U sviluppu spiritualeMisticismo

Hamsa - un amuletu contr'à diversi cosi

In ogni momentu, quandu a ghjente era minacciata di catastrophe, malatie malatie, i guerri è altri disastri, pruvò à pruteggià è i so amori cun l'aiutu di e forze stranieri. Conspirazzi, preghjette, amuletini, inscrici-simboli è parechje altre mistichi mienti anu statu usatu da tempi di antichi à questu ghjornu. Unu di l'amuletji assai antichi più antichi hè cunsideratu un oggettu sottu u nome stranu "hamsa".

Descrizzione di l'amuleto

Ancu in u periodu neuliticu, vale 8 mila anni prima di l'our era, e persone chì abitanu u territoriu di l'istatu sumeriano, i regni di Babilonia, chì stanu à longu à i banche di u Nilu, pendiinu à e so abitudini un pianu objeto, in forma assai simili à u piu di a manu umana ghjuste, U palme. Questu hè hamsa - un amuletu chì pruteghja da l'ochju malu, i prublemi e disgrazia, a mala influenza è in generale ogni energia negativa.

Strangamente abbastanza, diverse personni diffirenti si sò cridutu in ellu è ancu illustratu casi a stessa manera: i pulgarisi paralleli in i dui vini (2 invece d'una, cum'è nantu à i nostri palme), u listessu hè uguali à u 2 prossimu è trà elli u più longu - l'indice. Oghje chì a palma (hamsa, amulet, non umanu) hè stata detazione cù diversi simboli mistichi, ma più nantu à quellu tardu.

Aspetti religiosi

Ùn importa micca cumu quelli cultures è e civilizazioni differenti di i pòpuli di etechse è territorii diffirenti diffirenziu, ci hè quarchi cosa in cumunu in e so religioni, tradizzioni, cosi di a storia è ancu prublemi è preghjudizii. Per esempiu, i stessi amulettes. L'amuletu più anticu di l'anchoa fu truvatu da i archéologi in scavi di l'assulzione di Mesopotami. E mòvuli simili sò stati scritte in i studii di e civilizazioni antichi più antichi - Fenici, indizi, Greco-Romani è altri. Prima di tutti, stòrici, etnugrafii, e cultuloghi credi chì l'amuletà hamsa torna à a mitulugia di l'antichi Fenici, in particulari à a so denia Tanith (o Tank). Hè veneratu da l'abitanti di u Meditirraniu, l'Àfrica di u Nord è altri posti.

Tanith era cunsideratu una dea guirrica, a mamma virgine di i so populu. Hè a sperione per a so prutezione forti, è hamsa (amuleto). U so significatu era precisamente in difesa cù l'aiutu di u Cisterna, a so putenza divina, di ogni tipu di disgrazia. Ci hè una evidenza chì i seguitori di u cultu anchi sacrificati i zitelli, per dumandà a prutezzione di a deity. Questu era speciali in Carità. In seguitu, u cultu di Tanith fusiona cù u cultu di Juno (è Afrodite) in a mitulugia grecoromaniana. Hè interessante: u stessu amuletu esistiu trà e populi semitici è abitanti di l'Orienti, i seguitori di l'Islam - l'Arabi. Chjamanu "Munnu di Diu".

I radichi di a parolla è l'intrepretazione di u nome

Unusually, not only the origin of the amulet, ma a sola parola chì u chjama. Hamsa - un amuletu, a foto di quale hè presentata quì - hà roote associate cù parechje lingue. L'arabu mudernu, u maltu, anu avè una basa cumuni - a lingua semitica. In a traduzzione da questu, u nomu di l'amuleto hè traduttu cum'è "cinque". Questu hè una associazione diretta cù a stessa "Manu di Diu", di quale era scritta prima. E cù a manu umana!

A proto-lingua generale spiega alcuna puntualità a prisenza di l'amuletu tra l'Arabi è i so nimici originali di i Ghjudei. A strada, questi cinqui dii sò assuciati cù i cinquettesimu simboli di a so fede. In ogni casu, avemu digià chì l'amulet prisintatu in u paganismu deep, finu à l'insignamentu monoteistichi è di e religioni. U simbulu s'innàlzanu ancu à l'insignamentu antichi indiani, à l'imaghjini di u Boudou. In e religione orientali, representa a prutezzione divina assuluta.

Da Venere à Fatima è Maria

Sì l'antichi Fenici linkediedu cun Tanin, l'Egiziani ci associanu cù l'altru di i so deities supremi, Isis è Osiris, chì ne donanu a nascita di u diu Thor. Tank hè stata dedicata à i sacrifici di i zitelli, in l'Anticu Eggittu, grandi diti di anchovy hà designatu i genitori di i patroni chì anu da prutege i zitelli. Per quessa, l'amuletini sò spessu pèndite nantu à e cunse di i zitelli o ancu usatu. Iè, è e donne incinta, i amuletini eranu assai utili, aiutendu à a bona salute di a futura mamma, chì furnisce a facilità di partenza, moltu di latte maternelle è foglie furi.

In più di u "hamsa" in sicuru, quella hè a "fringe", u talismanu hè chjamatu "a manu di Maria (Miriam) è Fatima". In novu, u simbulu 5 hà assuciatu à l'Pentateu di l'Santo Torah. È Miriam hè a surella di u stessu prufeta Mosè, chì hà purtatu i Ghjudei à a Terra Prometida. Fatima hè a figliola di Maffa, u grande profeta islamicu. Sicondu a legenda, l'imaghjini di simbolizza pacienza, a fede è a palma - 5 pilastri di a fede musulmana. In u mondu cristianu mudernu, u talismanu hè ancu assai populari. Hè cume chì vene a felicità.

Aspettu di l'amuleto

Tandu parechji modi di amuletini, pudete avà chì l'incevuli pò esse cù i dittati è cun u cacciate. E nantu à a palma di a vostra manu, pudete vede un ochju (l'ochji divinutu chì vede), una stella di sei punti (David), dui pesci è ancu genitale femminile. Questu hè duvuta à i valori chì anu incubati in l'imaghjina. Per pruteggiri di l'ochju perchè e malice, u guarda ghjittassi in u collu cù una croce o in postu di questu. Spessu un talismanu speciale hè scrittu cù preghjudizii preti judei o benedizioni indi. Ellen producenu hamsa è cum'è un colgante per una bracciale, un chjave per a màquina o altre chjave. U culore di l'amuleto hè blu - cun alive, portendu a felicità. È hè stata deceta cù gemmi di u listessu colore.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.