U sviluppu spiritualeMisticismo

Tiamat - dea in u mitu di i sumerii

Tiamat hè una dea chì, sicondu i mitu in Babilonia, era u foremotto di tutti i cose viventi. Ci era in un tempu quandu nantu à a superficia di a terra era solu l'aglientu di u primu oceanu frescu di u mare Apsu, chì dà energia à tutti i cose viventi sottu a tutela di u cunsigliu sàviu Mumu.

Phantom Matrix

Tiamat hè a dea cù quale u scontru di u pianu Nibiru hè cunnisciutu cù u corpu cume stimu cunzitatu chì si trouve entre Mars è Jupiter. Questu incidente era prufitti catastròficu, hà pruvucatu a splutazione di a dea cù u so sposu Lunar.

In u risultatu, un cinturione di asteroids s'hè furmatu, chì cambiò l'urbiti di i planeti fora di u internu di u sistema di u solar. Hè cume chì l'avvenimentu era pruvucatu da a dea Tiamat. Foto di e scuperte archeologica indicanu chì u foremore era veneratu è attribuia à u so contu l'putenza putente è l'energia di u cosimu.

I corpi cunsumani eranu assorbiti da a Matrici Scentom. I so fiori eranu cadutu in orbita à a densità tridimensionale, induve in u mumentu hè a umanità, in u pianeta Terra. I celi di u corpu umanu cuntenenu una memoria genetica di e consiguienti di a colisazione. Ogni omu senti l'impattu in u so modu. Questu hè affettatu di u sviluppu di a cuscenza è di a percepzione sensu sensu. Per mezu di i seculi, u ricordu di a distruzzioni è di l'cataclismi chì scorri a vita hè prò di noi.

Etimulugia

In questa heroina di parechji miti babilonii, a magia di u caossinu sia embodied. A dea Tiamat, in l'opinione di T. Jacobsen è V. Barkert, puderia ottene u so nome da a parola "tamtu" o u grecu thalassa, chì significheghju u mari. O dui paroli di l'uriggini sumeriiani "Ti" - vita è "Ama" - a mamma sò stati uniti.

Hè u prutagneru di tutti i cose viventi. A populazione mesopotamia vveria a fede di a divinità più cà u male, cusì Tiamat hè una dea, chì u cultu era trattatu cù temptation particular. In questa vente u so primu creatore, chjusu in l'acqua.

U Golfu Pèrdite combina currenti freschi è salati. U mari è u acquistu arabu sò uniti. Stu fenomenu naturali servitori com'è a basa per creà miti nantu à l'Apsu è Tiamat. Inoltre, u Libru di Genesi cuntene a Lingua semitiche di u Tehom, chì significheghja l'abissu è a prufundità. Hè ancu attribuita à a mamma.

Descrizzione

Tiamat hè una dea, a mistica di quale hè divintata a raghjunata di a creazione di assai culte di a cugnizzioni di l'Oscurità. Piglusse u putere è u putere nantu à a Terra sana da u principiu di l'esistenza di l'universu. Hè difficiuli di rintra a sola via di a so vita deve miti, ma l'imaghjini di u caosu primariu pò esse truvatu praticamenti in qualchi pirsuni di u mondu, induve elle atti cù diversi nomi.

Cumpinsamenti hè cum'è un dragon - i crocs di un coccodile, i fangs di un lione. In l'aria, a Matri di a Oscura trasfirma annantu à l'ale di un battellu, è in u pianu utilice e pardi di lucertuli. Ci hè battice cù e claws d'água, bagnati di un boi. U corpu hà, cum'è una pitone.

U principiu creatore

U poemu, chì discende i mitiori mitritorii in quali Tiamat (goddess in a mitulugia) participa, hè chjamatu "Enuma elettu". A mamma di a Oscura personifica a destruzzione è à u solitu acqua salata. Qualchì tempu dopu, u nascita di i dii hà fattu u locu. I so ancestrali èranu Laham è Lahmu, chì dani nascita à Anshira è Kishar. Allora Anu è Eia si prisintonu. Eranu ridìanu è purtatu a terra à a distruzzioni, chì preoccupatu à Apsu. Avianu avutu a punitu.

Aviu averia à Tiamat per aiutà. A dea di u caònu ùn hà micca vulutu imponirà punizioni severi è participà à a cuspirazione. U pianu eventuale micca. E so vittimi alchimati si truvaru da ellu. Dopu chì u sicretu diventenu chjaru, avemu avutu a attu di decisive. Aya era decisive in u so desideriu di vultà è pozzatu un pozzu di dorme di a so preparazione in u vinu di Apsu. Duranti u sughjornu era statu dispunibule è sparnucciatu nantu à l'oceanu. U cunsigliu di i dii Mumu hè stata chiazza è privata di putenza màggica.

Rage di a Deusa

U vincitore nantu à a costa di u mare hà custruitu un palazzu, induve nasciu da l'unione cù Damkin Marduk. Hè prutezzione di a famiglia è a casa di Anshar - una criatura di respirazione di u focu incù quatre ore è l'occhi.

Tiamat hè una dea chì hè ingeratu dopu avè vistu. Ellu dicia di riparà a situazione, dopu chì hà permessu di a so situazione. A so còllera promete ribelli u periculu di morte. Decidiu di distrugge l'instigatori di u tumultu è mischjà l'elementi trà l'altru, per cambià l'ordine in u mondu. Per stirminate i giovani deities, Tiamat spappendu terribbili criaturi: scorpioni cû capacitanti umani, lioni dimoni, enormi dragoi è serpenti.

Per fà a idea l'impedì à Marduk, chì battete cù a dea. U so corpu divintà a basa per a creazione di un novu mondu. Un spaziu per un momentu triunfò nantu à u casu. Avà u ghjovanu regnu hà regnatu nantu à tuttu ciò chì esiste.

Scramble

Pè u fattu chì Tiamat era ingeratu è chjamatu tutta a furia, Marduk l'hà scattatu cù l'aiutu di quattru venti còsmi. Quand'elli fùbbenu attraversu a so bocca in sangramentu, ùn pudia micca chjusu. A dea chjamava u so cunquistatura solu a fede di i deities antichi, una di quale era ella, è questa vittoria temporale, postu chì un esessu di un rangulu pocu, a diversione di a so, ùn pò micca solu per voi. Nuvembre o dopu, u spaziu falliu, è Tiamat s'arrisce torna, portendu u casu. U prughjettu cunnosce u risultatu di a guerra, cum'è quale accadarà dopu.

U so regnu serà restituutu quandu i ghjovani ghjuti di morte. Marduk fubbe incunificatu cù stu discursu. Aumintò a prissioni di i venti per averebbe liberà a dea è l'accede. Ùn ci hè micca u sonu di dulore. Ci era solu una risata di maladie. L'ultimu sforzu chì era necessariu per a battagghia di a Mamma di a Stetterla era a lampara luminosa. Allora a dea hà scontru u so sonu mortale.

Tiamat s'arrivela

Videndu ciò chì era successu, i suldati di Kingu anu vargogatu, ma a sira priziunata Khubus hà sappiutu di cullà u sangue di l'ancestrali è a purtalla à un locu illuminatu, chì i ghjovani dii ùn puderanu micca sapè. A cicculata splurà u licettu in u vacu senza finisce è aristuminatu, da quale hè vinutu u regnu di u casu. I Criramenu chì anu apprezzatu in a bughjura d'avè a ghjustificà in u nome di u grand drago, a dea Tiamat. Mentre chì u sangue hà fluvenu, u casu spargìu e più rapidamente, attraversò u cosimu. I dimònii stavanu in una stanza d'affa sicuru.

Marduk non sapia di issi successi, ma hà avutu i so pistoli vicinu à u cadavu di u primu nascit, vulendu sfracerà Kingu, l'ultima avenger chea d'odi è pronta per una lotta. Eppuru, i capelli di u diu hà pigliatu u guirreru.

A lotta battariu ùn hè micca successu. Da un duellu decentu, diventò in una furmagliu solitu. Dopu à a scunfitta, l'imaghjini di Tiamat ùn hè micca spartitu da a vita umana, ma u principiu femminile fù datu una funzione constructiva è riproduciva. I sprouts di a bughjura sò in latte à u fondu di a cuscenza è sò pronti à sparà se sò stati svegliati. Eppuru i terribbili munàstici creati durante a lotta, si crawled along the corners of l'universu, anu per u duminiu sottumessu di i morti. Anu sempre vivu, chì oculta in anticipazione di a chjamata di a Matru Scuru.

Hè cresce chì a so mistressia hè sempre vivu, ncorporata in l'essenza di sangue è in u futuru chjamà e so truppe in una nova battaglia. U malchieru anticu sorgi, è u caosiu torna scopre a terra.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.