FurmazzioniStoria

Tribal 'Unioni di i Slavs orientali. 15 à alliances tribali

Ci sò parechje li tiurìi supra l 'urìggini di lu Slavs. Duranti lu Great Migration offre numeru di i tribù di l 'Europa cintrali e urientali, ma guidata a ovest. Various SCUDISCIASSERO distinu chi la Slavs esciuti da u Antes, è wends sklavenov in V-VI sèculu. Più di tempu, i media grande hè divisu in trè gruppi: i parti occidentali, Italia miridiunali e orientali. noms de rapprisintanti venenu in prisente-ghjornu Russia, Ukraine è Belarus.

Slavs Eastern era unu pòpulu. Stu ùn hè pussibili per via di e sferenze in cundizioni climatichi è vivant. Ci era 15 n'u tribali di Slavs urientali. Nunustanti lu rapportu parenti è i chiudi oghje di a so rilazzioni Ùn era sempre amichevuli.

Di faciulità di classìfica, circadori sò spessu ricugghieru n'u tribali di Slavs orientali. I verbi m'aiuti vi capisce u parechji nomi di i dui guerri-imagine di stati. In IX-X seculu. ch'elli sò tutti i unitu in Russia sottu à u cumandu di i prìncipi Rus.

15 n'u tribali di Slavs Eastern
à alliances tribali Lingua Slovenia, Krivichi, Polochans
à alliances tribali Central Dregovichi, radzimichy, vyatichi
à alliances tribali Western Volhynians, White Cappella, buzhans
à alliances tribali Sud Drevlyans, Duleby, Everglades, northerners Ulichi, Tivertsy

à alliances tribali Lingua

In u nordu di l 'ecumene vissutu in Slovenia. In Historiographie dinù definizione punta di "Ilmen" - u titulu di u lavu, intornu à ch'elli si sò stallati. In seguitu, a grande cità di Novgorod cumpariri quì, addivintau purtàrila Kiev unu di i dui centri pulitichi di la Russia. Stu fronti tribali di u Slavs urientali era unu di i grazi più sviluppati di cummerciu cù i pòpuli tele è i paesi à i costi di u mari Balticu. Iddi sò cunnisciuti per i so rigularità scontri cù li Vichinghi (Vichinghi), per via di ciò chì hè statu invitatu à u regnu di Prince Rurik.

Di u sudu si stalla un altru sindicatu tribali di u Slavs urientali - krivichi. Ci si sò stallati in a parti supiriori di a parechje grandi fiumi: u Dnieper, Western Dvina e lu Volga. U so principale cità era Smolensk è Izborsk. CREME è Vitebsk vissutu Polochans.

à alliances tribali Central

À u più grandi affluenti di u Volga - Oka - vissutu vyatichi. Era l 'unione tribali urientali di u Slavs orientali. Da i siti archeològicu Vyatichi manca Roumanie-Borshchevskaya culture. Iddi sunnu suprattuttu impastughjata in agricultura è u cummerciu cù i Bulgars Volga.

Di l 'ovest di Vyatichi e a sud di Krivichy vissutu radzimichy. Iddi appartenant u paese trà i fiumi Dnieper è désna in mudernu Belarus. Da sta tribù ha lassatu fonte quasi nuddu scritti - scurdà solu i vicini più sviluppati.

Dregovichi sempre vissutu a ovest Radimichi. À u nordu di l 'si messe pusessu Lituania populu salvaticu, incù i quali u Slavs eranu scontri custanti. Ma ancu un tali raportu hà una grande influenza nantu Dregovichi chi usavanu parechji di sapiri Baltá. Ancu a so lingua hà cambiatu è nove parolle pigliati da a vicini sittintriunali.

à alliances tribali Western

In u luntanu a ovest vissutu Volhynians è White Cappella. About elli ancu mintuvà u bizzantini lu mpiraturi Custantinu Bagryanorody (in u so libru "On a gestione di l'imperu"). Iddu hà cridutu chì stu scontru tribali di u Slavs Eastern sò l 'antenati di lu Cappella Balkan chì campava nantu à i cunfini di u so statu.

Volhynians canusciutu macari comu buzhans, tinia u so nomi da u fiume, Bug Western. Iddi eranu cullucate in lu vendu di Libreria Anni.

à alliances tribali Sud

Casanova Pontic sò casa, a Ulichi è Tivertsy. Sti n'u tribali era u cunfini miridiunali di u stabilimentu di i Slavs orientali. Iddi vissutu in u desertu è sempri cummattiu cu la catena Turcu search - Pechenegs è Polovtsy. fiascata a triunfari in sta esercitu, la Slavs, è in la siconda mità di u seculu X, è infini lassò la riggiuni Mari Neru, stallà in li terri volynyan è mmiscari cu iddi.

In u sud-est slavi oecumene northerners abitanti. Da l 'altru feritu, si diffirìanu una forma facci stretta. Ci sò assai influenzatu da vicini steppe catena, incù i quali northerners cumprinzibbili assimilated. À 882 anni, sti tribbù era affluenti di u Khazars, mentri Oleg ùn li hà attaccari a so putenza.

drevlyans

In i boschi trà i Dnieper è i Pripyat venenu drevlyans. U so capitale hè Iskorosten (avà a manca di u fossi). In Drevlyane hà sviluppatu un sistemu di rilazione ind'a tribù. In fatti, issu hè una forma principiu di u Statu cù a so prìncipe.

liti qualchi tempu drevlyans incù u so vicini lawns di patrunanza in u rughjonu, è l 'ùrtimi tributu ancu pagatu a iddi. Però, doppu Oleg unitu u Novgorod è Kiev, iddu suttamisi e Iskorosten. Sò succissuri, Prince Igor statu tombu da e mani Drevlyane dopu ch'elli riclamatu surpluses tributu. A so moglia Olga cruelly revenged l 'àutri ribbelli, brusgiatu a Iskorosten, chì tandu mai ricustruita.

I nomi di n'u tribali di Slavs Eastern hannu spessu contraparti in funti diffirenti. Per esempiu, Drevlyane dinù discrittu cum'è dulebsky unione tribali, o Dulebs. Lassatu di li Zimnovskoe forte, chì in lu VII seculu, fù distruttu da ncidenti viulenti.

Everglades

Dnieper Average sceltu di spaziu. Era lu cchiù putenti e nfluenti fronti tribali. cundizioni naturali Très è limu permissione li micca solu à nutriscia si, ma dinù a cummerciu bè cù u so circondu - à equip la flotta, etc. Chì hè u so territoriu hè una strada di "da li Vichinghi di li Greci", chì li dete un grande prufittu ...

Kiev addivintau lu centru di u campu, situatu nantu à un altu, banca di u Dnieper. U so muri sirvutu prutizzioni comu accéder da nemichi. Quale eranu vicini n'u tribali di Slavs Eastern a sti parti? Khazars, Pechenegs è altri populi numadi chì vulia impone un tributu venenu. I 882 annata Novgorod Riuzzu Oleg cunquistata Kiev è creatu una sola statu East slavi, durante a so capitali quì.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.