FurmazzioniStoria

Renaissance - si tratta ... la Renaissance: cultura, arti

Lu Rinascimentu, ca si messe in Italy in u primu quartu di u XV seculu, girò lu munnu, medievale, trasfurmà si luntana. Traduttu da u francese, o l 'italianu "Renaissance" - un "nati vota", chi hè assuciata incù u ripigliu di l' arti d 'antica tradizzioni. Renaissance - un gran avanzà di l 'umanità, ùn pò esse sicuru. A ddu tempu, hè statu creatu una maraviglia opere di pittura, scultura, e architittura. Scrittu (è publicatu) granni libbra. Créations de geniu umanu, creatu da maestri famosa di u passatu, cuntinuà à incanta tantu luntanu è mai perde u so stilu.

pauroso medievu

Hè cunsideratu un fattu bè cunnisciutu-chi lu Rinascimentu sustituisci u medievu, ca era, comu a lu solitu, lu scuru, di sicuru, un rigalu, e carattirizzatu da una varietà di atrucità religiosa - i Inquisition intesu tuttu. Ci sò fonte chi dicu sulu chi a causa di l 'machination nichiduta.ro? Di la Chiesa Cattòlica e lu Rinascimentu era in dicadenza.

In parte, sta vista di e cose hà u dirittu à raghjone, ma mancu meriti di u cleru in sta dimarchja sò cusì grande. Just una sucità umani evolves in ciculu, per ognunu rivuluzione, siguita di na riazzioni, è u Rinascimentu era la vittima di prucessi liggìttimu, u più tantu comu tanti di u so idee eranu stranieri à l 'gnuranti, lattosiu di parechji ipidimii à a sucetà di quelli tempi. Hè assai difficiule di u fracicume di l 'omu di a so natura divina, li poviri, dipinnenti, è hè in un statu di custanti di lu scantu.

The Church cum'è un bastione, di civilizzazzioni

Arcuni stòrici rispunsevuli u medievu dritta in una varietà di crìmini contra l 'umanità, ancu induve stu ùn hè micca vera. Per esempiu, certi fonti piglià u Madone à dì chì in lu medievu ùn sviluppà a scienza. Tuttavia, parechje università europea moderna sò affaccatu nantu à u situ di l 'ex monasteru (Oxford), o à traversu i sforzi di u cleru (Sorbonne).

Ùn ci hè nunda in pretendenu chì quasi tutti i educazione era l 'antica Chiesa (e cuntinuau a arristari accussì pi tanti più ricenti). Quissa hè a prumettiri spiigheti: u più altu pircintuali di pirsuni scriva elementari cuncintrati in u cleru, è s'è accussì - tandu quale hè a sensibilizà e "immutivata so scappari", ma u monachi è altri clerics?

U sviluppu di a civilisazione di cuntinu. Chì l 'umanità spissu avianu a pigghiari un pocu daretu, ma la cultura di l' Renaissance avissi mai fattu postu in forma in a quale simu sacciu si, siddu nun avia passatu un stradellu chianta spinusa ndìggina in lu bughju di u Medievu. Cusì, u gran òpiri nun avissi a èssiri natu, si ùn sò venuti da un travagliu seculi-vecchio di numerosi pepite (chì u travagliu ci chjama tra solu parchì i so nomi fermani scunnisciutu). Sì ci era nimu poetics cavaleri, medievale, ci hè prubbàbbili a tenerà è "The Divine Comedy" Dante Aligeri, è u Crimìa di Petrarca.

A la simenza duvia falà nantu terra fertili

A oppunìrisi èbbica prima seguita - Ùn v'hà aggalabbata. Voltaire cuntaru ca u racontu - hè un mitu à quali tutti i accordu. Hè pussìbule micca à ricunnoscia a verità di stu nostru situ buffu. A storia di u Rinascimentu, un cumplessu fenominu è multifaceted, ùn pò esse interpretati unambiguously. Ci sunnu tanti virsioni spiigà issu prugettu di ballò in u annali di umanità, parechji di i quali hannu lu drittu a raghjone.

Marcatu da a scola cunvinta chì artisti Renaissance scattu scupertu u anticu a cultura è inseme si messe à imitatu u so, a esse ricunnisciutu com'è un soulunatics. Dopu tuttu, li siquenti sunnu asempî di u travagliu ùn hè per via arte Greco-rumanu, opere impurtante di anticu scrittori traduttu in Auropa medievale, principianu da lu VIII seculu, ma ùn Renaissance micca v'accadarà altru ottu seculi.

Di sicuru, a caduta di u Second Rome (Custantinopuli) in 1453, quandu un Orda di l 'artisti Muslim scantu (è micca solu) di cursa a Ovest, purtannusi lu biblioteca, suciale, è (più ntî) e so cunniscenze è spirienza, hà avutu un rolu di tempurale. In fine, u pesu di l 'arti bizantinu in lu Rinascimentu sicuru. Chì la Chiesa rumana annullatu u suciale, ma falò à l 'altru campu. Scrittura di a Mamma di Diu, è u famosu "t'a Madonna" by Michelangelo incù tutti i cuntrasti - tramindui à a tecnulugia è à l 'ripieno - hè un ritrattu di u stessu, donna, cù u listessu zitellu.

U cunfluente di casi favurevuli

U ripigliu fù fatta pussìbbili via di u cunfluente di parechji elementi frà e raghjone, unu di chì hè veru chì u Renaissance - un tipu di risposta di la Chiesa Cattòlica, ca infruenza a ddu tempu era paludosa ricchizza - una quantità, è lu disìu di lu putiri - insatiable. Sta situazione asìstinu na putenti prutesta suciale: chi raramenti tastà i duri domma è adopri in tutti i zoni di la vita di asceticism. L'omu era à sentu sempri nantu una Vishny (essendu ostili a) forza chi pudia in ogni mumentu, cascata nantu ad ellu, casticati per i so peccati. Cunfigurazione santa chiesa cuntrariu di a natura umana stessa.

U sicondu puntu, di sicuru, hè u chi la criazzioni di lu Statu. lu putiri seculari, avè una girarchia cuirenti e una risorsa di cumannari a so figlioli, ùn hè micca fatti à jjc la palma di putiri spirituali. Esempii di scontri viulenti ntra la chiesa e lu putenti monarchs - Ùn nata in a storia. Unu d 'iddi, la Renaissance si mette u so morte.

U terzu raghjoni hè prubbabbirmenti lu fattu ca la Renaissance - un tempu, quannu la vita culturale nfacci, lassannu lu munasteru, induve ella era scoppu, su per parechji anni, è ritruvà a li cità forza crescente, è assai ricca. Troisième artisti domma prescribing a scrìviri sulu accussi è ùn altrimenti, sughjettu à u inevitevuli and so on. D. cant causari campa in lu populu cambiatu di talentu. Si circava di a libertà, si te lu.

Quartu, un pattu mpurtanti di la nascita di lu Rinascimentu, avia i soldi cum'è cynical comu si pò sonu. Hè ùn ispensata comu hè ricca in quelli ghjorni Italy discendenti cuntenti ca devi lu fattu ca ci era stu gran stile. Renaissance nasciu micca a puvertà. U domma chì l 'artista deve esse a fame, è untenable. All Renaissance - prova. Criaturi vole dinù chì - è dunque ch'ellu deve ordini, in i media, è u spaziu di l 'usu di u so talentu.

benedettu Florence

Tutti stu hè trovu in Firenze, è noms de ma micca menu à ringrazià à u guvernatore di a cità - Lorenzo lu Magnificent. Lu spiazzu fù blistatelen nobili. I pittori più attalintati, sculara e architetti aghju trovu in Lorenzo patronu accéder. In i cità custruitu tanti palazzi, e Chjese, cappelli è altre opere architetturale. Pittori uttinni numerosi ordini.

Comu regula ginirali, si hè divisa in trè stonde di lu Rinascimentu, ma qualchi circadori cumprendi un altru - u cusì-chiamatu Protorenessans sempri vicinu assuciata incù u Medievu, ma piglia u novu, pieni cù carattiristichi di luce. Unu di l 'abbinimenti cchiù famusi di lu tempu hè a custruzzione di u cattedrale Firenze (XIII sèculu) - grandi spazii incù maraviglia industrial.

principiu di Renaissance

Dopu à l ' "pre-malu" nantu à a scena da presto Renaissance: l' anni, di principiu e fini di lu piriudu li stòrici chjamate bedda unanimità - da 1420 à 1500 ottanta anni, si pigliò a guariri di custumi canonichi dittata da a ghjesgia, è u patrimoniu di l 'antenati gluriusa. Duranti stu pirìudu, u mimetisimu di mudelli, Antico diventa massiccia. Images di u corpu umanu nudu incù una riflessione amurusa di i più chjuca allungamentu è vilenu, carattirizzatu da una nova, scunnisciutu di stile Cattòlica l 'Europa. Renaissance divintò un veru innu à a bellezza di a terra, chì hè à spessu cantatu in tali forma estatura, chi avissi a horrify lu pubblicu chi qualchi centu è cinquanta anni fa.

ùn pudemu dì chì sti tinnenzi aghju trovu intelligente à mezu à tutte e cuntimpuranìi era guerilla Pasta cu la Renaissance, chì à traversu a so attività in u campu di Sottement arrivatu, dubious gloria eterna. A esempiu lu primu hè u capu di u munasteru Florentine Dominican - Savonarola. Era un criticu face parte di umanista "cunnutta duchessa" è ùn esitò à offre u pruduttu, accussi si perturbed,. À mezu à i perditi irretrievable - parechji dipinti di lingue, célèbre, di u periodu, cumpresi Sandro Botticelli. E so mani si scrivenu à tali dipinti famosu di lu Rinascimentu, cum'è l ' "Naissance di Vèniri", "Primavera", "u Cristu ncurunatu cu male." Devu dì chì i dipinti guasi tutti i sopravviventi di l 'auturi cunsacratu à primure biblica, è omu mudernu hè dura à capisce chì ùn pudia turbati u Dominican siveru.

Però, era principiatu u prucessu, è era humanly pussibili a firmò lu. Savonarola murìu ntô 1498, e la rinasciuta cuntinuatu à marchjà in u paese, citati nova cità - Rome, Venice, Milanu, Nàpuli.

À mezu à i raprisintanti più nobili è sputicu di u scultore Renaissance principiu Donatello chjamati, artista advanced è Santa Maria Novella. Duranti stu pirìudu, in la luce sò prima si rifiriscinu a li liggi di pruspittiva, aperta à u seculu XV. Stu dirittu dopu à creà tri-tridiminsiunali, picture tri-tridiminsiunali di u Renaissance - sta prima ùn hè disponibile à l 'artisti.

L'architettura di u vettore di prumove u sviluppu hè da Filippo Brunelleschi, criannu un magnificu cupola di Santa Maria del Fiore.

altu Renaissance

U massimu di l 'èbbica era la terza piriudu di l' Renaissance - High Renaissance. It durau sulu 27 anni (1500-1527), è hè assuciata principalmente cù u travagliu di i gran maestri, li cui nomi sò pràticu à ognunu di noi: Leonardo da Vinci, Michelangelo è Raphaël.

A stu tempu, u capitale culturale di l'Europa si trasfirìu da Firenze, à Rome. U novu Papa Giuliu II (cullate u tronu in 1503) hè statu un omu eccezziunale, una grandi ammiratori di l 'arti e lu patruni è arquantu aperta-arachide. Se micca per u favore di u parsona spirituali, populu ùn avissi vistu tanti òpiri d 'arti di cui eni cunzidiratu lu perle, di u patrimoniu culturale munnu.

U megliu lingue, secondu i Marque di geniu, ghjudicati in numerosi ordini. Cità Inna cu custruzzioni. Architetti, sculara è pittori spadda a spadda (e volte "pusizioni aligning") a travagghiari, criannu la so opere immurtale. A stu tempu, lu fatte e cuminciò la custruzzioni dâ Basilica di San Pietro - lu cchiù famusu è grandiose tempiu di a fede cattolica.

A luce di a Cappélla Scistinn, Michelangelo fattu a so manu, tistimunieghja lu significatu interu, buntati divina e bella, chi ci detti lu artisti Renaissance, chì hanu sceltu u centru di l 'universu, omu (iè, cu littri): essendu godlike, un criaturi, chi e pussibilità sò guasi limitless.

Tuttu veni à una fine

In 1523 u Papa, addivintau Clement VII, è subitu hè privitti in una guerra cu lu mpiraturi Carlos V, criannu una cusì-chiamatu Leia Coniacian, chì inclusa a cità-stati italiana , Florence, Milan, Venice, e France. Prega ùn vulete fà sparte lu putiri cu l 'Asburgu e appi a pagari di lu Cità eternu. In 1527 esercitu di Carlu V, longu tempu ùn ricevenu un pisata (Emperor overspend duranti la verra), prima assediata e poi assartaru è sacchighjata Roma in i so palazzi e tempii. Great cità biddas, è u High Renaissance ghjunse à una fini.

Enciclopedia Britannica cunta chi comu un epica storica cumpleta di Renaissance, un seculu (1420-1527) ca lu cuvirnaru in u benedettu Italy, finì. À quelli chì ùn accordu cu lu drafters di u più famosu annuariu in u mondu, chiamatu l 'èbbica, chi si messe dopu à 1530, la fini dû Rinascimentu è sempre ùn pò vene à un accordu, è quandu si finìu. Ci sò argumenti a favuri di lu 1590s, è 1620s, è ancu 1630s, ma mancu qualchi effetti risìdui pò esse segnu di una epica.

Epoch Degeneration

A ddu tempu, eventi culturali hè assai diversi, ci sò multilinguismo chì sò cunziddirata Pifania di la crisi e degeneration in l 'arti (cume Florentine Arcimboldu). Hè carattarizatu da un certu pretentiousness, eccessivu tecnica, messa nantu à "u scopu di l 'artista", disponibile solu à un circulu stretta di pinseri. Scultura architittura e pittura di lu Rinascimentu, ca stava in una ricerca senza chetà per armunia detti modu a postures contru natura, mare Spart'u whorls e colori nascì u mondu à i novi tinnenzi in u mondu sì.

Tuttavia, mentri capisciu la distruzzioni finali di lu Rinascimentu a mane. In qualchi cità Italian sò artisti ancora vivant di lu Rinascimentu, ca stà fidu à i maiò tradizioni. Cusì, u gran Titian, chì ponu esse cunsidarati com'è u spertu rapprisintanti di lu Rinascimentu, travaglia in Venice finu à 1576.

Intantu, Italy e l 'Europa vene nantu à i tempi difficiuli. Dopu à l 'TERTULLIANUS in la libertà medievu chi cci purtaru cu si l' èbbica di lu Rinascimentu, ghjunse una riazzioni siveru. Rifurmatu u Spìritu Office dinò pigliò u cumandu in a so manu. U rughjoni fochi brusgiatu - u focu, manghjatu è eretichi, è e so opere.

Hè statu distruttu quasi tutti i libri fatti u novu papa Paulu IV in l ' "Index di libri interdetti" Roman (ghjustu nanzu i listi in currispundenza stati publicati in i Paesi Bassi, Paris è Venezia). Studi di u Inquisitori era seriu, perchè hè a la Renaissance ghjunse la stampa - à la fini di lu XV sèculu Gutenberg arriniscìu a criari a prima stampato a Bibbia. proclamations uiui sparnucciatu umanisti dû Rinascimentu, di sicuru, micca à buzeffu, ma lu patri santi avianu quarchi cosa di fari.

Stòrici diri chi l 'pirsicuzzioni riliggiusi in Italy era u più spiatatu in Europe - una grossa crudeli di un' età di a libertà è biddizza.

Renaissance Northern - unu di u fenomenu di l 'Renaissance

Più à spessu, quandu si parla di u Rinascimentu, hannu a la menti lu Rinascimentu Talianu - un finominu hè natu è arrivatu u so heyday quì. Oghje, in Italia, i cità sana, pò esse cunsideratu cum'è monumentu di architittura, pittura e scultura, di l 'èbbica.

Ma, di sicuru, à mezu à i Apennins di l 'èbbica Renaissance ùn hè limitata. U tantu-chiamatu Rinascimentu Northern urighjinaria in Auropa, vicinu à u mezu di u XVI u seculu, è detti lu munnu tanti òpiri una maraviglia. A funzione caratteristica di stu stile, hè una grande influenza di l'arti gotico medievali. Here l 'anticu patrimoniu hè statu datu menu attente, sia in Italia e di l' subtleties di anatumìa à mustrà di più indiffirenza. By lu criatura di l 'èbbica di l' Renaissance Northern sò Drer, Van Eyck, l 'Ancien. In la littiratura, stu casu era marcatu da l 'òpiri di Shakespeare è Cervantes.

L'influenza di u Renaissance nantu a cultura ùn pò esse overstated: hè tempurale. Reinterpreting è arricchennula a cultura antica, la Renaissance creatu a so - e ha datu l 'una grossa quantità di l'opere immurtale di sì chì vi venia migliurà u mondu in u quali noi campà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.