, a cui è un altru bene culturale s'aprì.

Caputravagghi di petra sò in custruzzioni Mountain Farmacia, chì fù custruitu in 1820 un architettu suprattuttu M. P. Malahov.

Features suttascrittu

U percorsu si trovanu in i stanzi di differente assu tematica. Cusì, in lu salone, d 'argentu Russian, i visitanti sò pruposti cultelli è muri di u scrittu fattu da stu metallu. A maggiuranza di i prudutti sò fatti in u seculu XIX-XX. Quì sò i travagli di i maestri, micca solu di l 'Urali, ma u St. Petersburg è Moscow: Faberge, P. Ovchinnikov è altri.

Museu di pietra scultura Art (Russia) è vanta pantry d 'oru. Quì sò micca solu essayer d'oru, ma dinù cum'è archiulogica bè cunnisciutu-cum'è ores et "Zvezdara" è "New Year", oltri cristallo "Demantoid Chibulcutean." Quì si pò vede i prudutti da Faberge: uggetti cupertu cu guilloche, e statuette animale.

I zitelli chì hè crisciutu in l 'Unioni Suviètica, vi ricordu foli P. P. Bazhova. Eternu si trovanu in u panel. Work pittori svorgi messe Paleh IVANOV campu partitura in l 'arte di copal.

Museu di zuccadori è essayer in l 'Urali hè impussibule à pensà, senza taire. In lu salone, taire dimostra comu minirali senza pretreatment, è i prudutti fatti d 'iddi (scatuli, vasi, piani, piatti, è cetara è cetara. D.).

In lu XIX sèculu e dô XX sèculu lingue Russian praticavanu una tecnica mosaicu unichi. Taire tagliata picculu tavuli e li misi tantu ca lu imagine favurèvuli. Sti cumpusizioni unica vi ponu vede s'è tù visita u Museu di pietra scultura Art (Russia).

Dapoi u principiu di u XVIII seculu, in u mondu di Russia era canusciutu Imperial Ekaterinburg zuccadori Ouvres, ca addivintau lu succissuri legale di a pianta "ciuri Russian". Products di mastri di l 'impresa hè u terzu pianu. U più famosu prisièntanu - u solu unu in u vasu giada Urali da una altezza di 1,5 metri.

Stone-taglio e Jewelry Urali Art

Culture regione Ural hè riggiunali. Opere di lingue stu mondu in u caratteru naziunale, u laziu à prisirvà 'idea naziunale. Di u pòpulu, Russian fattu d 'oru, argentu o di petra - si hè una manera di sprimà stissi, pi sapiri si è altri.

In u seculu XIX-XX era lu centru di essayer Russia è arti di zuccadori. Artighjani chì avia da tutti i mezi di petra culurata, chì u dirittu tutti à creà è veru megghi. A brama à prisirvà 'idea naziunali purtatu à u fattu chì unisci expertly motivi classicu è firmati in i travagghi.

Hè cunnisciutu chì Russia hè situatu supra lu cunfini di l'Europa è l 'Asia. Sta pusizzioni giogràfica hà cuntribuitu à l 'Unità d' essayer prodottu di Est e Ovest.

Urali - un locu induve l 'arba di la storia ci era una divisioni di blocchi tettoniche. Dunque craftsmen è ghjuvelli assaghjà crede chì i francesi estratti in stu rughjonu hannu un energia spiciali. U calori di a to manu u pruduttu finitu di mandà e trasmèttala lu patruni Ural. L'artisti cchiù canusciutu-- Klodt, E. Klodt, B. Hariotov, A. Zhukov, Borovikov è altri.

Museu di pietra scultura Art (Russia): cumu a arrivare e fari un scursioni

U bastimentu museu si trova in u centru di a cità nantu à u viale V. I. Lenina in u numaru, casa 37. Near la casa, ci sò autobus ferma Culture "Accademia di Architecture" e "spaziu di u travagliu". In la prima di li firmavanu e trolleybuses. Quelli chì preparanu à viaghjà da tram, scinniri a lu riparu, autobus hè "Prospekt Lenina".

porte museu sò aperta à u publicu da vennari à dumenica da 11 à 16 ore, u ghjovi da 13 à 21 ore. Sè vo piglià à purtà una classi a scola o di un gruppu di ghjente in lu museu di l 'e di petra-taglio e essayer, vi tocca à riservà e culturali in anticipu. gruppu visita Service (15 people) casca à dumanda. A mostra individuale è dispunibbili di l'senza un appuntamentu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.