ViaghjuTips per i turisti

Chì per vene da u Montenegro cum'è un souvenir?

A più caratteristiche montenegrino turistici vanu à girà nantu à una spiaggia di mare, piglià un capu in u mare, admirate a muntagna è l'altri paisaghji charming. Ma, tardu o dopu in un locu, ci hè una quistione naturale, chì fà vene di u Montenegro. Dopu tuttu, tutta a casa hà parechje, amichi è acquisti chì stanu aspittendu à ricordi, è ci hè bisognu di abbandunà qualcosa per a vostra memoria. Cum'ellu hè un paese beddu assai bellu interessante di a storia è i costi, i bè serà ghjunghje per ogni compru.

Prima di decisà ciò chì duverà da u Montenegro, hè bisognu à dividinu tutti i ricordi in categurie: alcool, naziunale, com'è edificanti, religiosi, ceramichi, etc. Parechji turisteri, in particulari i genitori, sò attrautu à e vini alcoolichi: rakia (vodka di frutta), vini sechi è semi-seculi di u locu Variità di uva. L'attentione particulari mera tintazione nantu à l' aromi medicinali , l'assimgharia è a zucchera. Cum'è in pacchiuli urdinarii è in rigalu small bottles u voddu di uva hè vindutu. Pudete ancu cumprà rakiyu casanu.

Se interessate à ciò chì duverà da u Montenegro, cumu chì stu souvenir evocati memorii di stu paese maraviglioso, avete bisognu di sceglie i vostri prodotti naziunali. I turisti sò cuntenti di cumprà un caprettu chjamatu "capra", chì hè un capu in tonda. Questa parte di u costume nazionale hè a purtatura di u simbolisme: 5 strippi d'oru sò 5 seculi di sceccu, l'edging negru hè una tristezza per l'antica grandezza di u paese, a cima scarellu hè u sangue sfertu da u populu. Kapa hè spessu apprezzata cù un mantellu mudernu o novu.

Sceglie ciò chì duverà di Montenette edible, assai turisti si devenu nantu à prshute è olivi. U primu prugettu hè affumicatu nantu à u carbonu è seccu in u ventu cun u perchju. Hè assai fragranza è casi trasparenti nant'à u cut. Pudete ancu cumprà acqui salate, salvaticu o d'olii. Venite à tastà i casgi in casali. Ogni vacanze hè cunsideratu chì u so dovutu di cumprà una tazza, una decanter, piatti pinti, tazze è sette sanu, per quasi tutti i prudutti di ceramica di u mondu sò diventati famosi per u Montenegro.

Resto, i prezzi per quali cumincianu da 300 eurò per 10 ghjorni, abbandunarà solu l'impressioni più giovani, perchè a natura stessu cuntribuisce à questu. Sì, elettu un rigalu per i parenti è l'amichi ùn hè micca difficiule. Montenegrins ospitali sò sempre cunsigliate è offre i ricordi più pertinenti è interessanti. Cumu hè un paese chì crede, quì pudete cumene unicu icone scritto, crucialli, catene, etc.

Hè un piacè per fà cumerci in Montenegro. L'abbitanti lucrativi locu seranu à tuttu ciò è pronostica, perchè i prudutti accaduti custattoghji necessanu evocate memorii di una vacanze inolvidable. A causa di fattu chì e cunfini di u paese cun l'Italia, i turisti ponu cumprà assai belli giochi italiani a favori. I donne anu interessatu à cammellu cù e butteghe, in u quali articulu di designu da i megliu manifatturi italiani sò presentati. Resto en Montenegro si ricorda da un pezzu tantu!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.