U sviluppu spiritualeIntrepettinu di Dream

Sleep "rat", è ancu ciò chì pensa à un ritu biancu.

Prima di pudè esse dumandate quale un rè di i so cumpunimenti, avete a dumannà a question, è cun quellu chì un o altre persone cunghjuntanu l'animali. A paura o trattà cun tranquillamente.

Comu regula, à a vista di un fieru, una persona ùn mostra micca emozioni felice. In fatti, videndu un ratu, assai persone si scantanu involuttu. In parte per l'apparenza di l'animali, ma hè ancu deguttu per u fattu chì u ratu hè perceived in vastu quantità com'è pesti, purtatu di a malatia. In cumunioni, simbulicamenti u fanu hanu connattamenti negativi, u listessu pò esse imaginatu da a rata vistu in un sognu. À u listessu tempu, u ratu hè un animali assai intelligenti è travagliatore, capaci di surviglià in l'ambienti più sfavore. Accurrencia, a rata attaccassi l'inemicu più grande ca u so grande.

In u zodiacu chinu, u ratu hè u primu segnu, è e persone nascite in l' annu di u ratu si spettavanu d'avè qualità cum'è intelligenza, l'honesty, generosità, u talentu creattivu, diligence. U fattu chì a storia astrologica ocuva a pusizione superiore in u desfile zodiacale, in micca una petite mumentu tistimunieghja à a so mente.

In Induismu, a rata hè a muntagna animali di u Diu di Ganesha, u diu di a saviezza è a prosperità. L'imaghjini sculpturale di un razza pò sempre vede in i tempii di Ganesha.

In a cità di Deshnech, hè u tempiu di Karni Mata, cunnisciutu ancu u "temple de rats". U tempiu hè cèlebre per u fattu chì decenuti di millaie di arati chì sò cunsiderati sagrati vivi. Ogni ghjornu, i tempi di tempestà rializeghja u rituali, dà u latte di u fugliu è u granu. Perchè i peregrins di u tempiu hè cunsideratu un bon signu per tuccà i prudutti. Fate trà u fugliu di u tempiu Ci sò circa cinque carni bianchi, sò cunziddi spezialmenti sagrati, a benedizzione di u tempiu è a reencarnazione di Karni Mata, a saint indiana, a rappurtanza di a Dea Durga è i so figlioli.

Di sicuru, in tradizzioni culturali, u dormu di a rata pò esse significati inugidenti. In i culturi occidentali, à i ratu, u cuntrariu, sò in generale negativu.

Dognu chì in i filòsi di vita verita sò omnívorosi, ciatonu quasi tuttu, cumpresa a carne morta, multiplica a una velocità stupente è assicurata inde u cuntrollu, u dorme di a rata pò significà una amezita invisibili à a casa. Un ratu in un sognu hè assuciatu à una malatìa, quarchi incù i malinti apprehensione.

Sicondu i libri di l' idee islamicu, u sonnu di un ratu per una persona implica l'emigrazzioni, a venda di una casa, i latri, da quale hè necessariu guardà a casa, tradimentu di l'amatu. Razza alimenta in un sognu pò dì chisme o quarchi acquicitta illecita o pèrdita significativa, oltre drammatichi affari di strammi, cunnessione maritalità sfavorevoli, prublemi cù i zitelli. Per vede una rata morta in un sònni pò significà un tragatu terribili.

Per piglià una rata in un sognu hè di sforzu di disprezzu è insette.

Ma ancu se u dormu di a rata veni assuciatu cù signali negativi, questu potenzjariu pò esse usatu per u so propiu vantagiu d'avvirtimentu è di fà cambiamenti in a so vita veru per ùn permettà micca di prublemi.

Indipendente d 'esse un soiu raghjone o parechji, solitu simbolica simbulizanu u tipu di fallimentu, hè ancu impurtante ciò chì succidevi à a rata in un sognu. Per esempiu, se un ratu hè uccisu o scantatu, ùn hè improbitu in a vita verita esse parechje mudimenti pratiche.

Dopu ad avè dumandatu da chì un sonu di razza bianca, hè pussibile risponde chì hè un piacevule pusitivu. U ratu biancu, vistu in un sognu, hè assuciatu cù successu, boni relazioni d'amori. Se un ruscelli di biancu sònnii duranti u piriudu quandu una vita ùn hè micca assai successu, hè cusì spertu chì l'aiutu serà da una fonte improperità.

Per sognu un razza bianca è uni pochi rattani bianchi indetta una puttimi sani o un embarassatu longu

L'intresu di l'intrattenimentu di a rita, in generale, analizeghja solu l'associazioni bè, una ratata bianca vistu in un sognu indicanu chì tutti i sughjetti sò sottu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.