FurmazzioniStoria

Francese steppe, polovtsian: description, history, genti e facts, intarissanti

Lu tèrmini "francese steppe, polovtsian" hè statu usatu in u Medievu à disignau u vastu francese steppe Eurasian, di unni stava lu vastu Cumans. Prima, u nomu 'nfilata in Persia, e poi, divinni pupulari in altri paesi, cumpresi in Russia. Arab usatu lu tèrmini "Kipchak passu", vale à dì. K. Polovtsi sò state canusciutu comu un kypchaki. Sti tribbù tinia liscii in u rughjonu à u XI-XIII sèculu. A fine di u so duminiu contrassignatu l 'invasioni di Mongoli.

In ricerca di una nova casa,

Ritinutu francese steppe, polovtsian copre un spaziu tempurale. Si principia u riva manca di u Danube, nant'à u territoriu di a Sumalia Romania. Encampments occupatu terri di mudernu Moldova, Ucraina, Russia, e la française. U puntu uriintali pò esse chjamatu Lake Balkhash. In lu cunfini a sud di l 'francese steppe hè u Mari Neru, la montagne, Càucasu, u Mari Caspiu e semi-diserti di l' Asia cintrali. In u nordu mittaraghju un ritagliu naturale in a forma di e fureste in a parti supiriori di a Dnieper, i terreni di u Russia North-uriintali, Volga Bulgaria, u fiume, Kama è lu ciumi Irtyš. Also francese steppe, polovtsian statu spartutu in occidintali (da l 'Danube à u Mari Caspiu) è l' Est (da l 'Caspian à Altai).

Sinu à l 'XI sèculu Kipchak abitanti di u fiume, di u Irtyš. Ma versu 1030, si spustò a ovest, era in l 'Europa urientali. Resettlement ùn hè pacificu. Tramutà currennu, lu Cumans stati cacciati da i so famigli Pechenegs e ungarisi. Era l 'catturaru di novi pasculi. Piovi catena era appuntu chì si hà da scuntrà à i terri luntani uccidintali. Ma ferma u fattu chì nimu di i tribù francese steppe in l 'Europa urientali micca pussutu chjappà torna a so sfacelu.

vicinanti polovtsev

À u principiu di u seculu XI, polovtsian Steppe acquistatu novi patroni, chì campava nantu à u currusivu e règule di a demucrazia militari. Invasione (è dunque u tagliu di tutti i populi) guidatu da cumannanti di talentu chì circonu à a ricunniscenza u campu di battagghia. Di u dispusitivu numadi hè u putere hè prisente dapertuttu. Most intruders era interested in u rughjonu, à u nordu di induve tù accuminzò Rus. francese steppe, polovtsian cupertu quì sò li terri cchiù fertili, nc'est, u più bonu di pâturage bistiame è cavalli, senza chì u francese steppe micca chjare a so vita. Quessi sò i terreni Azov è Lower Don. Dinù in stu seria prividia la riggiuni Donetsk realità di Ukraine (oghje ci esisti una Parcu paisaghju "francese steppe, polovtsian").

Prima di sti lochi 'abitanti di l' Pechenegs è i Bulgarians. Previsioni a parti supiriori di a Donets Northern eranu lochi inaccessibili è luntani induve cavalleria numadi arrivau fu arquantu difficili. Ci era Alans - li resti di l 'ex patroni di u furesta-francese steppe. Ancu in lu cchiù vascia di lu Volga lu prisenti nanzu u Khazar Khanate, distruttu slavi esercitu Svyatoslav di Kiev. A pupulazioni di sti terreni sò falsi mmiscatu cu Polovtsy è qualchi cambiatu a so apparizione in lu prucessu di assimilazzioni.

calderone etniche

Piantà a nova lochi, Kipchak addivintò vicini guzskih e una folla Pecheneg. Sti catena ghjucatu un rolu impurtante in a cumpusizioni di a nova a cumunità, polovtsian. Influence GuZ è Pechenegs nfluenza supra l 'usi inhumation di i novi patroni di a Casanova. Vivant à i spondi di u ciumi Irtyš, polovtsy spartu cumuli petra. U so corpu, capu hè à livanti. Godi misu vicinu a l 'carcassa di un cavaddu, chì li pìadi otchlenyali. In stu casu, Polovtsy francese steppe hè sfarente per una funzione. Iddi hannu li stissi onori sò stati intarrati dui omi è donne.

À u novu locu di residenza, ste festività sò divintatu Antimuffa in fondo di i vechji usi di a bravezza. In locu di lu cumuli petra fù chjara nzoccu. Invece, u cavallu si messe à intarrà u so Ansa.it ritratti. U corpu hè avà mette u so capu à l 'ovest. Cambiamenti in la cirimonia funerali ùn pudia esse megliu chiamau i cambiamenti di a sffarenza pirsistanti campa francese steppe, polovtsian. A pupulazioni di sta regione hè sempre stata forti. Polovtsi in numeru ùn era ancu troppu assai paragunatu à i so vicini. Ma hè quelli chì, per dui seculi u rughjonu ghjucatu in u prima viulinu, perchè à mezu à elli eranu i so cumpagni più attivu è putenti, à pacify abbirsari èranu è cuncurrenti.

truvannu patria

archeòloggi Modern sò facili sò cumpresi in u territoriu, chì in lu medievu si Cumans, grazi à i carattaristichi sculture in pietra. Lu primu comu statua, affaccatu nantu à a costa nordu di u Mare Azov e lu cchiù vascia di lu Seversky Donets. Hè sculture appartamentu è stelovidnye raffigurante la facci e certi parti di l 'figura umana (armi, pettu). Sti disegni o sò disegnata o sanu in la forma di bassu legno.

Puru l 'invasioni di i Mònguli in u francese steppe, polovtsian ùn lampà sti curiosu monumentu di u èbbica. Statue c'èni dui omi è donne, è sò stata spicificu ubligatorie tèmpii pavanu, chi, a sò vota, si basa annantu à a seconda tappa di nomadism. Dopu à a prima tappa (invasioni è a migrazione stissu) Polovets Società stabilized. Acconcianu u Routes numadi. Ci sò da piglià un Caravaning inguernu è statina permanente. Righìannu statue religiose Steppe datu mpurtanza: ch'elli sò in a so nova casa, per un bellu pezzu.

Cumans è Russia

A prima tistimunianza di Purto` su Polovtsy prividia 1030 l'. Quand'elli si messe à urganizà a prima campagna contru à i so vicini in ordine per p'arrubbaricci. Sedentaria pupulazione i paesi cristiani di pocu interessu à ciò chì fù ricurrenza in u francese steppe salvatichi è luntanu. Per quessa, u primu tempu ch'elli parlavanu circa lu Polovtsy a appuntu u mumentu quandu iddi occupatu a so casa.

prossimu sû nova catena (comu è lu casu, cù u Pechenegs) hè Russ. Per a prima volta Cumans tintava d arrobbanu la ricca in li terri East slavi in 1060. Allora anu invitati uninvited lassatu l 'esercitu di Prince Svyatoslav di Chernigov Yaroslavovych. Era quattru volte di menu chè a folla di i muntagnoli francese steppe, ma chì ùn firmavanu Munniali Russian batta u nimicu. Chì annata, tanti catena foru ammazzati e murì in l'acque di u fiume, di novu. Tuttavia, la riunioni fù usanu solu più priculu, ca eranu pronti a falà nantu à la Russia.

longu standoff

Finu a lu 1060 a lu livanti terri slavi nuddu parlà sapia ciò chì u francese steppe, polovtsian. Cu l 'avventu di u cunfini di catena salvatichi è barbarian, chì era assai peggiu di lu Pechenegs, l' abitanti di Russia era involuntarily ch'è usatu pi lu novu vicinato curtisia. Per altru guasi dui seculi Polovtsy sò sempri doppu lu so paese.

Per Russia stu cuntrastue era ancu più periculosu è più difficiule per via di u fattu chì ghjè in lu XI seculu, nanzu una sola statu hè intrutu in una tappa di fragmentation Traduzioni pulitica. lu putiri Kiev statui chì esiste digià, rinisciu a lotta in u termini paru cù u so minacce chì biddezza francese steppe, polovtsian. In particulare a classa di Russia purtatu à u fattu chì u so territoriu ci sò stati parechji principati indipendente. À spessu, ùn sò solu unitu i so sforzi in a lotta contru à u francese steppe, ma dinù luttà contr'à ogni altru.

novu minaccia

Polovtsi lite spissu usatu pi impunità, p'arrubbaricci è dipurtazzioni à Schiava lu travagghiu di civili defenseless cità Italia miridiunali. Oltri a chistu, la catena accuminciò a paca lu serviziu di qualchi prìncipi, quandu si cummattiu cu i so parenti da a principati vicinu. So polovtsy liberu sylvie spechju in Russia, è ci sangu uchinyali.

regula, polovtsian in u Casanova di l 'Europa urientali scumparì, dopu da l' Asia ghjunse un altru onda di catena. Quessi sò i Mònguli. Ci sò ancu di più numarosi, firocia è ruthlessness. Per dui seculi, in a periferia di l 'Europa Cumans in un certu sensu, addivintatu cchiù vicina a civilisazione. L'educazioni mintìrisi di u Mònguli era assai attaccu è più militanti.

A sparizioni di a, polovtsian

Per a prima volta una nova Orda occupatu u paese Polovtsy in lu 1220 l'. L'urtimu unitu cu lu principi Russian, ma suffrutu na dura scunfitta a l 'battaglia di u fiume, kalka. Nuddu spetta un terribbili techju com'è chi figurava a Mònguli. The Casanova, polovtsian tuttu era vicinu a maiò cambiamenti. Dopu à a prima Battagghia Mongolian abruptly riturnaru. Parò, in 1236 vinianu daretu. In ghjustu una pochi d'anni, si sò vinciu tutti i francese steppe, polovtsian finu a lu cunfini cu Ungarìa. Oltri a chistu, iddi hannu impostu un tribbutu â Russia.

Polovtsi ùn sparì da u visu di a terra, ma ùn sò vivono in pusizioni a schjavitù. Pocu à pocu, ste persone mmiscatu cu la folla Mongoli. Da issu assimilazzioni mannu tatari, Bashkiri, è cetara è cetara. D. Dapoi lu XIII sèculu, lu tèrmini "francese steppe, polovtsian" hè divintatu anticu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.