FurmazzioniScienza

Matirialisimu storica comu un tipu di capienza matirialistu di u mondu

Singling fora la basi li formi di essiri, li filòsufi aghju sempre pensatu circa ciò chì casca in i ontuluggìa di corporeal è veri, s'ellu hè una sola lingua latina, è s'ellu u fundamentu di tuttu ciò chì esiste da stessa. A duttrina di l'eternità di u mondu fisicu ci dà un altru antichi 'Innia e la Cina. Per quessa pudemu dì chì ogni forma di u matirialisimu storica in u sviluppu di a filosofia. I primi d 'iddi, antica, identificà a materia cù una particulare bè, o un simbulu, chì ci sò parechji corpi e rùbbriche, è in chì sò mori, lingual (acqua, "Apeiron", aria, u focu, atomi è vacanti ...). Chì hè, cum'è divirsamenti bè da Aristòtili, li filòsufi di sta tendenza cridiani chì u criticu di a prima principiu ùn cambia, lu sulu pare à noi in forma differente.

Ammatula ca tali idee eranu e figure pupulari di lu Rinascimentu, si pensa chì u XVII seculu, hè in casa di n'avutru forma di u matirialisimu - i manere. Descartes definisce a storia cum'è un tipu d 'asistenza indipendente, è u so lunghezza de famille attribuilla. Newton dici a l 'uggetti di u bè ancu impenetrability, cicinnus e pisu (l' ùrtimi dui si unisci cuncettu di pisu). Lumières pensatori difinutu mpurtanza comu tuttu hè Certu capiscitoghju è di sensazioni, è ancu tutti quelli chì esiste fora di a cuscenza umana. Perciò, u raportu trà e cose è finòmini differente à ddu tempu vinni vidutu, secondu à a vista scientificu po duminanti di lu munnu, comu un postu mìticu miccanicu, comu 'na grossa fighjula cumplessa, induve ogni rota o inglese cog ghjoca un rolu.

Unu di l 'uni pochi tentativi di spiigà a storia di l'umanità, è li rilazzioni suciali basatu supra lu principi di a materia hè filusufìa pulìtica Marxista. A funzione tempurale in stu statu ghjucatu da a duttrina di Feuerbach u tentativu di objectivity è rationalisme di filosofia classica tedesco. Karl Marx e Friedrich Engels, lu funnaturi di stu muvimentu in lu la storia di l 'idei affacciari in lu prima e pratiche di u raportu trà omu è di u mondu. Ci dissi ca la quistioni funnamintali di la filusufìa comu tali hè u prublemu di primacy, è ricunnosce u primacy di mpurtanza comu nu principiu funnamintali di la vita, nclusa suciale. Cusì hè natu u matirialisimu dialittali e stòricu.

In u quadru di a cuncizzioni marxista di u so criatura usatu i principii di dialettica di Teatrini ùn hè micca solu di l 'analisi di a natura, ma di u puliticu, ecunomicu è altre azzione suciale è fenomenu. Pirciò, si veni a un novu ghjocu di tematiche riguardanti la vita di la sucitati. Sè l 'filosofia prima cunziddirati comu un mutori di idee di sviluppu suciali e li tiurìi, u matirialisimu storica incalca nantu à a vita ecunomica, è, sopra tuttu, a la sfera, di l' attività, dannu la pruduzzioni di i prudutti. U raportu à u spaziu, da u puntu di vista di sta tiurìa, definisce tutte e avutri muzzina di raporti trà gruppi di parsoni è sò i basi ecunòmica di a vita suciale. E chistu è l 'esistenza di forma cuscenza suciale (vale à dì, u murali duminanti, lege, idei, è cetara è cetara).

Marx è Engels fu capaci à apre certi elementi di repeatability in u prucessu di sviluppu è di differente tempi. Da issu si cunclusu chì ùn solu a natura, ma a sucetà hè diriggennusi avanti secondu à certi li liggi. matirialisimu Historical ùn solu identificà ste leghji, ma ancu i libbirtati di l 'individuu tappe in u cursu di a so azzione. Scentifichi sò chjamati issi tappe di clouds sociu-ecunòmicu, u spuntà di u quali ghjucà un rolu micca solu è micca tantu pirsunaggi comu granni massi di populu. Iddi insemi fora e so visione di i mutivi ci è funziunà statu, i gruppi suciali (bassa) com'è u cumbattu è intiraggieunu cu iddi, dimmustrò lu prucessu di evoluzioni di a famiglia, è cetara è cetara.

matirialisimu storica in u so propriu manera stenni lu prublema di l 'omu. filosofia marxista danu u criticu di umanu tratti suciale di a tutalità di rilazzioni suciale. Per quessa, u so rolu spiciali ghjucatu da l 'intelligenza teorichi di stu finòminu suciali n attu, comu aliénation. In sta parolla lu funnaturi dâ filusufìa pulìtica Marxista sò discritti un fenomenu assai cumpricata, comu nu risultatu di parechji attività umanu u prucessu di u so propriu, comu i risultati sò cunvirtuti nta un tipu di forza esterni. Ch'ella principia a rignari supra li genti, a mintiri li prissioni supra iddi, li sustituiri tutte e altre Certu è cumpurtamentu. U mutivu di sta hè u funziunamentu è à a basa di l 'ùrtimi hè pruprietà privata di i mezi da chì pruduzzione casca. Pirciò, si pruposta parsi a iddi u solu modu pussibili fora di sta situazioni - u cambià di a forma di pruprietà di sti fondi - da privati di pùbblicu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.