Educazione:Storia

Joseph d'Egittu (Joseph the Beautiful): famiglia, aphorisms

A storia di Ghjiseppu hè chinu di gioia è miseria. Triste, perseguitatu per parechji anni. Purtò cù pacienza è pietà è si sbarca cun victoriore. A storia di Ghjiseppu accumincia è finisci cù i sogni. Questa hè una storia d'intrigue è di falza, l'invidia è i minzogni, l'orgogliu è a passioni. Una struttura instructiva di pacienza è fideltà, coraje è cumpassione.

Ghjiseppu d'Egittu - quale hè questu?

Ghjiseppu hè unu di i donne figlioli di Ghjacobbu, u patriarca biblicu. U niptu d'Abràhamu, Ghjacobbu in a so ghjuventù, hà cumpratu i so dirivatu per l'astuzia per un stufi di lenteja à u Signore Esau.

Quandu Ghjacobbu sunnava un sognu chì a so famiglia abbandunà qualchissia chì sia purtata a "luz di a casa di Diu" è "tutte e tribù di a terra" averia d'adurallu. Tutti i ghjorni chì Ghjesù era tradutu da Ghjacobbu à Diu, hanu honore e so cumandamenti è trattò a so famiglia cù ghjustizia, rispettu è amore. Questu era insignatu à Ghjiseppu è i so fratelli.

Infancia di Ghjiseppu

Ghjiseppu era un figliolu bella è felice. U patri era assai piazzatu à stu figliolu, chì era nascuto quandu Ghjacobbu era digià in i so anni avanzati. U chjamò "U Figliolu di a mo vichjàia". È hà fattu à Ghjiseppu una vistura larga colore, chì divintò l'invidia di i so fratelli anziani. Dopu tuttu, i vestiti chjappi eranu purtati solu da quelli chì ùn avè micca travagliatu in u campu.

I Sonnii di Ghjiseppu

Quandu Ghjiseppu sònniu un sònniu in quale ellu è i so fratelli puderi di punta. U grassu di Ghjiseppu si livò è i foglie di i fratelli ci attentenu. Dicu à i fratelli about my dream Joseph. È i so fratelli si sò più in furore cun ellu.

I fratelli anzeddi sò più vechje di Giuseppe è si cunsidareghjani di rispettu. Ma cegliendu per l'odi, ùn vulianu micca fà capisce è accettà chì u so fratellu hè più chjucu in a famiglia, perchè u babbu u tratta cù l'amore spiciali. L'Enveja i distruggeru e diviani a direzione erronita, perchè elli decidenu a vendetta, cose cù u so pianu.

Allora Joseph hà sunnatutu un sònniu induve u sole, a luna è i steddi rinfurzò à ellu, secondu u numaru di i so fratelli - ònde. Ghjiseppu disse à i fratelli è u babbu chì ripiava, dicendu: "Avemu da archet à a vostra mamma è i vostri fratelli?" Ma, Ghjacobbu visti à sè stessu chì u sognu di u so figliolu benamatu era cunnessu cù l'esercitu di a prufezia.

Insidieziu è falce

A famiglia sana di Ghjacobbu sparghje è criau ovule - intruduce in cattle breeding. Un ghjornu, i fratelli ci andà per alimentà i mannari in prossimi remoti, è Ghjacobbu mandò Ghjiseppu à truvallu à tuttu ciò chì era bè cù i fratelli, fussiru sani o si u bistiali eranu intactu. I fratelli da afar saw Ghjiseppu è dicenu: "Ci hè u re di i sònni". Dopu avivanu cunghjilla, deciseru di sguillà, è u so babbu spiegà a morte di u so fratellu, per favvi l'animali salvaticu. Ma Rubene, unu d'elli, hà cunvintu chì l'altri ùn mancanu micca sangue, ma per tirallu in la cavità. Allura li fècenu, ghjunghjite à Ghjiseppu in a fossa, è strapò i so vistimenti per vede u so babbu.

I fratelli si sò à pusà nantu à a cima di u fossa è senza mancanza di cuscenza, cuminciaru à manghjà u pane. Allora una caravana hè apparevuta à a distanza è u fratellu di Ghjuda, uffrìu di vende Joseph, è micca a morte - era ancu u so fratellu. A caravana hè vicinu, è i fratelli i cullàvanu da Ghjiseppu da a fossili. I so cori cruel anu micca avutu pietà - ùn eranu sicura di a so impunità, è u so astuzianu traminduanu bè cù a pussibilità. E vende una persona à a slaveria significava a cosa di morte. In orrurale, Ghjiseppu era chianciava è pricava per a misericòrdia.

Un omu bonu è un ghjovanu pudia purtà assai soldi, è i merchanti ùn hanu amutu u so cuntenutu è l'aligria da i profitimi futuri. Ùn ùn avè micca dumandatu à Ghjiseppu. Questa hè esattamente ciò chì i fratelli spettavanu.

A caravanu pigliò Ghjiseppu à Eggittu, è i fratelli scapulinnu un zitellu è scorciarondu a ropa di u disgraziatu cù u sangue. Chianciannu e chianciannu, vultonu à u so babbu, chì l'aspittava. Sèntenu i so solli, Ghjacobbu s'aghjene di cunsentà chì u so timore più profundo era justificata.

A scuru di a notte era cum'è a bughjura di i so core. E ligali si pudete falà da a so lingua, è dicenu à u babbu chì u fratellu minore hè stata scattata da una bestia predatoria, è mostra a vistita di sangu. U cori di Ghjacobbu cuntrainu à u timore è u dulore. U patri ricunniscì a robba di u so figliolu, è, rimogliu, piacè di parechji ghjorni u so figliolu benamatu. Chì era quellu di fà? Ellu gridò è gridò à Diu.

Vendu à a slaveria

U ghjornu cambiò a notte, u timore cambiatu a speranza. I pricatu à Diu è Ghjiseppu aspittavanu à u megliu. U mercatu di eslavu egizianu era chjucu di pirsuni: qualchissia andò à circà, vintendu i bè mercurie, è qualchissia chì ùn hà cambiatu in modu senza tà belli.

Un ghjovanu bonu attrae l'attinzioni di parechji è i prezzi annantu à ellu si sviluppau. Quandu u prezzu righjunsi u limitu, i cummircianti vindìanu Joseph à u tesorru è a capu di i guardii di corpu di l'Eggittu, Potifar.

Allora u ghjovanu entra in a casa di a seconda persona dopu à Faraone. Potifar hà vistu chì tuttu ciò chì u servitore facia successu. Allora ellu hà designatu un servitore guidu è educatu per eseguisce a so casa. Ghjiseppu, da l'anni, era saggiu e hà hà rignatu a casa di Potifar, multiplicendu a so ricchezza.

Bellezza è prucessu

Vivendu a casa di u faraone Cortesi, Joseph hà crisciutu è si sviluppau. Lovely person and camp, li piacia a moglia di Potifar. Vi ogni ghjornu per vede ellu è ancu pruvatu à seduce. Ma un ghjocu onestu è noble chì hà scappatu è fughjita, allughjò i so vistimenti in i so mani.

Una donna ricchezza è nobili, chì a so bellezza ùn puderebbe sfrazià da parechji omi, hè offentera da u fattu chì un slave hà abbandunatu. Allora l'incaseva tuttu malignità, dicendu chì u servitore avia molestatu. Potifar fù stata amara è offisa chì hà cunfidendu à Ghjiseppu, è hà fattu esse ingratiamente disgrazia. Raging with anger, u courtier enviatu Ghjiseppu à prigiò.

Da u pupulu à u palazzu

Dopu qualchì tempu, u cupbereiro egizianu è u panchillo eranu culpabili davanti à u rè. Hè in còllera è urdinò ch'elli sò imprigiunati. È e cundiscenu in u calvicariu, induve Ghjiseppu era stallatu.

Una volta sti prigiuneri anu vistu sònniu. In matina, Joseph hà truvatu cunfondati è intristu, perchè ùn pudìanu capiscu u significatu di e so visioni. Ghjiseppu spiegà tuttu, è dicenu à u panchero chì ellu esse esercitu, è u cupistuatu prumesse a bona vuluntà à l'ochji di u Re è averebbe un servitore fidu à Faraone.

Ghjiseppu l'incarceratu hà dumandatu: "Uttenite u rè Egyptianu sapemu di mè. Chì sò stolatu da a terra di i Ghjudei è ghjucatu senza prisenza ". In trè ghjorni passava tuttu, quantu predice da Ghjiseppu. Hlebodar hè statu esercitu, è u cupistuatu hè torna restituita à u rè per serve. Ma ellu obliteu a prumessa di Ghjiseppu per dì una parolla à u re d'Egittu. È Ghjiseppu arristau in prigiò.

Meaning of Dreams

Dui anni dopu, Faraone hà sunnatutu un sognu - vaccini magre è alluntanati da u fiumu è manghjonu obèse. E ci erani sette di issi vacchi. U sònniu s'hè assai afflittu e hà intristatu. Chjamò tutti l'intreti è i sages per ellu stessu, ma nimu pudia spiegà i so sònnii. Allora ellu chjamò tutti i so servitori è i servitori - u rè di l'Eggittu era cusì tristu di u sognu. Eppo u cupbearer recordava Ghjiseppu. Ellu disse à Faraone nantu à un ghjovanu di u paese di i Ghjudei chì era assittatu in prigiò. Dice ancu chì quandu sunnava di un panificador, era esattamente ciò chì passava, cum'è Ghjiseppu spiegà. Faraone avertitu per ellu in prigiò.

Ghjiseppu si prisintò davanti à Faraone è spiegà u significatu di i so sònnii: vene sete anni d'abundenza, ma secondu sett'anni serà una grande famine. Ellu disse: "U sognu ripetitu duie volte. Dopu si cumpleti, u rè. I sònni ùn sò micca esse senza significatu. Hè necessariu di vede stu disastru è cumprà e bogcerate in abbundanza durante l'abbundanza, per ùn periscedu in l'annu di famine.

U ghjovanu sàviu è sàgiu li piacia u rè di l'Eggittu. Ellu disse à Ghjiseppu: "Sarà nantu à a mo casa, Sò solu seraghju più altu ch'è u mio tronu". Pusicò un anellu nantu à a manu da a manu è li dì à tutti per aghjunghje. Ghjera Ghjiseppu in quellu tempu trenta anni.

U regnu di Ghjiseppu

A gran fami era nantu à tutta a terra. Ma in Egittu, sottu u regnu sàviu di Ghjiseppu, i graneri di u pani eranu chini. Da tutta a terra, u persone anu seguitu à Egittu. Ghjacobbu, u babbu di Ghjiseppu, mandò ancu i so figlioli per cumprà u pane. Abbandò a casa solu u figliolu più chjude di Benjamin. I fratelli vènsenu in Ghjiseppu è priconu per pane, in ghjinochje davanti ad ellu.

Li dumandò nantu à a famiglia di Ghjiseppu. I fratelli anu dettu chì avianu dòde pare, ma u più ghjovanu si stete cun u so babbu, è l'altru ùn hà micca. Ghjiseppu accusavanu di traiatori è li dettu di pruvucari ch'elli dicenu a verità, unu di elli, permettenu turnà in casa è portanu u so frère menor.

U si purtonu u babbu di Ghjiseppu Beniaminu à Ghjiseppu. Tèndesi arrivaru a so ochji, è hà apertu à i fratelli. Faraone sintì chì i fratelli anu vultatu in Ghjiseppu è dicenu: "Purtate u vostru babbu è a famiglia, vi daraghju u megliu in a terra d'Eggittu per i vostri figlioli è e donne. Venite è vive quì. »

Patience hè rewardada

Ghjacobbu cullò tuttu u so bogantinu è i bè, tutti i zitelli è i figlioli. Hà purtatu a so famiglia sana à Egittu. Faraone ci detti i migliori terri è fiducia i so vacchi. Parechji anni Ghjacobbu è a so famiglia sana hà vintu in Eggittu. Tutti i so affari in a terra d'Egittu eranu reguli da u so figliolu Ghjiseppu. Faraone hà cunfidendu è hà valutatu per a so saviezza è a curazione.

Eccu una storia di pacienza è speria chì aiutava à Ghjiseppu ùn solu per survie, ma ancu per esse u sicondu dopu u re d'Egittu. Per esse cunnisciutu ciò chì Ghjiseppu era cusì grande è pocu spéciale, unu deve sapete ciò chì Ghjudea, l'Anticu Eggitu represented in quelli ghjorni, è chì eranu i relazioni trà i pòpuli chì campanu in queste terri.

L'incridibile "egizianu"

In a listessa storia hè dettu chì a famiglia di Ghjacobbu, chì vinia da Ghjudea, hè stata servita per separà. Ghjiseppu vinni particularmente attentatu à l'Egiziani. "L'egiziani ùn ponu micca manghjatu cù i Ghjudei", chì "hè una abominazione à l'Egiziani". Ghjiseppu avisi à i so fratelli: "Faraone u chjamarà è dumandà:" Quale hè a vostra occupazione? "Risposta:" Avemu avutu vignaghjoli di vaghjime à questu ghjornu ". Perchè "ogni pastore di l'ovule hè una abominazione à l'Egiziani".

Invece una relazione complicata cum'è trà e pòpulu, hà guadatu u rispettu di u re d'Egittu. In questu ghjorni era un paese putenti è putenti. È per riceve u favore di u so regnu è u ricunniscenza era propriu difficultu. Ghjiseppu successò. Era cusì valente in l'ochji di u populu egizianu chì Faraone hè misericurdiale à a famiglia sana di Ghjiseppu.

In legenda di sta storia, capisci chì u cumuni di u egizianu era cusì cusidu. L'aforismi assuciati cun ellu, è in u nostru tempu ricurdate di l'incridenti egizianu.

Cusì, per "i vacchi di Faraone" una persona, cum'è regula, significa qualchissia chì ùn hà micca nunda per u futuru usu, o una situazione chì ùn pò micca esse diretta da ogni effort. In un ambienti artisticu, sò chjamati da e persone senza talentu, diventendu i frutti di i so culleghi talentu.

Argüe nantu à i prublemi finanziarii è di a crisa, i publicisti spessu utilizate l'aforismu "sete vacca priziosa" o "u tempu di vaccini mag". È Ghjiseppu a Bella pò esse chjamatu ghjovani bè è puri, chì sò stranguli à e tentazioni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.