FurmazzioniUniversità è università

Etica cum'è una scienza: Definition, u sughjettu di mitaètica, sughjettu è fatti. U sughjettu di etica hè ...

Corso di lingua Francese di u cumpurtamentu di ghjente è i so raporti cù autra piglia ancu l 'antichi li filòsufi. Ancu tandu, ci hè statu un tali cosa comu ethos ( "ethos" in antica greca), ca significa à campà inseme in una casa. Poi si misi a parrari di un fenomenu stadda, o un segnu, cume caratteru, di custumi.

U sughjettu di ètica cum'è una categuria filusòficu, Aristòtili prima usatu, dannu lu in un valori di virtù umanu.

A storia di a nascita di ètica

Digià 2500 anni fa l 'granni filòsufi sò difiniti i carattiristichi funnamintali di a natura umana, u so timperamentu e qualità spirituale chì sò chjamati virtù etichi. Ciceroni, avendu familiarized cù l 'òpiri d' Aristòtili, trasiu lu novi tèrmini "murali", chi dà u listessu valore.

A chì seguitanu u sviluppu di la filusufìa ha purtatu a lu fattu ca nun hà identificatu una disciplina siparati - etica. Subject (traduction), studiatu sta scienza, - murali e ètica. Per un longu tempu issi categorie detti lu stissu valuri, ma un pocu di li filòsufi distinti. Per esempiu, Teatrini pinsatu chì murali - hè u pircizzioni particulari di cumpurtamentu, è murali - pràtica elli stessi è i so natura, la virità.

Sicondu u prucessi storicu maiò in u mondu sanu, è cambiamenti in u sviluppu suciale di a sucità, u sughjettu di ètica arricchisci cambiatu u so significatu è u cuntinutu. Cosa hè sputicu di genti quellu primitivu, escia residenti sfarente di u periodu classicu, e so ' li standard etici sò statu criticatu Lumières medievali.

ètica Doantichnaya

Longu nanzu furmàvanu u sughjettu di ètica cum'è una scienza, ci hè statu un longu tempu, chì hè chjamatu "predetikoy".

Unu di i rapprisintanti cchiù mpurtanti di ddu tempu pò esse chjamatu Homer, u miti di cui hà un ghjocu di qualità pusitivi è negativi. Ma u cuncettu generale di ciò chì azzione sò virtù è ciò chì ùn si hà micca sempre statu furmatu. O "Lacrime", o la "Iliadi" Ùn sò chiddu, ma sò solu un modu di l'evenimenti, populu, miti e li dei, chi stava a lu tempu.

Per a prima volta i valori umani di basi comu na misura di i virtù etichi stati presentati à l 'òpiri di Ippucrena, chi biviant in u principiu di u gruppu di classi di a sucetà. A lu menu qualità di a parsona ch'ellu cunzidiratu onestu travagliu, giustizia e inégalité di l 'azzioni comu li basi di ciò chì porta à a abbanniari, difúnniri e rinfurzà di u duminiu.

A prima postulate di murali e ètica era l 'affirmazioni di cinque sage di antichità:

  1. anziani rispettu (Chilo);
  2. evitari munzignarii (Cleobulus);
  3. Dii a gloria, è onuri ginitura (SOLON);
  4. osservanu misura (Categoria);
  5. pacify zerga (Chilo);
  6. promiscuity - un scar (Categoria).

Sti criterii bisognu di genti di cumpurtamentu, è dunque sò i primi standard murali di u pòpulu, di ddu tempu. Etica cum'è un sughjettu scienza è un prublemu - hè u studiu di l 'omu è a so qualità, ci hè in u so naive a ddu tempu.

Sufisti è anticu sage

Da l '5th seculu aC, in parechji paesi si messe una chi u sviluppu di i scienzi, arti e architittura. Mo nanzu chì tempu ùn sò nati tanti filòsufi, varii di lingua e multilinguismo furmati, pagà più attente à i prublemi di l'omu, a so qualità spirituali è murali.

U più impurtante in u tempu hè a filosufia di la Grecia antica, rapprisintatu da dui indicazione:

  1. Amoralisty è sufisti, chì nigatu a creazione ubbligatoria per tutti i vostri bisogni murali. Per esempiu, u sophist Protagoras cridiani chì u sughjettu è oggettu di etica - murali, non-pirmanenti, cambiendu sutta la nfluenza di lu tempu. Apparteni a categuria di parenti, postu chì ogni ghjente in un certu pirìudu di tempu u so fundamenti murali.
  2. Iddi èranu oppostu da accussì granni menti, comu Socrati, Platoni, Aristòtili, ca creatu u sughjettu di ètica cum'è una scienza, di murali e Epicurus. Ci hà cridutu chì a basa di virtù hè armunia trà i menti è emuzioni. In lu so parè, ma ùn fù datu à i dii, è dunque, hè un mezzu di separà i boni da l 'malfatte u male.

Era Aristòtili in u so "Etica" spartutu qualità murali di una persona in 2 tipi:

  • etichi, chì hè assuciata incù i muntagni è timperamentu;
  • dianoetichesky - rifirimentu à u sviluppu mintali di la pirsuna è i mezi à influenzari la passioni pi ragiuni.

Sicondu a Aristòtili, mitaètica hè un sughjettu di duttrina 3 - i boni più, i virtù in generale, è in particulare, cum'è un oggettu di studiu - un omu. Fu iddu chi trasiu lu circuni chì murali (ètica) - The Art dotti di l 'arma. Iddu nascìu lu cuncettu di l 'omu virtuous.

Epicurus è i Stoics

In cuntrastu a Aristòtili, Epicurus affacciari lu ipotisi di murali, sicondu a quali un filici e virtuous hè u solu tipu di vita chì cunduce à u piacè di i bisogni è primure di basi, perchè sò truvatu facirmenti è, dunque, fà una persona locu umuri.

A traccia prufonda, dopu Aristòtili a lu sviluppu di l ètica manca Stoics. Ci hà cridutu chì tutti i virtù (bè è di u male) messa in una pirsuna comu puru in u mondu esternu. U scopu di u populu - à sviluppà una qualità, currelati cu lu bonu e eliminari la inclination u male. U più suprattuttu li rapprisintanti di l 'stoiciana filosofu hè in Grecia, Seneca è Mark Avrely in Rome.

mitaètica, medievale,

Duranti stu pirìudu, u sughjettu di etica hè di prumove domma Christian, com'è u mondu hè divintatu u dirittu di murali religiosa. U scopu più altu di l'omu in lu medievu - hè u serviziu di Diu, chì fù interpretati da l 'insignamenti di u Cristu su' amore per ellu.

Sè l 'antichi li filòsufi pinsatu chì virtù - una pruprietà di ogni omu, e lu so compitu hè per multiplica li nantu à u latu bonu, à esse in armunia cun frijutu e di u mondu, incù u sviluppu di u Cristianesimu addivintaru misericordia divina, chi lu Criaturi accumenza a utilizzari la cumpagnia, o micca.

U più famosu filòsufi di ddu tempu sò Augustine di Hippo è Foma Akvinsky. Sicondu à i primi cumandamentu urigginariamenti perfetta, comu vinniru da Diu. À quelli chì campanu nant'à elli, è a gloria di u tè, u se rendre à u celu è u restu liatu à l 'infernu. Santa Maria Augustine dinù sustìnniru ca un tali categuria, cum'è un male, ùn esisti. U so pòpulu amu e Alessandria, si ne luntanu da u Creatore di u nome di a so esistenza.

Foma Akvinsky si n'andò più luntanu, à dichjarà chi filicità quandu a vita hè impussibile - hè u fundamentu di l'infernu. Cusì, u sughjettu di ètica in lu medievu si avia persu cuntattu cù i persona è i so qualità, dannu manera à la chiesa di lu munnu, e postu populu in lu.

novu ètica

Un novu giru di u sviluppu di la filusufìa e ètica principia cù u nigava di murali comu la vuluntà divina, issu omu in l 'Deci Cumannamenti. Per esempiu, italiano iddu pinzava ca lu Criaturi - hè la natura, la causa di tuttu, agiscenu sottu a so 'liggi. Iddu hà cridutu chì in lu mondu, ci hè micca bonu assulutu è u male, ci hè solu una situazione in u quali na pirsuna mette in qualchi manera. Hè a cunniscenza di ciò chì hè interessante, è ciò chì hè dannusu a preservazione di a vita, definisce a natura, di populu è i so qualità murali.

Sicondu a italiano, sughjettu è prublemi di etica - lu studiu dî weaknesses umanu è virtù à a ricerca di felicità, è ch'elli sò fundate nantu à a vulintà di self-curatu.

Immanuel Kant, u cuntrariu, hà cridutu chì a causa di tutti hè lu lìbbiru arbitriu, chì face parte di duviri murali. A so prima lege di murali, dici: "Act tantu chi hè sempre in te è altri ùn ricunnosce micca un menzu jeudi à ghjunghje è scopu."

Originally fidanzata in omu gattivu (egoism) hè u centru di tutte e l 'azzioni è scopi. A risurrezzione di supra lu populu ci vole mustrà piena u rispettu di l 'identità prò soiu è calchissia l'altru. Chi hè u sughjettu di 'etica, Kant apertu tempu è disponibile cum'è una scienza, filusoficu, debout, luntanu da altri di a so spezia, criannu una fòrmula vista, etichi di u mondu, u Statu è a pulitica.

ètica mudernu

In lu 20u seculu, u sughjettu di ètica cum'è una scenza hè un murali basatu nantu non-viulenza e riverenza per a vita. Manifestation bonu principiu incù unmultiplied postu male cunziddiratu. Particularmenti bè stu latu di la pircizzioni etichi di u mondu à traversu l 'abbé di bonu zoccu Leo Tolstoy.

Viulenza manca ùn a viulenza, è piccatu lu duluri e peni - hè u mutivu principali di l 'ètica. Hè dinù inghjenghi di Gandhi, chi circava à fà l 'India senza senza l' usu di a viulenza. Sicondu à ellu, amori - i più putenti di un'arma chi mette cù u listessu forza è pricisioni, oltri a la liggi di basi di a natura, cum'è seriu.

Oghje, assai paesi sò ghjuntu a ricanusciri chi l 'ètica di fraughty dà i risultati più diffusion in la risuluzzioni di cunfritti, s'è ùn pò esse cunsideratu transducer. Idda havi dui formi di rivuluzioni: non-cuuperazione è ncùantru civili.

valori etichi

Unu di i fundamenti di i valori murali muderna hè a filosofia di Alberta Shveytsera - u fundatore di l 'ètica di riverenza per a vita. U so cuncettu hè a rispittari ogni vita senza dividendu si ni interessante, altu, o bassu, valori, o gattivu.

Però, si ammissu chi per via di i circustanzi ghjente ponu salvà a to vita, esiliu quarchidunu l'. At lu core di a so filosofia di scelta cuscienti di lu persona à a vita obereganiya parti, siddu la situazioni ci permetti, è micca un nè u so uparazioni. I criterii principali à impedisce u male Schweitzer cunzidiratu self-nigava, pirdunu e serviziu a ghjente.

In u mondu di oghje di ètica cum'è una scenza ùn dictate li règuli di cunnutta, e ch'esamina è cuurganizighja u ideali cumune è norme, intelligenza cumuna di murali è u so impurtanza in a vita di tutti i individuale è a sucetà comu un tuttu.

U cuncettu di murali

Buccati Corsi (murali) - un finominu sociu-culturali, chì custituiscini a natura funnamintali di l 'umanità. All 'attività umani hè basatu nantu standard etici, ricunnisciutu in la sucità in ch'elli campanu.

A cunniscenza di e règule murali è cumpurtamentu etichi aiuta pirsuni mette à mezu à altri. Buccati Corsi - hè dinù un espunenti di rispunsabilità di l'omu di a so azzione.

qualità etichi e spirituali sò allivatu da a zitiddina. Da l 'tiuria, grazi à i cosi boni, vers autre, sìmuli aspetta pratica è bassu di asistenza umana è i so accordi cundannati da u publicu.

ugettivi ètica

Dapoi etica hè venda u criticu di murali è u so postu in a sucità, hè pena i seguenti fatti:

  • discrivi murali siccomu la storia di la criazzioni di l 'anticu di u principi e règule stu mondu in la sucità muderna;
  • Si dà una discrizzione di murali da u signe di u so sottu "probiu" e "cose";
  • It ricìa populu basi principii murali, accerta a cunniscenza di u bè è di u male, per cultivà aiuta à sceglia a so intelligenza di "l 'bonu a vita".

Cù sta scienza, a valutazione etichi di azzione umanu è u so raportu hè custruitu cù una messa à a capiscitura, truvatu bè, o male.

tippi d 'ètica

In a sucità muderna, la attività di ghjente in parechje spassighjate di a vita sò èssiri culligata, tantu u sughjettu di ètica revue è ch'esamina so vari tipi:

  • ètica di famiglia Offerte cù u raportu trà ghjente in un matrimoniu;
  • ètica los - normi e règule of business;
  • raporta venda Corporate in la squadra;
  • ètica prufessiunale ricìa e studia lu cumpurtamentu di pòpulu in u so Cicora.

Oghje, assai paesi sò pigghiannu li liggi etichi liate à a pena di morte, eutanasia è sublingual scupi. Dapoi a sucetà umana cuntinueghja à evoluèghjani cu lu mutates e ètica.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.