Arte e spettacoliMovies

"I mo caru omu": l 'attori di u cosita

Nunustanti la cridenza diffusa in l 'Unioni Suvietica si tocca micca solu cassetta ideali. On schermi Soviet fora assai di filmi chì sò sempre apprupriati oghje. In d 'aostu 1958, u pubblicu i cosita "I mo caru omu", fù prisintatu. Ancu in lu episodi di stu cosita pò esse vistu artisti assai famosu. Per esempiu, George Zhzhenov jeux, u babbu di u prutagunista è vede nantu à u screnu di un pocu di minuti.

Cosa hè stu ritrattu

Radu Heyfits u fundamentu di a so cosita pigghiò lu rumanzu "A cosa chì vi dà," scritti Yuriem Germanom. In stu libru, vultèndusi fora dui filmi funzione, unu dî quali fu "I mo caru omu." Stu ritrattu rimusciu dici lu pubblicu circa lu dutturi accatta nautru, cun sincerità à aiutà populu. In a so vita ùn ci hè statu un gran cuntintizza - amuri di la vèrgini di talentu, ma da a vuluntà di u destinu ch'elli ùn era in gradu di stari assemi. Varvara (u nomu di u figliolu di a so vita) trasfirìu luntanu da u caratteru principale per via di a so decisione à travaglià in un picculu paese, cusì ch'ella vulia à làcrimi nant'à u palcu.

miti Life avelli, è a guerra di novu purtatu inseme. A lu spitali, Vladimir (lu prutagunista) ritrova cù una pacienza difficiule chì vole chirurgia. Però, anchi sti casi ùn pò grossu u prutagunista. It manna l 'Barbarian à u furgoni è cuntinuà à travaglià nant'à u solcu fronte. Dopu à la guerra, Barbara divintò un geològu, puru siddu tutti l 'àutri a so carriera un gran attrice francese. Vladimir divintò un omu di famiglia, ancu s'è ùn ci ùn purtà la cuntintizza.

L'attori di u cosita "I mo caru omu", creatu un ritrattu ùnicu, chì ghjè apprupriati à u nostru tempu. Hè per via di sta in u 2011, basatu supra l 'avvene di a seria statu isciutu da 16 pezzi.

Alexei Batalov

U rolu di u centru di u dutturi Volodya ghjucatu u famosu attore è unu di l '' omi più attrattiva di l 'èbbica suvietica - Alexei Batalov. Hà étoilés in parechji filmi tziu Iosifa Heyfitsa, e chistu era micca eccessione. As incù tutti l 'attori di u cosita "I mo caru omu" (1958), Batalov abbituatu a lu rolu di l'eroi, è chiaramenti trasmissa i so caratteri, i valori di a vita, è festa in situazzioni diversi. Iddu creatu l 'imagine di un omu cunsacratu à a so vucazioni è sentimenti.

Hè pinsatu chì Yuri Herman na vota scrivi una maghjina di Vladimir in u rumanzu hè cun Alekseya Batalova. U Populu ùn hè cunnisciuta cum'è una infurmazione Cynthia, ma in u cosita "I mo caru omu," l 'atturi scuntrà cumplettamente i miti discritta in lu libru. Batalov nzerita abbituatu a lu rolu di u dutturi, u quale u distinu hè immobbilizzata da la guerra. L'attore cunsidareghja u so travagliu nant'à a cassetta hè cumplitamenti sèculu. Batalov sempre messa fora in i so filmi cumplitamenti, è u so caratteri sò sfarenti punti capitulate è irunia di autri. Ghjè ciò chì hè accadutu à stu filmi.

Inna Makarova

Film "I mo caru omu" e lu rolu di attori chì sò statu sceltu capunanzu, spiciarmenti rammintò di una scena arcu - una riunioni di u principale caratteri in la stanza upirativu. Prubbabbirmenti nuddu avissi a pudè micca ghjucà u rolu di Barbara cum'è Inna Makarova, un nativu di a cità Siberian luntanu. À u so anniversariu in u 2013, Artist People l'di l 'Unioni Suvietica ammissu chi stu rolu hè stata è ferma unu di i più pupulari di a so opere. Idda nfacci reviewing u cosita è sona-vivant ogni scena.

Guasi tutti quelli chì étoilés in i filmi "I mo caru omu," l 'atturi crede chì u cosita hè statu un successu. Hè veramente u casu, perchè ancu dopu à 58 anni, dopu à l 'libbirtati di l' cosita hè assai pupulari è hè sempre apprupriati. Certi membri di spittaturi ricunnisciutu chì a cassetta furzatu a revise i so valori umani.

medichi militari

In aghjunta à u tema di e rilazione umana, u cosita tocca nantu à u tema di u grande guerra Refrains è i partial chì si hè fatta a vita l'omi. Cunsidirari la cosita "I mo caru omu" e lu rolu di attori chì era in un tempu assai cura travaglia fora, ùn vi ponu mancà i medichi tema ft duranti la guerra.

At Vladimira Ustimenko, ghjucatu Batalov à u fronte eranu culleghi - dui fimmini: Zinaida Ashkhen Ohanyan è Bakunin. Sfurtunatamente, ch'elli ùn vultà da a guerra. Lu prutagunista è assai pinseri di a so perdita. Sti fimmini suprattuttu avutu un tiatru di bè cunnisciutu-attrice francese - Tsetsiliya Mansurova e Valentina Zhuravskaya.

At rolu Tsetsilii Lvovny in i filmi "I mo caru omu," l 'attori chì tuttu in a so famosa, fù u prima testu in l' filmi. A seconda cassetta cù a so participazione hè isciutu solu in 1972, è u mistieru di l'attrice pigghiò a la scena. Soprattuttu famosu fattu Cecilia L. chì hà ghjucatu in una pruduzzione di Puccini, chi jittau lu Vakhtangov.

Leonid Bykov

In stu film, jucau un altru famosu attore - Leonid Bykov, chì hè unu di u più amatu attori di u paese. U so caratteru pare solu in la seconda parte, ma tira subitu l 'attinzioni di pùblìchi. U rollu di Pasha Bogatyrev assai critichi cosita nutari comu unu di li megghiu òpiri di u sicondu pianu.

As a Tori ùn ghjucà durante l 'èbbica suvietica, quasi nimu. U so filmi sò sempre stata una visioni corpu, è u caratteri ochji bisannuelle. Tori è apparisce à u fini di u film, era quellu chì prupone u viaghju fatali eroe Batalov à novi terri.

pùblìchi Guest e critichi

In i filmi «A me 'caru omu," Attore hè usatu à u rollu tinuti comu divirsamenti da più critichi. Tuttavia, ci eranu ghjente chì anu criticatu sta cassetta di prupaganna ideali, puru siddu si in l 'cosita era assai nica cà in altri dipinti di quiddi anni.

Prima di tuttu, stu cosita dà una occasione di riflette nantu à a vita. À u principiu di u heroine & cassetta Inna Makarova fattu a scelta di male, ma di scappari u destinu ùn succede. Interesting sceni guerra sparà. U pubblicu nutari ca iddi nun onurari lu ft di i miti, è pòrtanu i so sentimenti è i caratteri cambià.

Sicondu a ntôn rilivamentu di lettori di a rivista "Screen Soviet", sta situazioni hè calmu ghjudicatu inclusa in la lista di lu megghiu film di 1958.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.