Arte e spettacoliMovies

Razza di un cane da a pelicula "Firs 3": Favoltu di l'audience

Pò dassi chì ùn hè micca un listinu di cusì in terra chì un cane ùn viaghja vicinu à una persona. Ella vene à l'aiutu di e persone in i casi più variati di a so vita. I perchè ghjovani, a so fideltà à l'omu, a mente è a bellezza pò esse dichjaratu indefinamente. Ùn pudete guardà silenziu nantu à u fattu chì sti animali sò aiutu à i ghjovani à scopra u cosimu! Anu ancu i primi anni grande chì anu visitatu i spirame inexplicate. Ùn hè nunda chì ci hè stati centu cintunari di libri pubblicati à i cani, milioni di storii è poi scritti, i film eranu fatti.

Perchè l'amore di l'ostaculi ùn hè micca micca

Pekingese o San Bernardu, un spaniel o un dobermann, un rapero terrier o un puntero - ùn importa micca a razza. I cani da u filmu "Firs 3" hà ricurdatu novu à i televidatori chì per l'amore veru ùn ci hè micca prublemi è cunvenzioni di vita. Questa storia era nclita in a terza parte - a continuazione di i filmi "Fir tree" è "Fir-trees 2". In dicembre di u 2013, quandu u locu di u ritrattu "Arburi d'acqua di 3", a razza di i cani di Collie di u Borderonu hà ancu fattu più populari. Ancu s'ellu u guidatore di a film, u ghjornu chjamatu Pirate hè un picculu corrente. U so amante Yoko è una razza di cavalier-king-charles spaniel cun un bon pedigree.

Smart Dogs

Border Collie - una razza genera di i cani, criata in u Regnu Unitu in u XVI sèculu, appartene à i pastori di cani. Basatu nantu à i risultati di certi studii, questu hè unu di i cani più intelligenti trà ogni razza. In i vechji ghjorni eranu chjamati traballadores, traduttori inglesi, agricultori o agricultori.

Ùn hè micca nunda chì u ghjocu razza da a pelicula "Fir Tree 3" hè stata appruvata da i diretturi. Border Collie - forte, forti, ma à u listessu tempu grazia, u cane plegatamente. Un funziunismu distintivu di a razza hè a stessa longa di caprettu è di a frunti. Pirate di cane, nantu à u so propiu esempiu, dimustrava a natura di questi cani - hè energicu, insightful e persistente, accustatu à pressu stress mentali è fisicu.

Yoko stagione

Ùn pudete passà in bigtoni in u filmu "Firs 3" razza Yoko - Cavalier King Charles Spaniel. Questi ghjovani sò stati creati in u Regnu Unitu, è a so vucazioni originale hè caccia. À u tempu, sta razza ha diventatu u decoru. I cani di u tipu di cavalier-king-charles spaniel sò assai affettuosu è amici, sò distinti da una rari gracefulness è una pratiche ghjucatu. Hè per quà parechje paisani eranu in facciuti cù u fattu chì i zitelli dopu a vista di a scena solu necessaria una razza di ghjacaru da a pelle "Fir Tree 3", cusì bellu è tipu cum'è Yoko.

Doppu a film

Hè difficiulmente imaginate quante quantità sfruttevuli, chjuchi è grossi, cunnisciuti o ignurati, eranu fatti da i cani. In parechji paesi d'Amèrica è Europa, ancu i monumenti sò stallati annantu à stu annu speciariu.

È ùn hè micca casuale chì i creati di a pelicula "Firs 3" includenu in a trama l'amuri di storia di dui cani notevuli da Samara - Pirate è Yoko. U visor ùn pò stà indiferente à i veri sentimenti di sti animali. I ospititi circàvanu di siparà cù e cundizzioni di vita, ma l'aiutu di a picciotta Nastya, a perseveranza è a dedicazione di u Pirate, a fidelizà di Yoko pò creà un miraculu di u novu. Hè a razza mpurtanti? I cani da u filmu "L'arbureti 3" facia una verità ind'e strada per a so felicità, chì hè qualchì volte in mancu di relazioni umani.

Sicondu l'atturi chì aghjunghjenu in questa film, era assai divertente è interessante nantu à u settore per travaglià cù l'animali amichevole boni. I cani furmatu coped with their tasks not worse than people, e quarchi anu ancu esse un esempiu chjuche di endurance, pacienza, capacità di travagliu è di bon umore.

Un grandu rolu in a popularità di u filmu "Firs 3" hè ghjucatu da i cani, l' amichi più fideli è di dedicatori di i persone. Dopu tuttu, nisun altru animali sirve à l'omu cum'è intruglamente in questa criatura straordinaria - un cane.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.